Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg forventer flere handler endnu ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
      Jeg forventer flere handler endnu ...
      Jowjow, der er vel noget der tyder på at JBL også er fortid .. godt vi har en chef, og en general til at holde styr på svingdøren. Det går jo helt amok i Ådalen

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Jowjow, der er vel noget der tyder på at JBL også er fortid .. godt vi har en chef, og en general til at holde styr på svingdøren. Det går jo helt amok i Ådalen
        Ja der sker godt lidt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Jeg kan se, at Peter Brix skriver på Twitter, at han har et solidt rygte om, at Barrett også når at skifte inden vinduet lukker i. I så fald skal der i hvert fald også en spiller med et vidst niveau ind den anden vej på den position. Jeg kan godt nok ikke lige få øje på nogle oplagte bud.

          https://twitter.com/Baumspieler/stat...71963294576642
          Jeg havde mine bange anelser om det her. Synes dælme det var underligt at han pludselig skulle ud og understrege der ikke var skrevet under, hvorefter der så er gået lang tid uden vi har hørt mere. Barrett føler desværre nok at han har aftjent sin værnepligt i OB og har lagt pres på OB for at komme væk allerede nu. Spændende om vi når at hive lidt ind der, eller vi tror på oli og madu kan løfte arven. Håber dælme på det første!!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af BoBoBaBa Se indlæg

            Til sommer kunne det være spændende at kigge på Adrian Pereira fra Viking FK. Ung venstreback med gode offensive kvaliteter, som også har gjort, at han har scoret nogle rigtigt flotte mål. Han er ikke helt ringe defensivt heller.

            https://www.transfermarkt.com/adrian...ieler/507310#/

            https://youtu.be/1mH6Q_G8vNI

            Jeg kan egentlig godt lide Lieder handlen, men det kunne da have været fedt at hente en yngre spiller med videresalgspotentiale ind i stedet, lidt ligesom man gjorde med Utaka dengang. Nu har jeg set et par kampe med Pape Gueye fra Aalesund, hvor Aron selvfølgelig også har spillet med, og Pape er virkelig god. Han er hurtig, stor og kan helt sikkert sælges for mange penge, hvis han får forløst hans potentiale.

            https://www.transfermarkt.com/pape-h...spieler/585339

            https://youtu.be/4xcqL8EH9lo
            Det skal jo være et mix. Rutine,Profiler og udviklingsspillere. Vi har lige set at man godt kan hente en 26-27 årig og sælge ham for et stort beløb.
            Men ellers er jeg meget enig. Men er det realistisk for en klub som OB at hente sådanne spillere idag? Jeg tvivler. Men vi så det selvfølgelig med Sander. Ham kan man godt sælge en god sum på om 1,5-2 år

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

              Det forestiller jeg mig ikke den gør.

              Ved ikke om AK bare har sagt farvel til de penge uden kompensation, men det ville selvfølgelig ikke gøre noget, hvis han har.
              Det er min vurdering. Men håber ligesom dig at vi bliver lidt klogere på et tidspunkt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Jeg havde mine bange anelser om det her. Synes dælme det var underligt at han pludselig skulle ud og understrege der ikke var skrevet under, hvorefter der så er gået lang tid uden vi har hørt mere. Barrett føler desværre nok at han har aftjent sin værnepligt i OB og har lagt pres på OB for at komme væk allerede nu. Spændende om vi når at hive lidt ind der, eller vi tror på oli og madu kan løfte arven. Håber dælme på det første!!
                Det vil godt nok være en bet at skulle undvære Barret her i foråret. Men det hele handler vel om kompensationens størrelse. Vi skal have penge for vores spillere for at kunne udvikle os som klub fremover. Så ved jeg godt det på den korte bane ikke er optimalt, men kunne vi få et par millioner ud af ham ville det også være et stærkt signal.
                Jeg er ikke så nervøs for at overlade VB til Oli som andre er

                Comment


                  Hvis man prøver at regne lidt på lønkroner. Hvad er sparet i dette vindue. Og hvad kan evt stadig bruges

                  Ud
                  Ramon Leeuwin 125.000
                  Bashkim Kadrii 160.000
                  Anders K Jacobsen 250.000
                  Mathias Greve 60.000
                  Julius Eskesen 40.000
                  Alexander J Andersen 60.000

                  ialt 695.000/måned

                  Ind
                  Aron Thrándarson 100.000
                  Kasper Larsen 125.000
                  Mart Lieder 100.000
                  Mikkel Hyllegaard 30.000
                  Alexander J Andersen 80.000

                  Ialt 445.000/måned

                  Svært at sige præcist hvad de får så det er løseligt vurderet. Men ud fra min vurdering er der stadig ca 250.000 lønkroner at bruge af(AKs løn)
                  Det er nok ikke nok til 2 profiler men der skal heller ikke mere end 50.000-60.000kr mere til om måneden før at vi er der. Skulle ikke være et problem da man jo netop gearer lidt op og den nye tv aftale snart træder i kraft. Så skulle der være en del mere at rutte med.

                  Der burde være plads til at hente Sabbi og en anden profil indenfor de sidste 3 dage. Eller har det her jo næsten bare været en spareøvelse

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Hvis man prøver at regne lidt på lønkroner. Hvad er sparet i dette vindue. Og hvad kan evt stadig bruges

                    Ud
                    Ramon Leeuwin 125.000
                    Bashkim Kadrii 160.000
                    Anders K Jacobsen 250.000
                    Mathias Greve 60.000
                    Julius Eskesen 40.000
                    Alexander J Andersen 60.000

                    ialt 695.000/måned

                    Ind
                    Aron Thrándarson 100.000
                    Kasper Larsen 125.000
                    Mart Lieder 100.000
                    Mikkel Hyllegaard 30.000
                    Alexander J Andersen 80.000

                    Ialt 445.000/måned

                    Svært at sige præcist hvad de får så det er løseligt vurderet. Men ud fra min vurdering er der stadig ca 250.000 lønkroner at bruge af(AKs løn)
                    Det er nok ikke nok til 2 profiler men der skal heller ikke mere end 50.000-60.000kr mere til om måneden før at vi er der. Skulle ikke være et problem da man jo netop gearer lidt op og den nye tv aftale snart træder i kraft. Så skulle der være en del mere at rutte med.

                    Der burde være plads til at hente Sabbi og en anden profil indenfor de sidste 3 dage. Eller har det her jo næsten bare været en spareøvelse
                    Ikke så meget en kommentar til lønningerne, tænker det kan være et meget godt estimat, men kæft et vintervindue. Jeg mindes ikke noget lignende.

                    I forhold til Barret. Har Joel Anderssons tvillingbror fundet noget!, han var rygtet til suppen tidligt i vinduet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af BoBoBaBa Se indlæg

                      Til sommer kunne det være spændende at kigge på Adrian Pereira fra Viking FK. Ung venstreback med gode offensive kvaliteter, som også har gjort, at han har scoret nogle rigtigt flotte mål. Han er ikke helt ringe defensivt heller.

                      https://www.transfermarkt.com/adrian...ieler/507310#/

                      https://youtu.be/1mH6Q_G8vNI

                      Jeg kan egentlig godt lide Lieder handlen, men det kunne da have været fedt at hente en yngre spiller med videresalgspotentiale ind i stedet, lidt ligesom man gjorde med Utaka dengang. Nu har jeg set et par kampe med Pape Gueye fra Aalesund, hvor Aron selvfølgelig også har spillet med, og Pape er virkelig god. Han er hurtig, stor og kan helt sikkert sælges for mange penge, hvis han får forløst hans potentiale.

                      https://www.transfermarkt.com/pape-h...spieler/585339

                      https://youtu.be/4xcqL8EH9lo
                      Adrian Pereira havde en god sæson for Viking FK - han minder en del om Barrett - god offensivt, et godt venstreben og målfarlig. Defensivt kan han blive bedre, men de offensive kvaliteter opvejer manglerne. I Viking har de spillet 4-3-3, så det er svært og vurdere hans spil som decideret Wing back - men hans styrker, burde tilsige en god chance for succes i vores system.

                      Jeg ville blive glad for, at se ham i stribet!! - men vil savne ham, på mit norske hold!

                      Comment


                        Har vist været inde i billedet før og med det nix de to klubber har kørt.
                        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...an-klubskifte/

                        Comment


                          de ligger godt nok ikke på den lade side i ådalen dette vindue...skal JH nå alle de handler han ikke har nået i alle sine forgående transfervinduer inden han smutter? For hold da op. Havde intet hørt i går - men tjekkede lige siden inden jeg lukkede ned for natten; "Lieder ind allerede nu, Fint det lyder jo....AK har fået ophævet sin kontrakt - wow de har da haft travl......Eskesen Solgt?!! WTF"

                          Fint man fik Lieder ind nu og giver go mening at AK kommere videre men at eskesen skulle sælges, hold nu op - der må være noget mere på vej ind - ellers ser det da en smule tyndt ud. Og så med de rygter om JBL på vej ud nu også - kæft den trup gennemgår nogle massive ændringer

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Har vist været inde i billedet før og med det nix de to klubber har kørt.
                            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...an-klubskifte/
                            100% ikke os. Mon ikke han smutter tilbage til Holland

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              de ligger godt nok ikke på den lade side i ådalen dette vindue...skal JH nå alle de handler han ikke har nået i alle sine forgående transfervinduer inden han smutter? For hold da op. Havde intet hørt i går - men tjekkede lige siden inden jeg lukkede ned for natten; "Lieder ind allerede nu, Fint det lyder jo....AK har fået ophævet sin kontrakt - wow de har da haft travl......Eskesen Solgt?!! WTF"

                              Fint man fik Lieder ind nu og giver go mening at AK kommere videre men at eskesen skulle sælges, hold nu op - der må være noget mere på vej ind - ellers ser det da en smule tyndt ud. Og så med de rygter om JBL på vej ud nu også - kæft den trup gennemgår nogle massive ændringer
                              Yes. For 14 dage siden var alle oppe og ringe over den trup vi havde(når Lieder og Sabbi kom). Nu er det lidt mere afdæmpet. Men mon ikke der sker noget mere?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Det vil godt nok være en bet at skulle undvære Barret her i foråret. Men det hele handler vel om kompensationens størrelse. Vi skal have penge for vores spillere for at kunne udvikle os som klub fremover. Så ved jeg godt det på den korte bane ikke er optimalt, men kunne vi få et par millioner ud af ham ville det også være et stærkt signal.
                                Jeg er ikke så nervøs for at overlade VB til Oli som andre er
                                Det var jeg heller ikke, hvis vi bare antager at Oli overtager VB. Det er klart her han gør det bedst. Problemet er bare at Oli traditionelt garderer for alle andre, når der er skader og karantæner i resten af defensiven. Så hedder det Madu lige pludselig. Det er jeg ikke tryg ved.

                                Comment

                                Working...
                                X