Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Giv os nu lige lidt, teaser

    Comment


      Jeg tænker måske bare, man skal vente lidt med at gå i seng

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        Jeg tænker måske bare, man skal vente lidt med at gå i seng
        Bliver det sent?
        siden 1887

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
          Jeg tænker måske bare, man skal vente lidt med at gå i seng
          Kan du definere "lidt"

          Comment


            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...der-omgaaende/

            Comment


              Spændende. Men vil man så vente med at hente Sabbi? Eller henter man begge?

              Comment


                Fint at få Lieder ind allerede, hvis det sker, men at få ham ind alene er ikke godt nok.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Fint at få Lieder ind allerede, hvis det sker, men at få ham ind alene er ikke godt nok.
                  Det vil vel være acceptabelt med Sander, Jebali og Lieder (+Hyllegaard, der nok ikke tæller det store i det regnestykke), hvis ellers vi regner med at Jebali er ved at være i omdrejninger?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                    Spændende. Men vil man så vente med at hente Sabbi? Eller henter man begge?
                    Obstruktion skriver på Twitter der kan nå at ske mere med andre end Lieder i aften
                    siden 1887

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Det vil vel være acceptabelt med Sander, Jebali og Lieder (+Hyllegaard, der nok ikke tæller det store i det regnestykke), hvis ellers vi regner med at Jebali er ved at være i omdrejninger?
                      Synes ikke det er acceptabelt at sælge ens klart bedste offensivspiller og kun hente en indskiftningsspiller ind som erstatning, når man jagter top 6. Var vi blevet markant forstærket i andre kæder, kunne vi måske snakke om, at det var en ok måde at omfordele midlerne på, men det er jo ikke tilfældet.

                      Comment


                        I det tilfælde at AK også forsvinder (det kunne det tyde på når han ikke er med på lejr) så synes jeg stadig at der mangler en udover Mart Lieder.
                        Men jeg er selvfølgelig også så sortseende at jeg mener at top 6 forsvandt sammen med Kadrii. Håber virkelig at jeg tager fejl.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Synes ikke det er acceptabelt at sælge ens klart bedste offensivspiller og kun hente en indskiftningsspiller ind som erstatning, når man jagter top 6. Var vi blevet markant forstærket i andre kæder, kunne vi måske snakke om, at det var en ok måde at omfordele midlerne på, men det er jo ikke tilfældet.
                          Det kan du mene, omvendt hentede vi to potentielle profiler i Jebali og Sander i sommers. Jeg tror tanken er, at Jebali er "erstatningen" for Bashkim. Det ville også være skuffende, hvis man allerede efter et halvt år havde opgivet ideen om, at han skal kunne være en markant superligaprofil, når det er det, han er hentet ind som.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                            Obstruktion skriver på Twitter der kan nå at ske mere med andre end Lieder i aften
                            Der kan i hvert fald godt ske mere indenfor kort tid. Men det kan også være ud.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                              I det tilfælde at AK også forsvinder (det kunne det tyde på når han ikke er med på lejr) så synes jeg stadig at der mangler en udover Mart Lieder.
                              Men jeg er selvfølgelig også så sortseende at jeg mener at top 6 forsvandt sammen med Kadrii. Håber virkelig at jeg tager fejl.
                              Min ikke-sortseende side har en forventning om at Jebali og Sander bliver giftige sammen fra første kamp af efter pausen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

                                Der kan i hvert fald godt ske mere indenfor kort tid. Men det kan også være ud.
                                Så AK modsat vej formentlig...

                                Comment

                                Working...
                                X