Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Sanneh klarede det da vidst rigeligt fint i FCM, uden Ludwig. Men der er ikke nogen chance for, at han overvejer OB alligevel.
    Det er jo svært at være uenig i, specielt når han blev solgt for 50? mill. Min pointe var mere at han næppe er en forsvarsgeneral der tager ansvar på samme måde som JT hvisdet evt. var tænkt som direkte erstatning for ham.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Det er jo svært at være uenig i, specielt når han blev solgt for 50? mill. Min pointe var mere at han næppe er en forsvarsgeneral der tager ansvar på samme måde som JT hvisdet evt. var tænkt som direkte erstatning for ham.
      Det er der vel heller ingen grund til, at han skulle være? Det er jo helt officielt, at vi ledte efter en midterforsvarer mere i sommervinduet - ikke som erstatning for Tverskov, men til konkurrencen på pladserne omkring ham. Jeg tror nu heller ikke Sanneh er videre realistisk, men jeg er slet ikke i tvivl om at han ville pynte gevaldigt. Når det er sagt, synes jeg Marco i efteråret har leveret på et niveau, hvor jeg er helt tryg ved at have ham som starter.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Det er der vel heller ingen grund til, at han skulle være? Det er jo helt officielt, at vi ledte efter en midterforsvarer mere i sommervinduet - ikke som erstatning for Tverskov, men til konkurrencen på pladserne omkring ham. Jeg tror nu heller ikke Sanneh er videre realistisk, men jeg er slet ikke i tvivl om at han ville pynte gevaldigt. Når det er sagt, synes jeg Marco i efteråret har leveret på et niveau, hvor jeg er helt tryg ved at have ham som starter.
        Hvad med ham svenskeren vi jagtede og var enig med klubben om køb, men hvor spilleren selv valgte at blive det sidste halve år af sin kontrakt. Mon ikke vi går efter ham igen nu når han er transferfri.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Sanneh klarede det da vidst rigeligt fint i FCM, uden Ludwig. Men der er ikke nogen chance for, at han overvejer OB alligevel.
          Det ville være et klart løft og vise at ambitionerne er der. Hvis Høegh også kommer så må vores hollandske ven på bænken.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Det er der vel heller ingen grund til, at han skulle være? Det er jo helt officielt, at vi ledte efter en midterforsvarer mere i sommervinduet - ikke som erstatning for Tverskov, men til konkurrencen på pladserne omkring ham. Jeg tror nu heller ikke Sanneh er videre realistisk, men jeg er slet ikke i tvivl om at han ville pynte gevaldigt. Når det er sagt, synes jeg Marco i efteråret har leveret på et niveau, hvor jeg er helt tryg ved at have ham som starter.
            Det er en god pointe som jeg havde glemt - hvis det er for at forstærke et i forvejen relativt godt forsvar vil det være super ambitiøst. Personligt vil jeg dog mene at Høegh skal være 1. prioritet

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det er en god pointe som jeg havde glemt - hvis det er for at forstærke et i forvejen relativt godt forsvar vil det være super ambitiøst. Personligt vil jeg dog mene at Høegh skal være 1. prioritet
              Dét kan vi i hvert fald sagtens blive enige om!

              Comment


                #52
                Spørgsmålet er om vi ikke burde gå efter Daniel her til vinter. Det giver os muligheden for at se hvordan puslespillet kan gå op til sommer hvis en eller flere af de faste 3 forlader os. Så skal vi ikke starte forfra og måske få en Høegh hjem der ikke har spillet kampe i 1 år.
                En klub med top ambitioner ville forsøge. Om det lykkedes er nok et spørgsmål om timing og økonomi

                Comment


                  #53
                  En anden mulighed til midterforsvaret:

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aening-i-vrede

                  James ligner en færdig mand i Midtjylland. Vi kiggede på ham for et års tid siden, da han spillede i Fredercia. Han har først kontraktudløb i sommeren 2022.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Spørgsmålet er om vi ikke burde gå efter Daniel her til vinter. Det giver os muligheden for at se hvordan puslespillet kan gå op til sommer hvis en eller flere af de faste 3 forlader os. Så skal vi ikke starte forfra og måske få en Høegh hjem der ikke har spillet kampe i 1 år.
                    En klub med top ambitioner ville forsøge. Om det lykkedes er nok et spørgsmål om timing og økonomi
                    Det er nu lige i overkanten med 1 år. DH har jo "kun" været ude siden 1. August, og spillede pokalkamp i onsdags, hvor han også scorede.

                    Står han uden en forlængelse til januar, så er jeg da enig i vi skal forhøre os, men tror det bliver svært nu. Om et par år er det nok mere tænkeligt.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af mitioghøjer Se indlæg
                      En anden mulighed til midterforsvaret:

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aening-i-vrede

                      James ligner en færdig mand i Midtjylland. Vi kiggede på ham for et års tid siden, da han spillede i Fredercia. Han har først kontraktudløb i sommeren 2022.
                      Vi kiggede på ham så sent som i slutningen af seneste vindue, så det er helt sikkert en vi holder øje med. Jeg har et godt indtryk af ham. Fcm har bare en sindssygt stærk defensiv, hvor det er svært at byde sig til. Jeg er villig til at hente ham ind, mhp. et farvel til Ramon. Jeg elsker Ramon, men han er ikke ung mere og jeg synes at vi allerede nu med Juel, kan se at han ikke er uundværlig på holdet.
                      Her har vi en spiller med perspektiver. En fysisk stærk hurtig spiller, der egner sig perfekt til et tremands-forsvar. Det synes jeg er værd at gå efter endnu en gang.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                        Det er nu lige i overkanten med 1 år. DH har jo "kun" været ude siden 1. August, og spillede pokalkamp i onsdags, hvor han også scorede.

                        Står han uden en forlængelse til januar, så er jeg da enig i vi skal forhøre os, men tror det bliver svært nu. Om et par år er det nok mere tænkeligt.
                        Nogen der ved, hvor han står i sit liv ift børn osv?

                        Jeg tænker helt klart, at man skal gå efter Høegh til vinter eller næste sommer. Han fylder 29 til januar, og skriver han en ny kontrakt i udlandet, bliver han svær at få hjem før om 2-3 år, hvor han så vil være blevet 31-32 år. Nu må være den perfekte timing, især set i lyset af, at han er uden kontrakt fra sommeren.

                        Kæft hvor jeg håber, at vi kan lande ham. Han har jo et STORT OB-hjerte, og vi har ikke været så attraktive som vi er nu i mange, mange år. Her tænker jeg på performance isoleret set, at vi har tiltrukket profiler til klubben som Sander, Bashkim, Drachmann, fået Jeppe forlænget med 4 år, og så selvfølgelig vores troldmand af en træner.

                        Hvis Jesper Hansen vil slutte af i klubben med manér, så sørger han for, at Daniel Høegh kommer hjem.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                          Det er nu lige i overkanten med 1 år. DH har jo "kun" været ude siden 1. August, og spillede pokalkamp i onsdags, hvor han også scorede.

                          Står han uden en forlængelse til januar, så er jeg da enig i vi skal forhøre os, men tror det bliver svært nu. Om et par år er det nok mere tænkeligt.
                          Hvis vi først henter ham til 1/7 kan det være 11 måneder. Og en pokalkamp eller 2 ændrer intet IMO

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                            Nogen der ved, hvor han står i sit liv ift børn osv?

                            Jeg tænker helt klart, at man skal gå efter Høegh til vinter eller næste sommer. Han fylder 29 til januar, og skriver han en ny kontrakt i udlandet, bliver han svær at få hjem før om 2-3 år, hvor han så vil være blevet 31-32 år. Nu må være den perfekte timing, især set i lyset af, at han er uden kontrakt fra sommeren.

                            Kæft hvor jeg håber, at vi kan lande ham. Han har jo et STORT OB-hjerte, og vi har ikke været så attraktive som vi er nu i mange, mange år. Her tænker jeg på performance isoleret set, at vi har tiltrukket profiler til klubben som Sander, Bashkim, Drachmann, fået Jeppe forlænget med 4 år, og så selvfølgelig vores troldmand af en træner.

                            Hvis Jesper Hansen vil slutte af i klubben med manér, så sørger han for, at Daniel Høegh kommer hjem.
                            Er han allerede 29? Men ja, det er på tide Daniel vender hjem. Det må alt andet lige være lidt sjovere at være OB-spiller nu end under Tørvetriller 1 og 2 alias Kent og Jespers regime.
                            OB: Danske mestre i 2075/6

                            Comment


                              #59
                              Kan han ikke også komme hjem på noget forskerordning eller lign med lav skat når man har været i udlandet mere end 5 år?
                              Det må være sommeren 2020 hvis den ordning stadig eksisterer

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Hvis vi først henter ham til 1/7 kan det være 11 måneder. Og en pokalkamp eller 2 ændrer intet IMO
                                Nåå, ja fra sommer af ja, på den måde

                                Men mon ikke han nok skal få noget spiletid. Hvilket jo selvfølgelig også kun er godt, hvis vi henter ham.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X