Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OBstruktion sker der mere ? :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Som forventet blev det et permanent farvel. Skuffelsen over at være sat helt bagerst i køen har desværre nok sat sig så meget at der ingen vej var udenom. Sindssygt ærgerligt, at vi ikke får indfriet så stort et potentiale. Han var så stærk sidste efterår, men må ikke have kunne følge op på det efter sin skade.
      3 OB-drenge skippet i samme vindue, fordi de blot er trupfyld. Det er sgu lidt kedeligt omend det er ganske fornuftigt at skille sig af med dem i forhold til at få optimeret truppen. Nu mangler vi bare Sabbi, der bør være gjort plads til!
      ​​​​​
      ​​​​​​
      Men er det nok hvis vi skal styrket ud af vindet? Eller minimum status Q?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

        Tror jeg ikk at man kan
        Selvfølgelig kan man det.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
          https://www.soenderjyske.dk/fodbold/...fyn-omgaaende/

          de skriver at eskesen er købt fri af ob
          Selv om de får AK har de alligevel lavet den bedste handel. JE kan blive god med fast spildtid. Ak kan genstarte karrieren og passer i niveau til et 10 plads hold som Sdr. Jyske Ca er

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Forstår simpelthen ikke, at man allerede giver op på Julius nu. Lej ham dog ud i et år, halvandet måske endda, og få forhandlet en option på plads med den klub der lejer ham, men i det mindste stadig hold muligheden åben for, at man kan hive ham tilbage igen. Det er 10 måneder siden, at han sidst spillede en U-landskamp. Den slags spillere kan hurtigt blive penge værd, og der er jo åbenlyst stadig et potentiale som bare trænger til andre rammer lige nu. Jeg kunne forstå, hvis det var Greve der røg afsted på den måde, hans potentiale er næppe til meget mere end det vi har set. Frygter sgu, at SønderjyskE ender med at have gjort sig en rigtigt god handel her, og vi ender med at smide guld på gaden for at få en blød mellemvare af en Superligaangriber et halvt år før tid.
            Helt enig. Satme en skidt handel mm der er en alvorlig vidresalgsklausul tilknyttet

            Comment


              Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

              Tror jeg ikk at man kan
              Øhhh jo

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Forstår simpelthen ikke, at man allerede giver op på Julius nu. Lej ham dog ud i et år, halvandet måske endda, og få forhandlet en option på plads med den klub der lejer ham, men i det mindste stadig hold muligheden åben for, at man kan hive ham tilbage igen. Det er 10 måneder siden, at han sidst spillede en U-landskamp. Den slags spillere kan hurtigt blive penge værd, og der er jo åbenlyst stadig et potentiale som bare trænger til andre rammer lige nu. Jeg kunne forstå, hvis det var Greve der røg afsted på den måde, hans potentiale er næppe til meget mere end det vi har set. Frygter sgu, at SønderjyskE ender med at have gjort sig en rigtigt god handel her, og vi ender med at smide guld på gaden for at få en blød mellemvare af en Superligaangriber et halvt år før tid.
                Helt enig.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Har det godt nok ambivalent med at sende Julius Eskesen af sted permanent. Æv. Det var ikke lige hvad jeg håbede på

                  Comment


                    22 mand i truppen nu. Plus Harboe som nok også er væk/opgivet

                    Der skal 2 ind

                    Comment


                      Eskesen får en kontrakt på 4,5 år
                      https://www.soenderjyske.dk/fodbold/...fyn-omgaaende/
                      Vi har tilsyneladende også betalt for Lieder ifølge det de skriver.
                      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                      Kristian Morre

                      Comment


                        Hold nu op for et januar udsalg det er vist det vildeste vindue jeg efterhånden kan huske.
                        Hvor mange handler er vi efterhånden oppe på?

                        Comment


                          For HELVEDE, hvor er jeg sur på klubben over salget af Julius. Jeg har fandme sjældent været så arrig over noget der er sket i de sidste 5-6 år!!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Men er det nok hvis vi skal styrket ud af vindet? Eller minimum status Q?
                            Det er svært at sige synes jeg. Vi kommer nok ikke voldsomt styrket ud i så fald, fordi at vi mister noget kontinuitet især med Bashkim, men også med Ramon. Hvis vi lander Sabbi nu, anerkender jeg, at man i hvert fald antalsmæssigt har hentet det ind man kunne forvente. Mit ønske var så bare, at man havde hentet nogle lidt bedre navne end Lieder og AJA, som hverken har bevist sig som spillere der hører til blandt top 4/5 klubberne, eller som har alderen til at blive det. Og så må vi se, om man har fundet noget uforløst i Thrandersson.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Hold nu op for et januar udsalg det er vist det vildeste vindue jeg efterhånden kan huske.
                              Hvor mange handler er vi efterhånden oppe på?
                              Suk det er dyrt at rense ud efter den håbløse jyde.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Øhhh jo
                                Super vidste jeg bare ikk at man kunne. Men så vil jeg da håbe at der er en vidresalgsklausul på ham.

                                Comment

                                Working...
                                X