Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ved ikke om Leif Rasmussen gætter eller ved noget men han skriver at der forhandles om at sælge Kadrii for ca 10 mill.
    Han nævner desuden også at AK nok er på vej væk
    Hvis det passer med de mindst ti mio. kr. Så er jeg helt på linje med klubben. Det er et flot salg og det må forventes at en rimelig kompetent erstatning i Sabbi også vil falde på plads inden deadline, hvis kadrii er præsenteret enten mandag eller tirsdag.
    det viser også bare at klubben ikke blot på resultaterne, men også økonomisk slår kapital af lige at skrue lidt op for lønniveauet og hive klassespillere ind.
    også kæmpe tillykke til kadrii, hvis den er i hus. Som hans karriere har formet sig, så er det stærkt at han nu står stærkere end nogensinde og får det udenlandskeventyr, han helt sikkert ønsker revancheret efter fiaskoen i staterne. Jeg håber alt det bedste for ham. Det er virkelig en spiller af format, som har taget et par skridt tilbage i sin karriere og så kan levere, som han har gjort hos os de seneste halvandet år. Elsker kadrii!! ❤

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg kan umiddelbart heller ikke se det. Men de føler åbenbart et behov for at teste ham af

      Enig med Tarik
      Jeps, Tarik kunne i godt få gavn af i suppen, god teknik og godt overblik!
      Problemet for jer er lidt, at Michelsen mener at det første år er et læringsår, det er ikke godt for talenterne eller deres lyst til at blive ... for mit vedkommende er jeg glad bare de får spilletid et sted.

      Max Fenger har et fedt navn, men jeg har svært ved at se ham blive suppespiller.
      Last edited by Entusiastens; 26-01-2020, 23:15.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Hvis det passer med de mindst ti mio. kr. Så er jeg helt på linje med klubben. Det er et flot salg og det må forventes at en rimelig kompetent erstatning i Sabbi også vil falde på plads inden deadline, hvis kadrii er præsenteret enten mandag eller tirsdag.
        det viser også bare at klubben ikke blot på resultaterne, men også økonomisk slår kapital af lige at skrue lidt op for lønniveauet og hive klassespillere ind.
        også kæmpe tillykke til kadrii, hvis den er i hus. Som hans karriere har formet sig, så er det stærkt at han nu står stærkere end nogensinde og får det udenlandskeventyr, han helt sikkert ønsker revancheret efter fiaskoen i staterne. Jeg håber alt det bedste for ham. Det er virkelig en spiller af format, som har taget et par skridt tilbage i sin karriere og så kan levere, som han har gjort hos os de seneste halvandet år. Elsker kadrii!! ❤
        Enig. Han skal dog være velkommen tilbage til OB når han vil hjem igen

        Og som du siger så kan de også se at ved at satse lidt på profiler kan det kaste nogle store transfersummer af sig. Nu mangler vi bare at sælge Obbekjær for mange millioner også. Så vil kassen være fyldt godt op inden sommerens vindue åbner og vi forhåbentligt laver en stor oprustning

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Jeps, Tarik kunne i godt få gavn af i suppen, god teknik og godt overblik!
          Problemet for jer er lidt, at Michelsen mener at det første år er et læringsår, det er ikke godt for talenterne eller deres lyst til at blive ... for mit vedkommende er jeg glad bare de får spilletid et sted.

          Max Fenger har et fedt navn, men jeg har svært ved at se ham blive suppespiller.
          Jeg ser nu ikke U19 spillere søge væk og få SL kontrakter andre steder. Så det tager jeg nu stille og roligt. Og så så vi jo tydeligt med Mathias Jørgensen at hvis du er god nok er alder og antal kampe ligegyldigt. De skal slå de andre af. Ikke få det foræret

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jeg ser nu ikke U19 spillere søge væk og få SL kontrakter andre steder. Så det tager jeg nu stille og roligt. Og så så vi jo tydeligt med Mathias Jørgensen at hvis du er god nok er alder og antal kampe ligegyldigt. De skal slå de andre af. Ikke få det foræret
            Obbekjær er vel næsten den første med et niveau der allerede nu er til det, eller meget snart er til det og han er på vej ud.
            Mathias Jørgensen røg på bænken ret hurtigt, men det bundede også i at han manglede en del, så det mener jeg ikke I kunne have gjort meget anderledes.
            Last edited by Entusiastens; 26-01-2020, 23:56.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg ser nu ikke U19 spillere søge væk og få SL kontrakter andre steder. Så det tager jeg nu stille og roligt. Og så så vi jo tydeligt med Mathias Jørgensen at hvis du er god nok er alder og antal kampe ligegyldigt. De skal slå de andre af. Ikke få det foræret
              De kan kun slå andre af ved at få spilletid, det er sådan man satser på unge spillere, ved at give dem tid på banen til at forbedre sig, så de over tid er bedre end dem de afløser.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ved ikke om Leif Rasmussen gætter eller ved noget men han skriver at der forhandles om at sælge Kadrii for ca 10 mill.
                Han nævner desuden også at AK nok er på vej væk
                Jeg ved at Leif Rasmussen ikke ved noget! Hans bedste OB kilde er dette forum....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ved ikke om Leif Rasmussen gætter eller ved noget men han skriver at der forhandles om at sælge Kadrii for ca 10 mill.
                  Han nævner desuden også at AK nok er på vej væk
                  så formodes OB at kunne score i hvert fald ti millioner ved salget

                  Lyder som rent gætværk i mine ører. Men det er da et plausibelt prisniveau, så meget vil jeg give ham.

                  Comment


                    Den bedste spiller.. Sådan har det altid været og sådan skal det altid være.. Knægten må bevise at han er bedre når chancen byder sig!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      De kan kun slå andre af ved at få spilletid, det er sådan man satser på unge spillere, ved at give dem tid på banen til at forbedre sig, så de over tid er bedre end dem de afløser.
                      Syntes det er en balance gang. I en klub som OB skal man ikke lade en Jonathan Harboe starte inde bare fordi man tror på ham. Det vil jo være hul i hovedet at vælge ham istedet for Drachmann fx. Heller ikke Frøkjær. De må vise det til træning og reserveholdskampe at de er på niveau med de andre

                      Og når man er det får man spilletid. Ligesom Frøkjær,OC og Obbekjær fik i efteråret. Ikke før

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Syntes det er en balance gang. I en klub som OB skal man ikke lade en Jonathan Harboe starte inde bare fordi man tror på ham. Det vil jo være hul i hovedet at vælge ham istedet for Drachmann fx. Heller ikke Frøkjær. De må vise det til træning og reserveholdskampe at de er på niveau med de andre

                        Og når man er det får man spilletid. Ligesom Frøkjær,OC og Obbekjær fik i efteråret. Ikke før
                        Ja. Det er jeg enig i. OB skulle som du vidst også har været inde på, blive bedre til at få lejet deres talenter ud. OB's ambitioner blokerer for at de bare kan sende talenterne i spil efter behag. De skal være modne til superligabold. På den måde savner man et etableret fynsk hold i 1. Div man lige kunne sende 1-2 spillere ned på pr sæson. Det er synd for spillere som Eske og Harboe de skal tåge rundt og spille u19 og reserveholdsfodbold. Her skulle OB have været dygtigere og fået dem ud på et divisionshold. Det håber jeg at vi kommer til at lykkedes bedre med, når næste kuld kommer op

                        Comment


                          Hvis Kadrii skifter til det arabiske bundhold, så er han tilbage om max 1,5 år, når de er rykket ned, og deres rigmand af en ejer (sådan en må der være) beslutter sig for at fyre hele truppen .

                          Win win, 10 mio i kassen nu her, og en gratis Bashkim i sommeren 2021.

                          I hørte det her først.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            så formodes OB at kunne score i hvert fald ti millioner ved salget

                            Lyder som rent gætværk i mine ører. Men det er da et plausibelt prisniveau, så meget vil jeg give ham.
                            Vi har jo nok lavet nogle aftaler (gentleman agreements) da vi skrev med Baskim og ellers havde vi jo nok aldrig fået fingre i ham. Det er fair nok at han gerne vil score den økonomiske kasse og 10 mill. vil i mine øjne være ok, håber bare OB investere pengene i truppen. Sportsligt vil tabet af Baskim nemlig være kæmpe stort. Baskim er efter min mening en klasse over både Sabby og Lieder også set i lyset af at han er en af de absolut vigtigste spillere i JM hierarki.

                            Comment


                              Greve er også på vej væk

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/turen-gaar-til-tyrkiet/

                              AK,Greve og Kadrii bliver hjemme for at afsøge andre muligheder. Harboe træner med U19

                              Comment


                                Hobro har pludselig fået råd til at hente Simon Jacobsen. Hmmmmm

                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...org-forsvarer/

                                Comment

                                Working...
                                X