Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    Vild spekulation, men det var også A-Z der bød på Ryan i flere omgange, mens han var i Esbjerg. Ryan og Leuwin fungerer rigtig godt sammen...

    samtidig med at man ikke forlænger med AJA (måske), og JBL er på vej væk.. skal der bygges helt nyt? Det håber jeg virkelig ikke, men jeg kan godt frygte lidt....
    Sker der ingenting er det for uambitiøst og gør man for meget skider man på kontinuiteten
    Et transfervindue bør ikke handle om at kunne få succes i de efterfølgende 6 kampe men mere på den lange og opbyggende bane

    Men ja det er da bekymrende med alle dem på vej væk. Vi burde dog stadig kunne stille et forsvar til foråret der kender hinanden

    Ryan-Ny/Oli-Tverskov-Marco-Barret/Oli

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Intet er sikkert før der er skrevet under ...
      Det ved vi erfaringsmæssigt det ikke er .. måske er der skrevet under

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Det var satans flot salg af JH

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Det kan du sagtens have ret i, men AJA kom velsagtens også i sommer fordi, at alle forhandlinger med andre spillere brød sammen, og sommervinduet bliver vi jo altid fortalt er det mest aktive, og der hvor der er flest spillere på markedet. Nu er det nok hele to spillere vi skal have, så jeg tænker ikke, at der er mange dominobrikker der skal falde forkert, før at vi ender med AJA igen. Men det kan da også være, at vi bytter en hollænder for en hollænder.
          Enig. Men nogen gange kommer der også bare et godt tilbud der giver mening. Og det gør denne handel umiddelbart.
          Ramon vil gerne hjem igen og ville måske ikke forlænge. AZ smider en stor pose guldmønter som kan bruges til at hente nyt og bedre.
          Og vi gør en spiller og en agent glad samtidig med vi måske har fået en godt kontakt til AZ vi kan bruge senere

          Vi skal nok finde noget godt. Ambitionerne er vokset og Forsigtig Per er på vej ud

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Det var satans flot salg af JH
            Og Hemmingsen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              Er det ikke noget med Daniel Høeghs kontrakt udløber til sommer ? Ku man fx ikke hente ham og se om man kan få ham billigt nu her ? :P han har jo en fin alder.
              Det gør den ja. Og man prøver unægteligt. Tænker det kun er DH der skal overtales. Alt andet bør kunne lade sig gøre

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Det gør den ja. Og man prøver unægteligt. Tænker det kun er DH der skal overtales. Alt andet bør kunne lade sig gøre
                Nu har han jo fået et par titler på cvet i sin tid i Basel, og været okay i Holland. Så kunne han da godt vende hjem til Odense igen

                Comment


                  Økonomisk kommer vi også ud med fine resultater. Åbenbart et plus for første gang i OSE’s historie(så vidt jeg husker)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Og Hemmingsen
                    Det er JH der har ansvaret for transfervinduet her i januar.

                    Comment


                      Måske kun én ind?
                      Vøge:
                      "Man må heller ikke glemme, at OB har et stortalent i Obbekjær. Ham tror de på."
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Det er JH der har ansvaret for transfervinduet her i januar.
                        Men jo helt sikkert Generalen der støber kuglerne

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg
                          Økonomisk kommer vi også ud med fine resultater. Åbenbart et plus for første gang i OSE’s historie(så vidt jeg husker)
                          Hvor har du set det?

                          Comment


                            Hvad med en Ragnar Sigurdsson? Er uden kontrakt, og kommer fra et efterår i Rusland, hvor han har været fast man og anfører i størstedelen af kampene for et tophold.
                            Godt nok er han 33, og kræver nok en seriøs hyre efter et russisk ophold. Derudover vil det nok være hans sidste kontrakt. Men han har så vidt jeg forstår stadig bånd til Danmark i kraft af hans forbindelse med FCK. I BT's Transfervinduet-podcast afviser de umiddelbart, at FCK ville være interesseret i at hente ham hjem, så den mest oplagte mulighed for ham er måske ude af spil.

                            Synes personligt ikke det vil være godt at kaste en masse penge efter en spiller uden den store fremtid her. Når det er sagt, så kan jeg ikke forestille mig andet end, at han vil kunne højne niveauet, og han slår mig som en type, der vil passe godt ind i den OB-kultur, vi gerne vil fremelske.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg
                              Økonomisk kommer vi også ud med fine resultater. Åbenbart et plus for første gang i OSE’s historie(så vidt jeg husker)
                              Vildt hvis det passer Men vi solgte altså også for 25 mill ca i 2019 så det skulle det også næsten gerne..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                                Hvad med en Ragnar Sigurdsson? Er uden kontrakt, og kommer fra et efterår i Rusland, hvor han har været fast man og anfører i størstedelen af kampene for et tophold.
                                Godt nok er han 33, og kræver nok en seriøs hyre efter et russisk ophold. Derudover vil det nok være hans sidste kontrakt. Men han har så vidt jeg forstår stadig bånd til Danmark i kraft af hans forbindelse med FCK. I BT's Transfervinduet-podcast afviser de umiddelbart at FCK ville være interesseret i at hente ham hjem, så den mest oplagte mulighed for ham er måske ude af spil.

                                Synes personligt ikke det vil være godt at kaste en masse penge efter en spiller uden den store fremtid her. Når det er sagt, så kan jeg ikke forestille mig andet end, at han vil kunne højne niveauet, og han slår mig som en type, der vil passe godt ind i den OB-kultur, vi gerne vil fremelske.
                                Han skal til tyrkiet og ham har vi 100% ikke råd til

                                Comment

                                Working...
                                X