Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg har hørt det samme om Sabbi. Dog har jeg hørt, at det først skulle være fra sommer. Vi skulle have tilbudt en meget attraktiv løn. Derfor os og ikke AGF eller Brøndby.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg
      Jeg har hørt det samme om Sabbi. Dog har jeg hørt, at det først skulle være fra sommer. Vi skulle have tilbudt en meget attraktiv løn. Derfor os og ikke AGF eller Brøndby.
      Tak. Vi må se om den holder stik. Tænker ikke at Hobro ønsker at slippe ham nu i deres situation. Og vi skal af med 1 først.. Spændende..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Det kunne også være interessant hvis vi kunne blive bedre til at plukke spillerne inden de bliver salgsobjekter. Gøre lidt som i FCK hvor man laver aftaler med spillerne om at de kan smutte efter 2-3 år.
        Et bud kunne være Mattsson fra Sif, som var på vej men blev skadet. Kender ikke status på ham men det er ikke sikkert han har lyst til at spille 1. Division næste år. Det samme kan gælde for Lungi i Esbjerg.
        Det ville da være skønt hvis vi kunne gøre som FCK. Men helt ærligt, hvornår har de plukket et salgsobjekt, som alle andre ikke også kun se var guld? De råd til at smide kassen efter eks. Robert Skov, for så at tjene det ind igen. Men vi kan altså ikke bare ligge 15+ mill for ham, selvom det var en no brainer.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg
          Jeg har hørt det samme om Sabbi. Dog har jeg hørt, at det først skulle være fra sommer. Vi skulle have tilbudt en meget attraktiv løn. Derfor os og ikke AGF eller Brøndby.
          Tjae ... AK får vist stadig 250 om mdr så der er jo noget at pejle efter. Men kunne man ikke tilbyde AK i en handel nu hvis det var interessant for AK ....
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Tjae ... AK får vist stadig 250 om mdr så der er jo noget at pejle efter. Men kunne man ikke tilbyde AK i en handel nu hvis det var interessant for AK ....
            Det tal har han vidst selv skudt ned og har sagt det ikke passer. Men den er nok stadig pænt høj

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Tak. Vi må se om den holder stik. Tænker ikke at Hobro ønsker at slippe ham nu i deres situation. Og vi skal af med 1 først.. Spændende..
              Hm. Nyoprettet bruger med gode kilder. Jeg bliver bare lidt skeptisk og tænker tilbage på julemad med sprød svær. Måske uretfærdigt, men en ny bruger med gode kilder på en kendt historie fra pressen; det er jo nemt at score points på, hvis det oprindelige rygte fra pressen holder vand.

              Comment


                Tænker det samme nixcha

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                  Hm. Nyoprettet bruger med gode kilder. Jeg bliver bare lidt skeptisk og tænker tilbage på julemad med sprød svær. Måske uretfærdigt, men en ny bruger med gode kilder på en kendt historie fra pressen; det er jo nemt at score points på, hvis det oprindelige rygte fra pressen holder vand.
                  Ja den lugter klart lidt. Fortiden spøger stadig. Jeg har også en saftig en liggende klar men orker simpelthen ikke hvis man skulle opfattes som en øffer. Så afventer lige lidt. Alle kan jo skyde med spredhagl og ramme på et tidspunkt

                  Jeg meldte den ud med AJA nok ikke fik forlænget for 2-3 uger siden da man gerne vil have en stor profil ind samt rykke Christian Vestergaard op i en nær fremtid. Den ser ud til at holde stik selvom Leeuwin salget nok har rykket lidt rundt på kabalen. Salg ændrer planer

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ja den lugter klart lidt. Fortiden spøger stadig. Jeg har også en saftig en liggende klar men orker simpelthen ikke hvis man skulle opfattes som en øffer. Så afventer lige lidt. Alle kan jo skyde med spredhagl og ramme på et tidspunkt

                    Jeg meldte den ud med AJA nok ikke fik forlænget for 2-3 uger siden da man gerne vil have en stor profil ind samt rykke Christian Vestergaard op i en nær fremtid. Den ser ud til at holde stik selvom Leeuwin salget nok har rykket lidt rundt på kabalen. Salg ændrer planer
                    Jeg tror ikke, der er nogen faste debatører herinde, der vil beskylde dig for at være en øf-gris. Det har du alt for meget kredit til, vil jeg mene; alle ved jo, at der kan ske ting og sager, så et rygte falder til jorden - bare spørg Chuck:-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ja den lugter klart lidt. Fortiden spøger stadig. Jeg har også en saftig en liggende klar men orker simpelthen ikke hvis man skulle opfattes som en øffer. Så afventer lige lidt. Alle kan jo skyde med spredhagl og ramme på et tidspunkt

                      Jeg meldte den ud med AJA nok ikke fik forlænget for 2-3 uger siden da man gerne vil have en stor profil ind samt rykke Christian Vestergaard op i en nær fremtid. Den ser ud til at holde stik selvom Leeuwin salget nok har rykket lidt rundt på kabalen. Salg ændrer planer
                      Rygter er jo bare rygter...
                      siden 1887

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                        Jeg tror ikke, der er nogen faste debatører herinde, der vil beskylde dig for at være en øf-gris. Det har du alt for meget kredit til, vil jeg mene; alle ved jo, at der kan ske ting og sager, så et rygte falder til jorden - bare spørg Chuck:-)
                        Præcis. Alt virker bare så airtight i Ådalen efterhånden, at når man hører noget kommer man i tvivl om oprigtigheden. Men vi håber vel alle at lige dette rygter holder vand. En okay spændende spiller at få ind i angrebet der også har stort vidresalgspotentiale

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                          Rygter er jo bare rygter...
                          Jo jo. Men hvis man råber ulven kommer for mange gange såå....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Præcis. Alt virker bare så airtight i Ådalen efterhånden, at når man hører noget kommer man i tvivl om oprigtigheden. Men vi håber vel alle at lige dette rygter holder vand. En okay spændende spiller at få ind i angrebet der også har stort vidresalgspotentiale
                            Det var jo også fra de jyske vandrør
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Det var jo også fra de jyske vandrør

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Ja den lugter klart lidt. Fortiden spøger stadig. Jeg har også en saftig en liggende klar men orker simpelthen ikke hvis man skulle opfattes som en øffer. Så afventer lige lidt. Alle kan jo skyde med spredhagl og ramme på et tidspunkt

                                Jeg meldte den ud med AJA nok ikke fik forlænget for 2-3 uger siden da man gerne vil have en stor profil ind samt rykke Christian Vestergaard op i en nær fremtid. Den ser ud til at holde stik selvom Leeuwin salget nok har rykket lidt rundt på kabalen. Salg ændrer planer
                                Ja, jeg nævnte, at vi var i kontakt med Bendtner-lejren... blev "sparket i bollerne" / latterliggjort her.... og to måneder senere blev det bekræftet af klubben / medierne, at det havde været tilfældet !

                                Derfor holder jeg meget igen med info..... men ved at ambitionsniveauet er rykket et tak op !

                                Comment

                                Working...
                                X