Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ser forresten lige at Norrköbing også deltager i Kai Thor Cup her i weekenden. Så kunne man passende lige få de sidste deltaljer på plads hvis deres direktør er med hernede og gøre den officiel på mandag

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ser forresten lige at Norrköbing også deltager i Kai Thor Cup her i weekenden. Så kunne man passende lige få de sidste deltaljer på plads hvis deres direktør er med hernede og gøre den officiel på mandag
      Hvorfor først mandag?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

        Hvorfor først mandag?
        Bare et forslag. Hvis i har et andet forslag så kom da endelig med det

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Bare et forslag. Hvis i har et andet forslag så kom da endelig med det
          Er i morgen ikke endnu bedre?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

            Er i morgen ikke endnu bedre?
            Jooooo deeeeeet

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jooooo deeeeeet
              Jeg sætter i hvert fald vækkeuret... tidligt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

                Jeg sætter i hvert fald vækkeuret... tidligt
                Jeg står op kl 7 bare for lige kigge så

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

                  Er i morgen ikke endnu bedre?
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Så mangler vi bare lige at købe Sabbi fri i næste uge og holde udkig efter en god handel ekstra til midten. Så er jeg sgu tilfreds mm vi sælger en profil.
                    Obbekjær til England er ok og Eske/Harboe kan godt lejes ud uden der sker noget ved det..
                    Man er selvfølgelig aldrig helt tilfreds. Men set ud fra det er et vinter vindue er det jo spektakulært set med OB briller. Der skal også være plads og økonomi til at opruste kraftigt til sommer

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jeg står op kl 7 bare for lige kigge så
                      Det behøver du faktisk ikke, OB fortæller det oftest først oppe af formiddagen, de er jo gode ved os :)

                      Og som du senere skriver, så kunne Sabbi være nice også. Og så selvfølgelig kan MH lige købe SN fri i foråret, så vores setup bliver endnu bedre :)

                      Comment


                        Måske 23 mand i truppen i morgendagens træningskamp

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                          Det behøver du faktisk ikke, OB fortæller det oftest først oppe af formiddagen, de er jo gode ved os :)

                          Og som du senere skriver, så kunne Sabbi være nice også. Og så selvfølgelig kan MH lige købe SN fri i foråret, så vores setup bliver endnu bedre :)
                          Jeg hører, det godt kan betale sig at stå op klokken 08 i morgen (måske lidt før, hvis man vil være frisk). Det virker dog også sært for mig, da OB plejer at præsentere spillere senere. Spilleren har været i Ådalen i dag, og der er vist blevet lavet interview med ham.

                          Comment


                            Mon ikke de gør det tidligt pga. kampen kl. 10 ?
                            Last edited by Online; 17-01-2020, 23:15.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                              Mod ikke de gør det tidligt pga. kampen kl. 10 ?
                              Det har du nok helt ret i.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                                Jeg hører, det godt kan betale sig at stå op klokken 08 i morgen (måske lidt før, hvis man vil være frisk). Det virker dog også sært for mig, da OB plejer at præsentere spillere senere. Spilleren har været i Ådalen i dag, og der er vist blevet lavet interview med ham.
                                Fedt fedt. Giver god mening hvis han også lige skal have 45 min i dagens kamp

                                1 down 2 to go(incl Sabbi)

                                Comment

                                Working...
                                X