Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Selvfølgelig vækker alle de skader undren. Men er journalisten vidende om at OB, lige har forlænget med Janus Blond.
    Sikkert ikke, det er jo helt ovre i Odense. Mr Blond kan jo heller ikke gøre ved truppen er lavet af genbrugspap.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Jeg må indrømme jeg ikke tror på en stor oprydning. Og synes nu heller ikke det er nødvendigt. Truppen er vel ok og mere eller mindre på plads allerede.
      En fysioterapeut til eller fra gør nok ikke den store forskel. Problemet er nok nærmere at man har en tendens til at købe skadede spillere.
      Syntes nu godt man kan prøve at justere lidt i truppen da den har store mangler. Men antallet på 25 mand gør det svært før at man får noget ud og det kan blive svært uden at man sælger de bedste.
      Men optimalt ville man vel sælge Marco efter en god periode og 1 år tilbage, Drachmann og Jebali. Få en smule mønt i kassen og lønkroner at lege med til en profil eller 2

      Comment


        Har igennem en kammerat hørt, at BIF og OB har haft folk til at kigge på Nicklas Strunck fra FC Groningen (tidligere FCN)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Watson Se indlæg
          Har igennem en kammerat hørt, at BIF og OB har haft folk til at kigge på Nicklas Strunck fra FC Groningen (tidligere FCN)
          Han er bestemt også en spændende spiller. Men om han pt er bedre end dem vi har er et godt spørgsmål. Så det skulle være køb eller leje med realistisk købsklausul

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Jeg må indrømme jeg ikke tror på en stor oprydning. Og synes nu heller ikke det er nødvendigt. Truppen er vel ok og mere eller mindre på plads allerede.
            En fysioterapeut til eller fra gør nok ikke den store forskel. Problemet er nok nærmere at man har en tendens til at købe skadede spillere.
            Jeg efterlyser ikke en ny fys, men én som kan sætte struktur på den fysiske træning. Jens Bangsbo har jo senest lavet "mirakler" med Atalantas smalle trup og Martin Braithwaite

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Watson Se indlæg
              Har igennem en kammerat hørt, at BIF og OB har haft folk til at kigge på Nicklas Strunck fra FC Groningen (tidligere FCN)
              Har aldrig hørt om ham. Så tvivler på han er en der rykker noget i superligaen. Hvis der absolut skal hentes en så hent en sikker forstærkning.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Syntes nu godt man kan prøve at justere lidt i truppen da den har store mangler. Men antallet på 25 mand gør det svært før at man får noget ud og det kan blive svært uden at man sælger de bedste.
                Men optimalt ville man vel sælge Marco efter en god periode og 1 år tilbage, Drachmann og Jebali. Få en smule mønt i kassen og lønkroner at lege med til en profil eller 2
                Afsted med Mande, OL, AJA og Marco samt Aron, Kløve og Opondo og Jebali og Lieder.

                Hent en stærkere spiller ind til forsvaret, midten og angrebet til at tage over for en af nedenstående 11 så der kan komme lidt kamp om pladserne ..

                Oliver
                Ryan. Larsen. Tverskov. Skjelvik
                Sabbi. JJT. Drachmann. Frøkjær.
                Svendsen. Fenger.

                og så reserver i øvrigt...

                Bernat
                Obbekjær. Vestergaard.
                Tarik
                Hyllegaard.

                og var der et par unge på vej op fra mester U19?
                Last edited by Plum; 15-07-2020, 12:08.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Øh, hele den bænk du har nævnt, ER U19-mestre, Plum

                  Altså en bænk med <20 SL-kampe, samlet set

                  Ellet misforstår jeg det hold du har sat op?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Watson Se indlæg
                    Har igennem en kammerat hørt, at BIF og OB har haft folk til at kigge på Nicklas Strunck fra FC Groningen (tidligere FCN)
                    Håber det bliver BØF der løber af med ham så. Synes overhovedet ikke, at han var imponerende i FCN, og som sådan meget forudsigeligt, at han ikke har kunne få ét eneste minuts spilletid i Groningen. Hvis vi absolut skal hente et talent hjem fra Holland, så kig på Emil Frederiksen i stedet for. Så længe vi har unge folk som Opondo og Tarik, og flere andre spillere der burde være til bredden, burde det ikke være der vi fyrede krudtet af.

                    Men tak for info.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                      Øh, hele den bænk du har nævnt, ER U19-mestre, Plum

                      Altså en bænk med <20 SL-kampe, samlet set

                      Ellet misforstår jeg det hold du har sat op?
                      Det ved jeg godt og du misforstår ikke. De der er nævnt der fremgår på hjemmesiden som at de er på førsteholdet men jeg ved ikke om der er andre spillere som f.eks. Østrøm, Breum og Nissen der spillede mod SIF er tiltænkt at rykke op ...
                      Dertil er der blevet signet med et væld af unge spillere i den sidste stykke tid og der rykker vel nogen op fra de andre U-hold så nogen skal videre fra U19 udover Teitur der er udlejet.

                      Jeg ser det som nogenlunde umuligt at spille med om mesterskabet og uden at slå op i banen så tror jeg stadig på den gamle strategi om at få gang i Fyn og OB med et hold bestående at fynske spillere suppleret med danske solide spillere og et par udenlandske profiler.

                      Oliver, Kasper, JJT, Frøkjær, Fenger

                      Tverskov, Drachmann

                      Ryan, Skjelvik, Sabbi, Svendsen

                      Det har så taget 10 år at få baner, klubhus og et akademi der kan fremstille unge “fynske” akademispillere til at gå ind i suppen. Kan man så indarbejde en mentalitet, loyalitet og “fynsk stolthed” så man kan holde dem længe nok til at bygge et hold op så er det måske vigtigere med et fynsk hold øen kan identificere sig med end det er at spille med om mesterskabet - men så skal man også turde det.
                      Så er det måske ok med en strategi om at man gerne vil i top6 men nok vigtigere at kunne holde sig etableret i bedste række med et lokalt setup.

                      https://www.tv2fyn.dk/amp/330647

                      Vil fynboerne være mere tilgivende med et hold hvor der er måske 3 bærende danske profiler og måske 3 udenlandske profiler og resten er “fynske drenge” man har kunnet følge på træningsbanerne .. uden at det skal være det danske svar på Atlético Madrid (tror jeg der stod) ..

                      Så vil proces og det lange seje træk måske give mere mening ...

                      men hvis og hvis ...

                      Og hvis man så fik ryddet op og hentet tre reelle forstærkninger så vil tre af ovennævnte elleve være reserver og så vil vi have en reel bænk at skyde med ...

                      Og ja, der vil også være spillere som Desler, Greve og Eskesen som ikke helt slår til eller som Eriksen, Falk og Høegh der forlader klubben men så må man håbe at de kommer retur på sigt som Helveg og Laursen og kan være med til at bidrage med erfaring og lidt stjernedrys

                      Og i forhold til mange af de spillere der er hentet ind under specielt JH gennem tiderne havde jeg da hellere set at man hentede Borring og Absalonsen tilbage end så mange andre ...
                      Last edited by Plum; 15-07-2020, 12:10.
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Jeg må indrømme jeg ikke tror på en stor oprydning. Og synes nu heller ikke det er nødvendigt. Truppen er vel ok og mere eller mindre på plads allerede.
                        En fysioterapeut til eller fra gør nok ikke den store forskel. Problemet er nok nærmere at man har en tendens til at købe skadede spillere.
                        Du kan godt få ret i, at der ikke sker en stor oprydning, men så må man også ændre målsætningen. Det holder ikke at sige top 6 og udfordre af og til om EL pladsen. Det kan den nuværende trup slet slet slet ikke. Men alt stolpe ind i en sæson, så kan den trup snige sig ind på en 6. plads, men vil næppe kunne spille nogen rolle i mesterskabsspillet. Jeg ved godt, at det ikke kommer til at ske, men dybest set er det kun de unge fynske spillere jeg ville blive ked af smuttede, med mindre de ender med en fantastastisk spændende kontrakt og et pænt beløb ( som vel stadig går 50/50 til NT).
                        Så i min bog, må flere af følgende gerne bliver solgt/foræret væk: Kløve, the Lund twins, AJA, Aron, Mande, Opondo, Janus, Sander og Jabali, KL og de unge marginalspillere
                        Så stammen ville være Ryan og Jeppe, Fenger, Oliver, Frø og JJT og dem af ovenstående som ikke kan afsættes fornuftigt.
                        Hvis vi skal ende som stensikker top 6, så skal Sabbi suppleres med 3-4 profiler

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Afsted med Mande, OL, AJA og Marco samt Aron og Opondo og Jebali og Lieder.

                          Hent en stærkere spiller ind til forsvaret, midten og angrebet til at tage over for en af nedenstående 11 så der kan komme lidt kamp om pladserne ..

                          Oliver
                          Ryan. Larsen. Tverskov. Skjelvik
                          Kløve. JJT. Drachmann. Frøkjær.
                          Svendsen. Fenger.

                          og så reserver i øvrigt...

                          Bernat
                          Obbekjær. Vestergaard.
                          Tarik
                          Hyllegaard.

                          og var der et par unge på vej op fra mester U19?
                          Glemmer du ikke Sabbi i "din ligning"?

                          Comment


                            https://twitter.com/odense_boldklub/...945417728?s=21

                            Comment


                              Mon ikke bare det er et par stykker mere fra u19 holdet som rykker op i superligatruppen.

                              Comment


                                Nissen får 2 år.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X