Ser forresten lige at Norrköbing også deltager i Kai Thor Cup her i weekenden. Så kunne man passende lige få de sidste deltaljer på plads hvis deres direktør er med hernede og gøre den officiel på mandag
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
Er i morgen ikke endnu bedre?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Så mangler vi bare lige at købe Sabbi fri i næste uge og holde udkig efter en god handel ekstra til midten. Så er jeg sgu tilfreds mm vi sælger en profil.
Obbekjær til England er ok og Eske/Harboe kan godt lejes ud uden der sker noget ved det..
Man er selvfølgelig aldrig helt tilfreds. Men set ud fra det er et vinter vindue er det jo spektakulært set med OB briller. Der skal også være plads og økonomi til at opruste kraftigt til sommer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg står op kl 7 bare for lige kigge så
Og som du senere skriver, så kunne Sabbi være nice også. Og så selvfølgelig kan MH lige købe SN fri i foråret, så vores setup bliver endnu bedre :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Det behøver du faktisk ikke, OB fortæller det oftest først oppe af formiddagen, de er jo gode ved os :)
Og som du senere skriver, så kunne Sabbi være nice også. Og så selvfølgelig kan MH lige købe SN fri i foråret, så vores setup bliver endnu bedre :)
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg
Jeg hører, det godt kan betale sig at stå op klokken 08 i morgen (måske lidt før, hvis man vil være frisk). Det virker dog også sært for mig, da OB plejer at præsentere spillere senere. Spilleren har været i Ådalen i dag, og der er vist blevet lavet interview med ham.
1 down 2 to go(incl Sabbi)
Comment
Comment