Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Kom lad os broķke os
    Ikke brok, men en konstatering. Hvis du læser de af mine opslag så ved du at jeg håber, at jeg tager fejl.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Nu er det ikke den slags spillere der bliver diskuteret på ledelsesgangen pt.
      Du kan være ganske rolig
      Er ikke helt rolig at første signing er fra Norges næstbedste række ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Er ikke helt rolig at første signing er fra Norges næstbedste række ...
        Utaka kom fra Belgiens 2.bedste række. Det gik da ok. Giv nu manden en chance. Jeg tænker han kommer hurtigere i form end futsal spilleren, og sikkert også bliver foretrukket før ham. Det virker til at han har mere OB dna i kroppen.
        Kun tiden kan vise hvem der kan bruges. Men som han bliver beskrevet er han en type OB har manglet i efteråret.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Utaka kom fra Belgiens 2.bedste række. Det gik da ok. Giv nu manden en chance. Jeg tænker han kommer hurtigere i form end futsal spilleren, og sikkert også bliver foretrukket før ham. Det virker til at han har mere OB dna i kroppen.
          Kun tiden kan vise hvem der kan bruges. Men som han bliver beskrevet er han en type OB har manglet i efteråret.
          I know ... Jeg spottede han selv dengang jeg kiggede efter spillere ... og Højer sad på bænken og kunne ikke bruges i Viborg ... men det er lang tid siden den slags skete og det er ikke just JH’s trademark .. men håber da at pessimismen bliver tilbagevist ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Måske dette kan få DH til at søge væk fra Heerenveen

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...-med-traeneren

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Utaka kom fra Belgiens 2.bedste række. Det gik da ok. Giv nu manden en chance. Jeg tænker han kommer hurtigere i form end futsal spilleren, og sikkert også bliver foretrukket før ham. Det virker til at han har mere OB dna i kroppen.
              Kun tiden kan vise hvem der kan bruges. Men som han bliver beskrevet er han en type OB har manglet i efteråret.
              Utaka blev også hentet af en sportsdirektør som havde bedre troværdighed i sine transfers. At nogle folk er skeptiske over for næsten samtlige handler JH foretager kommer jo ikke ud af den blå luft.
              Men derfor skal vores nye mand da selvfølgelig have en chance og ikke afskrives ubeset.
              Last edited by Magge; 24-12-2019, 16:42.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Utaka blev også hentet af en sportsdirektør som havde bedre troværdighed i sine transfers. At nogle folk er skeptiske over for næsten samtlige handler JH foretager kommer jo ikke ud af den blå luft.
                Men derfor skal vores nye man da selvfølgelig have en chance og ikke afskrives ubeset.
                Det er jo den samme sang hver gang - tid, strategi og målsætning var markant anderledes den gang. Brink og hans stab har nok også fejlskud på samvittigheden. Jeg synes der er tendens til i bagklogskabens lys at sige “hvad sagde jeg”. Nok om det fra mig. Jeg vil som altid prøve at få det bedste ud af de situationer der er i en klub som OB.

                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Det er jo den samme sang hver gang - tid, strategi og målsætning var markant anderledes den gang. Brink og hans stab har nok også fejlskud på samvittigheden. Jeg synes der er tendens til i bagklogskabens lys at sige “hvad sagde jeg”. Nok om det fra mig. Jeg vil som altid prøve at få det bedste ud af de situationer der er i en klub som OB.
                  Okay, jeg lægger nu ikke så meget mærke til den tendens med “ hvad sagde jeg”
                  Jeg syntes mu mere det er de såkaldt “positivt “indstillede personer herinde som er på nakken af de “negative” men det generer mig nu ikke syntes det er fint at man kan have hver sin mening og vil da også påstå at opbakningen på stadion er mindst lige så god og stabil fra de “negative” som den er fra de “positive”
                  Last edited by Magge; 24-12-2019, 19:11.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Okay, jeg lægger nu ikke så meget mærke til den tendens med “ hvad sagde jeg”
                    Jeg syntes mu mere det er de såkaldt “positivt “indstillede personer herinde som er på nakken af de “negative” men det generer mig nu ikke syntes det er fint at man kan have hver sin mening og vil da også påstå at opbakningen på stadion er mindst lige så god og stabil fra de “negative” som den er fra de “positive”
                    Nu er jeg sikker en af de "positivt indstillede" herinde og da jeg ser mig helt sikker ikke som på nakken af nogen vil jeg ønske alle herinde en hjertelig GLÆDELIG JUL! :-)
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Nu er jeg sikker en af de "positivt indstillede" herinde og da jeg ser mig helt sikker ikke som på nakken af nogen vil jeg ønske alle herinde en hjertelig GLÆDELIG JUL! :-)
                      Også et kæmpe stort glædelig jul til dig og familien .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Nu er jeg sikker en af de "positivt indstillede" herinde og da jeg ser mig helt sikker ikke som på nakken af nogen vil jeg ønske alle herinde en hjertelig GLÆDELIG JUL! :-)
                        Glædelig jul - frohe Weinachten til dig og familien

                        Comment


                          https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...i-superligaen/

                          Et par stykker man godt må snakke med om en uge ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            https://www.eurosport.no/fotball/eli...85/story.shtml

                            David Akintola kunne være en spændende spiller at få ind. Tænker ikke at FCM har de store planer med ham.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              https://www.eurosport.no/fotball/eli...85/story.shtml

                              David Akintola kunne være en spændende spiller at få ind. Tænker ikke at FCM har de store planer med ham.
                              Husker ham som Babajide eller lign. Han var en spændende spiller uden tvivl men nok ikke hans type vi mangler pt. Mon ikke det bliver en længere tilbage på banen hvis vi henter flere?

                              Men det er vel også lidt sjovt at vi endnu ikke har hørt en afklaring på AJA. Hvis man vil have ham tænker jeg da ikke at de forhandlinger tager mange minutter

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Husker ham som Babajide eller lign. Han var en spændende spiller uden tvivl men nok ikke hans type vi mangler pt. Mon ikke det bliver en længere tilbage på banen hvis vi henter flere?

                                Men det er vel også lidt sjovt at vi endnu ikke har hørt en afklaring på AJA. Hvis man vil have ham tænker jeg da ikke at de forhandlinger tager mange minutter
                                En spiller med fart og forcer i presspillet, som tilmed laver både mål og assists, lyder i mine ører som noget vi rigtigt god kunne bruge, især når vi har haft problemer med at genfinde det der aggressive udtryk i vores spil. Jeg tror han vil kunne spille mange pladser i vores system.

                                Comment

                                Working...
                                X