Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Hvilken spiller tænker du på?
    Du har selv været meget aktiv omkring "uønskede" spillere.... så du kender vist selv svaret

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Du har selv været meget aktiv omkring "uønskede" spillere.... så du kender vist selv svaret
      Og hvad så? De fleste fans har spillere de er utilfredse og gerne vil af med, og de diskussioner begrænser sig jo ikke til det her forum, de foregår også på sociale medier, i SFÅ og ude i virkeligheden, så jeg forstår ikke din pointe?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Ja selvfølgelig, men det kunne jo være, at der blev tænkt på en eller anden bestemt spiller i det her tilfælde, hvor han måske fandt det uretfærdigt. At alle fanbaser i alle klubber har spillere som man glæder sig over at komme af med, tager jeg som den største selvfølgelighed. Så at nævne det her forum i den sammenhæng er jo redundant.
        Hvis du mener det, hvorfor lægger du så stor vægt på deres udmelding omkring Jørgen... og bygger din vurdering af ham på det ? Så alle spillere som er ønsket væk af en såkaldt "fanbase", har altid proformet endnu dårligere i deres næste klub ?
        Har du overhovedet nogensinde set ham spille ? Vil tro at Zlatan havde givet ham en sherifstjerne, hvis han ikke spillede godt ! (eller mener du det var derfor han skiftede til Milan...)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Og hvad så? De fleste fans har spillere de er utilfredse og gerne vil af med, og de diskussioner begrænser sig jo ikke til det her forum, de foregår også på sociale medier, i SFÅ og ude i virkeligheden, så jeg forstår ikke din pointe?
          "Det virker til, at der har været konsensus om, at han har været dårlig og meget overbetalt derovre. En stor gruppe Galaxy-fans har nærmest kampagneret for, at han skulle ud af klubben og fejrede nyheden om, at de kom af med ham."

          Du vælger at stemple/dømme ham ud fra sociale medier/"fanbasen" uden at kende ham.... giv dog manden en chance for at bevise sit værd... så kan vi om et halvt år på et forhåbentligt bedre grundlag diskutere hans evner/berettigelse til en plads i truppen !

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Hvis du mener det, hvorfor lægger du så stor vægt på deres udmelding omkring Jørgen... og bygger din vurdering af ham på det ? Så alle spillere som er ønsket væk af en såkaldt "fanbase", har altid proformet endnu dårligere i deres næste klub ?
            Har du overhovedet nogensinde set ham spille ? Vil tro at Zlatan havde givet ham en sherifstjerne, hvis han ikke spillede godt ! (eller mener du det var derfor han skiftede til Milan...)
            Prøv at læs hvad jeg har skrevet.

            Jeg skrev, at han kommer hertil med et dårligt rygte blandt fansene fra hans tidligere klub, og det er rimeligt svært at anfægte, hvis man bare tager et vue udover de sociale medier, hvor man i bemærkelsesværdig grad har fejret hans afgang, og i lang tid har diskuteret, hvorfor det ikke er sket noget før.

            Intet sted siger jeg, at det gør ham til en dårlig spiller, eller at det skulle gøre, at han ikke kan blive god for OB, men selvfølgelig er det da en bekymring, som OB bør tage højde for i deres rekruttering, især når han kommer fra et niveau der ikke er betragteligt højere end Superligaen.

            Rasmus Ankersen har ved gentagne lejligheder gennem årene fortalt, at man bruger reaktioner fra fanfora som reference, når man skal finde nye spillere, og rationalet bag er jo helt logisk, fordi at mange fans ser alle kampe og har hovedfokus på egne spillere, så wisdom of the crowd har selvsagt også en værdi. Om du så mener, at det er fuldstændigt uden betydning, hvad en fangruppes overvældende indtryk af en af deres egne spillere måtte være, og at det slet ikke burde være noget en klub også kigger på i deres rekruttering, må du selv om, men du får i hvert fald ikke mig til at gå med på den galej.

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-spillerkoeb/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Du vælger at stemple/dømme ham ud fra sociale medier/"fanbasen" uden at kende ham.... giv dog manden en chance for at bevise sit værd... så kan vi om et halvt år på et forhåbentligt bedre grundlag diskutere hans evner/berettigelse til en plads i truppen !
              Jeg har INTET sted stemplet ham som værende dårlig, skrevet at han ikke skal have chancen for at bevise sit værd, og at jeg ikke vil bakke ham op, tværtimod, så hold op med at lægge dine tumpede fejlslutninger i munden på mig.

              Det er lettere utåleligt, at du ikke kan acceptere, at man på et debatforum diskuterer en spiller udfra eksisterende referencer. Hvis en spiller var højt agtet af fansene i sin tidligere klub, bliver det altid hevet frem, og selvfølgelig skal det også det, det er jo med til at give et billede af hvem pågældende spiller er, og næsten alle referencer er interessante, når vi snakker en spiller som ingen rigtigt kender. Og det er mig ubegribeligt, at du sætter lighedstegn mellem at henvise til en negativ reference på en given spiller, og at have stemplet selvsamme spiller og ikke at ville give ham en chance. Der er absolut ingen logisk slutning mellem de to ting.
              Last edited by Sheed; 07-02-2020, 00:26.

              Comment


                Lidt off topic, men.. Er der nogen der har info omkring Bashkims kontraktlængde i Saudi Arabien? - Hæftede mig nemlig ved at Thorborg sagde, at det ikke nødvendigvis var det sidste vi havde set til Bash i Odense

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                  Lidt off topic, men.. Er der nogen der har info omkring Bashkims kontraktlængde i Saudi Arabien? - Hæftede mig nemlig ved at Thorborg sagde, at det ikke nødvendigvis var det sidste vi havde set til Bash i Odense
                  Han skrev blot to år med dem

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Han skrev blot to år med dem
                    Korrekt han skrev 2 år, og holdet ligger til nedrykning. På disse kanter er det ikke unormalt, at dårlig performance leder til kontraktophævelser - så hvem ved om hans eventyr slutter til sommer

                    Worst case, så bliver han hængende i 2 år og får tjent sine mange millioner, og så er han trods alt stadig "kun" 30 - så bør vi stadig kunne bruge ham, tænker jeg.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                      Lidt off topic, men.. Er der nogen der har info omkring Bashkims kontraktlængde i Saudi Arabien? - Hæftede mig nemlig ved at Thorborg sagde, at det ikke nødvendigvis var det sidste vi havde set til Bash i Odense
                      Syntes faktisk at have læst et sted det var 2,5 år.
                      Så 30/6-2022

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                        Korrekt han skrev 2 år, og holdet ligger til nedrykning. På disse kanter er det ikke unormalt, at dårlig performance leder til kontraktophævelser - så hvem ved om hans eventyr slutter til sommer

                        Worst case, så bliver han hængende i 2 år og får tjent sine mange millioner, og så er han trods alt stadig "kun" 30 - så bør vi stadig kunne bruge ham, tænker jeg.
                        2 Kampe
                        134 min
                        0 mål

                        Han er nok allerede på vej hjem

                        Comment


                          På Instagram bliver Sander Svendsen tilsyneladende kædet lidt sammen med Fluminense. Meget mærkeligt.
                          søg efter hashtagget #svendsennoflu
                          Lykken er at se Brøndby fejle.

                          Comment


                            Der var også nogen der skrev at det måtte være en and. Det vælger jeg at tro

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                              På Instagram bliver Sander Svendsen tilsyneladende kædet lidt sammen med Fluminense. Meget mærkeligt.
                              søg efter hashtagget #svendsennoflu
                              Hvis de ligger 15-20 mill ser jeg ingen problem i det.... Men det er 99% en and

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Hvis de ligger 15-20 mill ser jeg ingen problem i det.... Men det er 99% en and
                                Det er alliwl 1% chance/risiko for det sker .. det er markant mere end jeg gi’r den
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X