Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

    Hva mener du?
    Mon ikke han har set Hobro kampen og hentyder til at Sabbi spiller som en pose nødder og grunden er “OB forbandelsen”

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      One Season wonder skal vi ikke sige under 1/2 sæson?
      Han står noteret for fjorten (14) superliga kampe. De 9 som ind/udskiftet. Lad ham nu lige vise os noget først. Jeg er skeptisk ift han bliver en succes i FCM. Han ligner den berømte lottokupon.
      Hvad var det nu du sagde om Lucas Andersen :D, din dømmekraft bliver totalt smadret af en eller anden agenda, ved ikke præcis hvad den er.
      Dreyer er både relativt hurtig, teknisk stærk og kan afslutte ... han har gode forudsætninger for at begå sig i superligaen, uanset at det ikke gik skide godt i udlandet (Holland var dog okay).
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Hvad var det nu du sagde om Lucas Andersen :D, din dømmekraft bliver totalt smadret af en eller anden agenda, ved ikke præcis hvad den er.
        Dreyer er både relativt hurtig, teknisk stærk og kan afslutte ... han har gode forudsætninger for at begå sig i superligaen, uanset at det ikke gik skide godt i udlandet (Holland var dog okay).

        Ja det hjælper når de kommer hjem i den lille andedam, 2 skridt ned af stigen. Ændre jo ikke på de ikke just brændte igennem i udlandet.
        Held og lykke til Dreyer og Co.

        Comment


          OB har også luret på Ishak

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...-svensk-bomber

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ville også være en klassespiller at få, men vel næppe realistisk med alle andre interesserede og klubber. Ved heller ikke rigtigt, hvad det siger om vores angrebsbesætning, hvis vi er efter markedet efter endnu en til startopstillingen. Med Sabbi på vej indad døren som nok skal indgå i en offensiv kabale, og 4 angribere som vi alle har hentet indenfor de seneste 7 måneder. Antalsmæssigt er vi vel godt nok med fra sommer af?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Ville også være en klassespiller at få, men vel næppe realistisk med alle andre interesserede og klubber. Ved heller ikke rigtigt, hvad det siger om vores angrebsbesætning, hvis vi er efter markedet efter endnu en til startopstillingen. Med Sabbi på vej indad døren som nok skal indgå i en offensiv kabale, og 4 angribere som vi alle har hentet indenfor de seneste 7 måneder. Antalsmæssigt er vi vel godt nok med fra sommer af?
              Mon ikke man lurede på ham som erstatning, hvis Jebali blev solgt. Der var jo en klub som ville købe Jebali i vinter vinduet, så må vi se om det sker til sommer i stedet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                Mon ikke man lurede på ham som erstatning, hvis Jebali blev solgt. Der var jo en klub som ville købe Jebali i vinter vinduet, så må vi se om det sker til sommer i stedet.
                Jo, det er da muligt, det ligner da i hvert fald OB på transfermarkedet, for Jebali og Ishak kunne vel næsten ikke være mere forskellige.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Ville også være en klassespiller at få, men vel næppe realistisk med alle andre interesserede og klubber. Ved heller ikke rigtigt, hvad det siger om vores angrebsbesætning, hvis vi er efter markedet efter endnu en til startopstillingen. Med Sabbi på vej indad døren som nok skal indgå i en offensiv kabale, og 4 angribere som vi alle har hentet indenfor de seneste 7 måneder. Antalsmæssigt er vi vel godt nok med fra sommer af?
                  Syntes seriøst ikke at Sabbi er angriber på nogen måde. Han er kantspiller

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Syntes seriøst ikke at Sabbi er angriber på nogen måde. Han er kantspiller
                    Kommer vel an på, hvordan man kategoriserer det. For mig er han klart mere en angrebsspiller end han er en midtbanespiller, men jeg ser ham også som wing og ikke som spidsangriber. Men under alle omstændigheder, så kommer Sabbi nok til at indgå i angrebskabalen på den måde, at vi enten kommer til at spille ham som angriber i det nuværende system, eller at vi ændrer systemet så han passer ind, hvilket så meget vel kan betyde, at vi kun kommer til at spille med én regulær spidsangriber.

                    Så jeg har svært ved at forestille mig, at han ikke kommer til at påvirke det på en eller anden måde, og det virker som overkill at hive endnu en angriber ind, uden at der er nogle der skal ud, og alle er som sagt næsten lige kommet ind.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Kommer vel an på, hvordan man kategoriserer det. For mig er han klart mere en angrebsspiller end han er en midtbanespiller, men jeg ser ham også som wing og ikke som spidsangriber. Men under alle omstændigheder, så kommer Sabbi nok til at indgå i angrebskabalen på den måde, at vi enten kommer til at spille ham som angriber i det nuværende system, eller at vi ændrer systemet så han passer ind, hvilket så meget vel kan betyde, at vi kun kommer til at spille med én regulær spidsangriber.

                      Så jeg har svært ved at forestille mig, at han ikke kommer til at påvirke det på en eller anden måde, og det virker som overkill at hive endnu en angriber ind, uden at der er nogle der skal ud, og alle er som sagt næsten lige kommet ind.
                      Enig. Man kan vel “håbe” at en arabisk klub for smag for Jebali og smider en masse millioner så der bliver plads. Og så skal man genoverveje om Hylle er et projekt eller en der reelt er god nok til at være blandt de 4

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Enig. Man kan vel “håbe” at en arabisk klub for smag for Jebali og smider en masse millioner så der bliver plads. Og så skal man genoverveje om Hylle er et projekt eller en der reelt er god nok til at være blandt de 4
                        Ja, helt klart, det var sådan set også min pointe, at hvis man skal have Ishak, eller en anden angriber ind, så må det næsten være betinget af, at en af de nuværende skal ud, og hvis man allerede nu spekulerer i de baner, er det nok fordi, at man har gennemskuet, at den nuværende sammensætning simpelthen er fejlcastet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Ja, helt klart, det var sådan set også min pointe, at hvis man skal have Ishak, eller en anden angriber ind, så må det næsten være betinget af, at en af de nuværende skal ud, og hvis man allerede nu spekulerer i de baner, er det nok fordi, at man har gennemskuet, at den nuværende sammensætning simpelthen er fejlcastet.
                          Sådan set enig, men Hylle er jo billig, så det må være den dårligste vi skal skippe, menlig Lieder.

                          Comment


                            I dagens mediano podcast laver panelet deres foretrukne start 11'er med de bedste fra OB, AGF og AAB. Det bliver til 4 fra AAB, 7 fra AGF og 0 fra OB.

                            Er i enige? Er der ingen i OB der vil kunne spille sig på holdet i AAB og AGF? https://www.instagram.com/p/B-EwILFh..._web_copy_link

                            Ville selv fortrække Tverskov frem for Okore, men ellers ved jeg ikke lige...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlæg
                              I dagens mediano podcast laver panelet deres foretrukne start 11'er med de bedste fra OB, AGF og AAB. Det bliver til 4 fra AAB, 7 fra AGF og 0 fra OB.

                              Er i enige? Er der ingen i OB der vil kunne spille sig på holdet i AAB og AGF? https://www.instagram.com/p/B-EwILFh..._web_copy_link

                              Ville selv fortrække Tverskov frem for Okore, men ellers ved jeg ikke lige...
                              Er ret enig, og sagde det allerede ved sæson start. Det er dygtigt lykkedes JH og andre at tale JH og holdet op.
                              uden BK, er det maksimalt JT der kunne spille sig på. Måske Ryan i hans bedste forfatning, men den er noget væk.
                              De øvrige er ikke Stabile top 6 spillere. KL og Jabali er måske, men de øvrige er ikke til top 6. Nogle i start 11 er dårligt til superligaen, som starter på et ambitiøs hold.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlæg
                                I dagens mediano podcast laver panelet deres foretrukne start 11'er med de bedste fra OB, AGF og AAB. Det bliver til 4 fra AAB, 7 fra AGF og 0 fra OB.

                                Er i enige? Er der ingen i OB der vil kunne spille sig på holdet i AAB og AGF? https://www.instagram.com/p/B-EwILFh..._web_copy_link

                                Ville selv fortrække Tverskov frem for Okore, men ellers ved jeg ikke lige...
                                Jeg er faktisk meget enig hvis man skulle sætte holdet på papiret d.d

                                Comment

                                Working...
                                X