Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Drømmen er at vi henter DH og spiller med DH og KL i centerforsvaret, og derved rykker Tverskov op på midten, hvor vi virkelig godt kunne bruge hans kompetencer.
    Kunne jeg sagtens se. Har hele tiden gerne ville se JJ og Tverskov sammen i en 4-2-3-1 hvor de skiftevis kan gå med frem. Men det vil sætte Drachmann ud i kulden for der er ikke plads til alle 3

    Oliver Christensen
    Ryan KL DH Skjelvik
    Tverskov JJ
    Kløve Jebali Sabbi
    Lieder
    Last edited by fmprOB; 23-05-2020, 18:07.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Daniel Høegh vil være en fantastisk mand at få hjem både sportsligt og som rutineret kulturbærer med international erfaring. Et tremandsforsvar med Kasper Larsen, Tverskov og Høegh vil jeg gerne se.
      På papiret ser det fint ud ja. Men så længe vores backs ikke er i topform rent offensivt syntes jeg at vi skal gå væk fra den 5 back kæde

      Comment


        Han kommer hjem denne sommer - Det er mit gæt. Hans kæreste er i øvrigt gravid, så ville give god mening at vende mod Fyn nu her.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Han kommer hjem denne sommer - Det er mit gæt. Hans kæreste er i øvrigt gravid, så ville give god mening at vende mod Fyn nu her.
          Mit gæt er at de tager det sidste eventyr med hvis muligt og drager hjem inden børnehaven kommer i spil. Men et er hvad han har af planer og noget andet er hvad der dukker op af muligheder

          Comment


            Tror bestemt OB er en realistisk mulighed for Daniel, men alt afhænger selvfølgelig af hvad der kommer i hans "indbakke".

            Tænker også lidt hvor meget vil OB Daniel. Vi har Kasper, Tverskov, AJA, 2 x Lund, Obbekjær og Robin der kan spille centralt. Nogen af de nævnte er unge og andre er også ligeså meget backs, det er jeg helt med på, men tænker vi skal have mindst en væk, før der er plads til Daniel.

            Der skal dog være plads til Daniel, han skal ikke bare skifte til Randers eller Aab, bare fordi vi ikke har plads.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Kunne jeg sagtens se. Har hele tiden gerne ville se JJ og Tverskov sammen i en 4-2-3-1 hvor de skiftevis kan gå med frem. Men det vil sætte Drachmann ud i kulden for der er ikke plads til alle 3

              Oliver Christensen
              Ryan KL DH Skjelvik
              Tverskov JJ
              Kløve Jebali Sabbi
              Lieder
              Du læste mine tanker med den opstilling der! - Svendsen kunne dog også spille til venstre. Men ja, ville være ærgerligt med Drachmann, men synes bare at Tverskov har været så dominerende de gange han har spillet der + som du selv skriver så ville JJ og Tver (på papiret) fungere godt sammen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Du læste mine tanker med den opstilling der! - Svendsen kunne dog også spille til venstre. Men ja, ville være ærgerligt med Drachmann, men synes bare at Tverskov har været så dominerende de gange han har spillet der + som du selv skriver så ville JJ og Tver (på papiret) fungere godt sammen.
                Svendsen kan godt ja. Men har bestemt ikke imponeret vildt. Der syntes jeg at Sabbi skal have sin chance på den plads i første omgang
                Men Tverskov på midten kan vel også kun blive et tema hvis DH kommer til. Og det tvivler jeg på sker i denne omgang desværre

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Kunne jeg sagtens se. Har hele tiden gerne ville se JJ og Tverskov sammen i en 4-2-3-1 hvor de skiftevis kan gå med frem. Men det vil sætte Drachmann ud i kulden for der er ikke plads til alle 3

                  Oliver Christensen
                  Ryan KL DH Skjelvik
                  Tverskov JJ
                  Kløve Jebali Sabbi
                  Lieder
                  Tror ikke at Drachmann bænkes af JM. Drachmann er anfører og han er anføreren JM valgte. Det er noget helt andet end med KEP som JH overtog som arv af Kent. Derudover er Drachmann den med største lederevner ogiog erfaring på holdet og tror han spiller når han er fysisk klar. Spørgsmålet er vel om kroppen holder. Drachmann har en fysisk meget krævende spillestil og skadefrekvensen øges. Men en Drachmann som er fit har vel et ret fast holdkort hos JM.
                  Skadefrekvensen på midtbanen er vel en grund for vores dårlige præstationer. JJ er meget uheldig og falder ja tilbage pga af skader hver gang når han kommer i gang. Drachmann døjer med problemer næsten hele sæson og Kløve til sidst ja også. Det er ja næsten umuligt at bygge op en indspillet fundament der.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Tror ikke at Drachmann bænkes af JM. Drachmann er anfører og han er anføreren JM valgte. Det er noget helt andet end med KEP som JH overtog som arv af Kent. Derudover er Drachmann den med største lederevner ogiog erfaring på holdet og tror han spiller når han er fysisk klar. Spørgsmålet er vel om kroppen holder. Drachmann har en fysisk meget krævende spillestil og skadefrekvensen øges. Men en Drachmann som er fit har vel et ret fast holdkort hos JM.
                    Skadefrekvensen på midtbanen er vel en grund for vores dårlige præstationer. JJ er meget uheldig og falder ja tilbage pga af skader hver gang når han kommer i gang. Drachmann døjer med problemer næsten hele sæson og Kløve til sidst ja også. Det er ja næsten umuligt at bygge op en indspillet fundament der.
                    Det her må være holdet der skal sikre at vi ikke rykker ned i år.

                    Oliver
                    Ryan - Kasper L - Tverskov - Jørgen - Barrett
                    Kløve - JJ - Drachmann - Aron
                    Jebali

                    Jeg synes vi ser bedst ud når vi har 3 bagerst og en felt til felt spiller som Aron har jeg rigtig meget fidus til. Han kan være vigtig i vores omstillinger.
                    Ved Tverskovs karantæne vil jeg bruge Alexander Juul.
                    Det er defensiven og organisationen der skal redde den hjem for os som situationen er nu med fokus på omstillinger krydret med lidt Jebali magi. Med mulighed for 5 indskiftere skal der nok blive masser med spilminutter til Sander, Lieder, Frøkjær, Oliver + Marco Lund, Opondo, Obbekær , Alexander Juul og Hyllegaard.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                      Det her må være holdet der skal sikre at vi ikke rykker ned i år.

                      Oliver
                      Ryan - Kasper L - Tverskov - Jørgen - Barrett
                      Kløve - JJ - Drachmann - Aron
                      Jebali

                      Jeg synes vi ser bedst ud når vi har 3 bagerst og en felt til felt spiller som Aron har jeg rigtig meget fidus til. Han kan være vigtig i vores omstillinger.
                      Ved Tverskovs karantæne vil jeg bruge Alexander Juul.
                      Det er defensiven og organisationen der skal redde den hjem for os som situationen er nu med fokus på omstillinger krydret med lidt Jebali magi. Med mulighed for 5 indskiftere skal der nok blive masser med spilminutter til Sander, Lieder, Frøkjær, Oliver + Marco Lund, Opondo, Obbekær , Alexander Juul og Hyllegaard.
                      Ja, det er sikker en startopstilling som skulle give kompakthed og kompensere lidt vores manglende kvalitet på midtbanen. Men er lidt bekymret med Jebali alene på toppen. Han er alt andet end en boks angriber og viste sig bedst som "hængende". Og der mangler fart i offensiven. Derudover er jeg ikke mere tryg med Barrett som virker hele sæsonen som "allerede væk" og ville foretrække Olli Lund. Så får vi i hvert fald den rigtige indstilling på banen.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Tror ikke at Drachmann bænkes af JM. Drachmann er anfører og han er anføreren JM valgte. Det er noget helt andet end med KEP som JH overtog som arv af Kent. Derudover er Drachmann den med største lederevner ogiog erfaring på holdet og tror han spiller når han er fysisk klar. Spørgsmålet er vel om kroppen holder. Drachmann har en fysisk meget krævende spillestil og skadefrekvensen øges. Men en Drachmann som er fit har vel et ret fast holdkort hos JM.
                        Skadefrekvensen på midtbanen er vel en grund for vores dårlige præstationer. JJ er meget uheldig og falder ja tilbage pga af skader hver gang når han kommer i gang. Drachmann døjer med problemer næsten hele sæson og Kløve til sidst ja også. Det er ja næsten umuligt at bygge op en indspillet fundament der.
                        Tror heller ikke som udgangspunkt at km bænker drachmann, men i den situation vi er i nu, så må en spiller som jjt alt andet lige have et bedre fysisk udgangspunkt end Drachmann, som i den her vigtige korte opstart er skadesplaget og jo også var det før alt det her corona. Fysikken kommer bare til at betyde så meget i sådan en spartel opstart her, at jeg snildt kan forestille mig jjt får chancen. Griber han den så, ja så ser jeg ingen grund til at Drachmann skal tilbage, når han bliver klar. Jeg husker stadig at vi spillede det flotteste fodbold under JM sidste forår, hvor jjt spillede på den defensive midtbane. Derfor vil det ikke komme bag på mig, hvis jjt lykkedes med på et tidspunkt at slå Drachmann af, selvom han er anfører. Det kræver dog at også jjt bliver sine skadeskvaler kvit.

                        Comment


                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-sat-af-holdet

                          Kunne Gislason være noget hvis vi skal spille 4-4-2? Synes vi mangler en anden ordentlig kant end Sabbi
                          siden 1887

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-sat-af-holdet

                            Kunne Gislason være noget hvis vi skal spille 4-4-2? Synes vi mangler en anden ordentlig kant end Sabbi
                            Præcis sådan nogle handler vi skal holde os laaaaaaangt væk fra

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Præcis sådan nogle handler vi skal holde os laaaaaaangt væk fra
                              Hvorfor

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Hvorfor
                                En dyr 32,5 årig islænding der ofte er skadet og har erklæret at FCK er hans hjerteklub i Danmark?

                                Men generelt skal vi holde os væk fra så gamle spillere udefra mm det er “Too good to be true”. Og det vil det oftest også være.
                                Kæmpe nej tak til Rurik

                                Comment

                                Working...
                                X