Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

    Okore er ikke lige den jeg håber på. Thomsen kan jeg sagtens se noget perspektiv i. Synes han er god og kan godt se ham passe ind.
    Jeg har hørt at han ikke vil til AaB, fordi han vil blive boende i København.
    Han har afslået os og GF fordi han kun vil til Aalborg eller ud.

    Comment


      kom så lige med Sabbi

      Comment


        Meget forventeligt. Det vil være skuffende, hvis en sjat af kadriis penge bruges til en erstatning nu, når vi jo alligevel har den oplagte kandidat fra sommer af.
        Mere overraskende vil det være med okore. Forestiller mig også at vi må af med noget af en overpris, for at Aab lader ham gå til lige netop os, så hvis det passer, så må han virkelig være en drømmespiller for JM. Jeg kan næsten ikke forestille mig andet end at okore kun er aktuel nu, hvis det betyder et farvel til Marco eller Obbekjær. Ellers virker det for langt ude at det er til forsvarskæden at vi supplere med en løntung og dyr makker.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Meget forventeligt. Det vil være skuffende, hvis en sjat af kadriis penge bruges til en erstatning nu, når vi jo alligevel har den oplagte kandidat fra sommer af.
          Mere overraskende vil det være med okore. Forestiller mig også at vi må af med noget af en overpris, for at Aab lader ham gå til lige netop os, så hvis det passer, så må han virkelig være en drømmespiller for JM. Jeg kan næsten ikke forestille mig andet end at okore kun er aktuel nu, hvis det betyder et farvel til Marco eller Obbekjær. Ellers virker det for langt ude at det er til forsvarskæden at vi supplere med en løntung og dyr makker.
          Aab har jo også udsigt til at få lukket underskudshullet efter MK salget.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Aab har jo også udsigt til at få lukket underskudshullet efter MK salget.
            De forventer stadig et pænt stort million underskud efter salget af MK. Så ikke helt nej

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Meget forventeligt. Det vil være skuffende, hvis en sjat af kadriis penge bruges til en erstatning nu, når vi jo alligevel har den oplagte kandidat fra sommer af.
              Mere overraskende vil det være med okore. Forestiller mig også at vi må af med noget af en overpris, for at Aab lader ham gå til lige netop os, så hvis det passer, så må han virkelig være en drømmespiller for JM. Jeg kan næsten ikke forestille mig andet end at okore kun er aktuel nu, hvis det betyder et farvel til Marco eller Obbekjær. Ellers virker det for langt ude at det er til forsvarskæden at vi supplere med en løntung og dyr makker.
              Hvor ser du Okore spille i en 3 backkæde? Kan kun se ham på Tverskovs eller Kaspers plads. Ikke i venstre. Fatter ikke den transfer hvis den bliver til noget

              Comment


                Martin Riber
                Barretts skifte til 2. Bundesligaens førerhold, Bielefeld, mangler kun at bekræftes, hvilket skulle ske senest fredag. #obdk #sldk #transferdk #ArminiaBielefeld
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Silkeborg skulle også være en af Hollands dejligste byer.

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-soenderjyske/
                  Hmm .. det må have været et langskud af en Haderslev fan, men der er bestemt kønt på Silkeborg egnen. Jeg synes da iøvrigt at SIF vandt noget i kabalen med Hobro og cf'ere.

                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Barret skulle blive offenliggjort i løbet af i dag
                    siden 1887

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Martin Riber
                      Barretts skifte til 2. Bundesligaens førerhold, Bielefeld, mangler kun at bekræftes, hvilket skulle ske senest fredag. #obdk #sldk #transferdk #ArminiaBielefeld
                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                      Barret skulle blive offenliggjort i løbet af i dag
                      Spørgsmålet er jo om det er med virkning allerede nu? Jeg tænker det ikke er, siden Barret startede inde igår

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



                        Spørgsmålet er jo om det er med virkning allerede nu? Jeg tænker det ikke er, siden Barret startede inde igår
                        Virker også til vi spiller 3-5-2 i træningskampene, det indikerer også han bliver (i min verden), ellers skal der da komme en ny wingback.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                          Virker også til vi spiller 3-5-2 i træningskampene, det indikerer også han bliver (i min verden), ellers skal der da komme en ny wingback.
                          Både Madu og Oli fungerer bedst som wingbacks. Så på antalssiden er vi dækket ok ind. Barret havde vidst også have lavet et par opspilsfejl igår der burde have kostet mål..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Både Madu og Oli fungerer bedst som wingbacks. Så på antalssiden er vi dækket ok ind. Barret havde vidst også have lavet et par opspilsfejl igår der burde have kostet mål..
                            Oli er en fin spiller og altid super indsats og attitude, men offensivt som wingback, der mangler han klasse. Madu, det er så lige omvendt, der er man meget utryg defensivt.

                            Selvfølglig bare min ydmyge mening.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                              Oli er en fin spiller og altid super indsats og attitude, men offensivt som wingback, der mangler han klasse. Madu, det er så lige omvendt, der er man meget utryg defensivt.

                              Selvfølglig bare min ydmyge mening.
                              Meget enig, det skal dog anerkendes at Oliver leverer offensiv klasse i glimt. Og han er god når han kommer i feltet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                                Meget enig, det skal dog anerkendes at Oliver leverer offensiv klasse i glimt. Og han er god når han kommer i feltet.
                                Så lidt som han har trænet og spillet den plads syntes jeg han har gjort det godt nok til at vi ikke behøver at gå i panik hvis Barret smutter i morgen. Det vil ikke være optimalt nej. Men de par millioner vi evt får kunne bruges på andet transfer

                                Når det er sagt tror jeg ikke han smutter nu. Man offentliggøre bare kontrakten gældende fra sommer

                                Comment

                                Working...
                                X