Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Nu er det ikke den slags spillere der bliver diskuteret på ledelsesgangen pt.
Du kan være ganske rolig"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Er ikke helt rolig at første signing er fra Norges næstbedste række ...
Kun tiden kan vise hvem der kan bruges. Men som han bliver beskrevet er han en type OB har manglet i efteråret.
Comment
-
Utaka kom fra Belgiens 2.bedste række. Det gik da ok. Giv nu manden en chance. Jeg tænker han kommer hurtigere i form end futsal spilleren, og sikkert også bliver foretrukket før ham. Det virker til at han har mere OB dna i kroppen.
Kun tiden kan vise hvem der kan bruges. Men som han bliver beskrevet er han en type OB har manglet i efteråret."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Måske dette kan få DH til at søge væk fra Heerenveen
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...-med-traeneren
Comment
-
Utaka kom fra Belgiens 2.bedste række. Det gik da ok. Giv nu manden en chance. Jeg tænker han kommer hurtigere i form end futsal spilleren, og sikkert også bliver foretrukket før ham. Det virker til at han har mere OB dna i kroppen.
Kun tiden kan vise hvem der kan bruges. Men som han bliver beskrevet er han en type OB har manglet i efteråret.
Men derfor skal vores nye mand da selvfølgelig have en chance og ikke afskrives ubeset.Last edited by Magge; 24-12-2019, 16:42.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Utaka blev også hentet af en sportsdirektør som havde bedre troværdighed i sine transfers. At nogle folk er skeptiske over for næsten samtlige handler JH foretager kommer jo ikke ud af den blå luft.
Men derfor skal vores nye man da selvfølgelig have en chance og ikke afskrives ubeset.
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er jo den samme sang hver gang - tid, strategi og målsætning var markant anderledes den gang. Brink og hans stab har nok også fejlskud på samvittigheden. Jeg synes der er tendens til i bagklogskabens lys at sige “hvad sagde jeg”. Nok om det fra mig. Jeg vil som altid prøve at få det bedste ud af de situationer der er i en klub som OB.
Jeg syntes mu mere det er de såkaldt “positivt “indstillede personer herinde som er på nakken af de “negative” men det generer mig nu ikke syntes det er fint at man kan have hver sin mening og vil da også påstå at opbakningen på stadion er mindst lige så god og stabil fra de “negative” som den er fra de “positive”Last edited by Magge; 24-12-2019, 19:11.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Okay, jeg lægger nu ikke så meget mærke til den tendens med “ hvad sagde jeg”
Jeg syntes mu mere det er de såkaldt “positivt “indstillede personer herinde som er på nakken af de “negative” men det generer mig nu ikke syntes det er fint at man kan have hver sin mening og vil da også påstå at opbakningen på stadion er mindst lige så god og stabil fra de “negative” som den er fra de “positive”"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Nu er jeg sikker en af de "positivt indstillede" herinde og da jeg ser mig helt sikker ikke som på nakken af nogen vil jeg ønske alle herinde en hjertelig GLÆDELIG JUL! :-)817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...i-superligaen/
Et par stykker man godt må snakke med om en uge .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
https://www.eurosport.no/fotball/eli...85/story.shtml
David Akintola kunne være en spændende spiller at få ind. Tænker ikke at FCM har de store planer med ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæghttps://www.eurosport.no/fotball/eli...85/story.shtml
David Akintola kunne være en spændende spiller at få ind. Tænker ikke at FCM har de store planer med ham.
Men det er vel også lidt sjovt at vi endnu ikke har hørt en afklaring på AJA. Hvis man vil have ham tænker jeg da ikke at de forhandlinger tager mange minutter
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Husker ham som Babajide eller lign. Han var en spændende spiller uden tvivl men nok ikke hans type vi mangler pt. Mon ikke det bliver en længere tilbage på banen hvis vi henter flere?
Men det er vel også lidt sjovt at vi endnu ikke har hørt en afklaring på AJA. Hvis man vil have ham tænker jeg da ikke at de forhandlinger tager mange minutter
Comment
Comment