Oprindeligt indsendt af sinus
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJeg må indrømme jeg ikke tror på en stor oprydning. Og synes nu heller ikke det er nødvendigt. Truppen er vel ok og mere eller mindre på plads allerede.
En fysioterapeut til eller fra gør nok ikke den store forskel. Problemet er nok nærmere at man har en tendens til at købe skadede spillere.
Men optimalt ville man vel sælge Marco efter en god periode og 1 år tilbage, Drachmann og Jebali. Få en smule mønt i kassen og lønkroner at lege med til en profil eller 2
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Watson Se indlægHar igennem en kammerat hørt, at BIF og OB har haft folk til at kigge på Nicklas Strunck fra FC Groningen (tidligere FCN)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJeg må indrømme jeg ikke tror på en stor oprydning. Og synes nu heller ikke det er nødvendigt. Truppen er vel ok og mere eller mindre på plads allerede.
En fysioterapeut til eller fra gør nok ikke den store forskel. Problemet er nok nærmere at man har en tendens til at købe skadede spillere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Watson Se indlægHar igennem en kammerat hørt, at BIF og OB har haft folk til at kigge på Nicklas Strunck fra FC Groningen (tidligere FCN)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Syntes nu godt man kan prøve at justere lidt i truppen da den har store mangler. Men antallet på 25 mand gør det svært før at man får noget ud og det kan blive svært uden at man sælger de bedste.
Men optimalt ville man vel sælge Marco efter en god periode og 1 år tilbage, Drachmann og Jebali. Få en smule mønt i kassen og lønkroner at lege med til en profil eller 2
Hent en stærkere spiller ind til forsvaret, midten og angrebet til at tage over for en af nedenstående 11 så der kan komme lidt kamp om pladserne ..
Oliver
Ryan. Larsen. Tverskov. Skjelvik
Sabbi. JJT. Drachmann. Frøkjær.
Svendsen. Fenger.
og så reserver i øvrigt...
Bernat
Obbekjær. Vestergaard.
Tarik
Hyllegaard.
og var der et par unge på vej op fra mester U19?Last edited by Plum; 15-07-2020, 12:08."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Men tak for info.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægØh, hele den bænk du har nævnt, ER U19-mestre, Plum
Altså en bænk med <20 SL-kampe, samlet set
Ellet misforstår jeg det hold du har sat op?
Dertil er der blevet signet med et væld af unge spillere i den sidste stykke tid og der rykker vel nogen op fra de andre U-hold så nogen skal videre fra U19 udover Teitur der er udlejet.
Jeg ser det som nogenlunde umuligt at spille med om mesterskabet og uden at slå op i banen så tror jeg stadig på den gamle strategi om at få gang i Fyn og OB med et hold bestående at fynske spillere suppleret med danske solide spillere og et par udenlandske profiler.
Oliver, Kasper, JJT, Frøkjær, Fenger
Tverskov, Drachmann
Ryan, Skjelvik, Sabbi, Svendsen
Det har så taget 10 år at få baner, klubhus og et akademi der kan fremstille unge “fynske” akademispillere til at gå ind i suppen. Kan man så indarbejde en mentalitet, loyalitet og “fynsk stolthed” så man kan holde dem længe nok til at bygge et hold op så er det måske vigtigere med et fynsk hold øen kan identificere sig med end det er at spille med om mesterskabet - men så skal man også turde det.
Så er det måske ok med en strategi om at man gerne vil i top6 men nok vigtigere at kunne holde sig etableret i bedste række med et lokalt setup.
https://www.tv2fyn.dk/amp/330647
Vil fynboerne være mere tilgivende med et hold hvor der er måske 3 bærende danske profiler og måske 3 udenlandske profiler og resten er “fynske drenge” man har kunnet følge på træningsbanerne .. uden at det skal være det danske svar på Atlético Madrid (tror jeg der stod) ..
Så vil proces og det lange seje træk måske give mere mening ...
men hvis og hvis ...
Og hvis man så fik ryddet op og hentet tre reelle forstærkninger så vil tre af ovennævnte elleve være reserver og så vil vi have en reel bænk at skyde med ...
Og ja, der vil også være spillere som Desler, Greve og Eskesen som ikke helt slår til eller som Eriksen, Falk og Høegh der forlader klubben men så må man håbe at de kommer retur på sigt som Helveg og Laursen og kan være med til at bidrage med erfaring og lidt stjernedrys
Og i forhold til mange af de spillere der er hentet ind under specielt JH gennem tiderne havde jeg da hellere set at man hentede Borring og Absalonsen tilbage end så mange andre ...Last edited by Plum; 15-07-2020, 12:10."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Så i min bog, må flere af følgende gerne bliver solgt/foræret væk: Kløve, the Lund twins, AJA, Aron, Mande, Opondo, Janus, Sander og Jabali, KL og de unge marginalspillere
Så stammen ville være Ryan og Jeppe, Fenger, Oliver, Frø og JJT og dem af ovenstående som ikke kan afsættes fornuftigt.
Hvis vi skal ende som stensikker top 6, så skal Sabbi suppleres med 3-4 profiler
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Afsted med Mande, OL, AJA og Marco samt Aron og Opondo og Jebali og Lieder.
Hent en stærkere spiller ind til forsvaret, midten og angrebet til at tage over for en af nedenstående 11 så der kan komme lidt kamp om pladserne ..
Oliver
Ryan. Larsen. Tverskov. Skjelvik
Kløve. JJT. Drachmann. Frøkjær.
Svendsen. Fenger.
og så reserver i øvrigt...
Bernat
Obbekjær. Vestergaard.
Tarik
Hyllegaard.
og var der et par unge på vej op fra mester U19?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NyrnZ Se indlæg
Comment
Comment