Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Ok, med nu både Lieder bekræftet og Sabbi rygtet kraftigt hertil, så tror jeg det betyder enten

    A) OB afhænder AK nu og Bashkim til sommer senest.
    eller
    B) OB sælger Jebali nu eller senest til sommer og AK nu.
    eller
    C) OB sælger Bashkim til sommer, og AK nu.
    SønderjyskE var efter AK i sommers, så det er vel ikke utænkeligt, at AK og Lieder bytter allerede i det her vindue, selvom jeg ikke helt ved, hvad jeg skal mene om det.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Ok, med nu både Lieder bekræftet og Sabbi rygtet kraftigt hertil, så tror jeg det betyder enten

      A) OB afhænder AK nu og Bashkim til sommer senest.
      eller
      B) OB sælger Jebali nu eller senest til sommer og AK nu.
      eller
      C) OB sælger Bashkim til sommer, og AK nu.
      Så du tror, at AK ryger nu uanset hvad? Det ville være godt for alle parter, og jeg vil da ikke være ked af at slippe af med hans løn, men hvem vil dog have ham nu? SønderjyskE var interesserede i sommers, men Lieder ankommer først til sommer...er det realistisk at man ophæver AKs kontrakt?

      EDIT: Limefrugten har faktisk en fin pointe, jeg ikke havde tænkt på (at vi bytter AK med Lieder nu), men det forudsætter, at SønderjyskE stadig er interesseret i ham (man kan jo håbe!), og at AK er villig til at gå ned i løn allerede nu.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

        SønderjyskE var efter AK i sommers, så det er vel ikke utænkeligt, at AK og Lieder bytter allerede i det her vindue, selvom jeg ikke helt ved, hvad jeg skal mene om det.
        Ser jeg gerne ske

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det må så betyde at Sabbi rygtet nok er en and. Tvivler på vi henter 2 angribere. Eller hva?
          Er sabbi ikke mere kant hvor lieder er mere fuldblodsangriber.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Ok, med nu både Lieder bekræftet og Sabbi rygtet kraftigt hertil, så tror jeg det betyder enten

            A) OB afhænder AK nu og Bashkim til sommer senest.
            eller
            B) OB sælger Jebali nu eller senest til sommer og AK nu.
            eller
            C) OB sælger Bashkim til sommer, og AK nu.
            Det er vel meget sandsynligt at der er bud efter Bashkim. JM var ude at siger at han nødig ville af med ham. Det er nok rigtigt, men kunne måske også hjælpe lidt på prisen at udtale at træneren gerne ville holde på ham.
            BK er svær at erstatte, han har vel det bedste venstreben i ligaen pt, men omvendt så har vi ham ikke forever.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Ok, med nu både Lieder bekræftet og Sabbi rygtet kraftigt hertil, så tror jeg det betyder enten

              A) OB afhænder AK nu og Bashkim til sommer senest.
              eller
              B) OB sælger Jebali nu eller senest til sommer og AK nu.
              eller
              C) OB sælger Bashkim til sommer, og AK nu.
              Hvis B går i opfyldelse, vil jeg kalde det en genialitet af de helt store.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Flot kaldt

                Hvis dette er en alm mandag... Hvad kan der så ikke ske tirsdag. Måske vi skulle have både en sportsdirektør samt en sportschef
                Hvem var det iøvrigt der skrev en hollænder for en hollænder hvilket jo også er ramt plet ifht Lieder/Ramon.
                Håber snart Sabbi handlen bliver bekræftet officielt og at der også kommer kvalitet til forsvar og midtbane.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Elsker når nogen smider sådan et rygte og bare logger af....
                  Er helt enig med dig, men fruen havde en opgave til mig (har ellers prøvet at forklare hende, at det er transfer måned) -og så fik jeg ikke logget på igen :(

                  som en tidligere har nævnt, har OB tilbuddet en rigtig plan/løn for hans fremtid, mht. BIF havde trukket sig fra forhandlingerne for noget tid siden pga. hans lønkrav

                  Har lige vendt Vigen med et par BIF folk, og de mener ikke Bandmanden (ak Niller) er interesseret i at sælge Vigen, da han ser ham som fremtidensmand.
                  Last edited by Watson; 06-01-2020, 13:10.

                  Comment


                    Hvis det er fra den hylde, vi henter fra for fremtiden, så glæder jeg mig til at se, hvad vi henter til forsvaret og midtbanen + evt. til venstre wingback.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg
                      Du lagde det rygte efter historien har været rapporteret i FodboldFM og BT for 4 dage siden og i øvrigt delt i flere dage på alle medier. Hvis du nu havde kaldt Mart Lieder, der kom i dag som en overraskelse, så havde jeg nok været mere imponeret.
                      Last edited by nixcha; 06-01-2020, 13:45.

                      Comment


                        Seneste tweet fra Søren Sorgenfri
                        @SSorgenfri
                        Simon Makienok emne i Lyngby og OB #sldk #transferdk
                        https://twitter.com/SSorgenfri/statu...63049843695616

                        Håber godt nok at det er Lyngby der går efter den og ikke OB!

                        Comment


                          Nå, endnu en dag med F5 knappen trykket i bunden her. Meget spændende start på januar-vinduet, uanset hvad der sker.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Nicolaimyllerup123 Se indlæg
                            Seneste tweet fra Søren Sorgenfri
                            @SSorgenfri
                            Simon Makienok emne i Lyngby og OB #sldk #transferdk
                            https://twitter.com/SSorgenfri/statu...63049843695616

                            Håber godt nok at det er Lyngby der går efter den og ikke OB!
                            Haha, nu må det sgu da stoppe med alle de angribere.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                              Du lagde det rygte efter historien har været rapporteret i FodboldFM og BT for 4 dage siden og i øvrigt delt i flere dage på alle medier. Hvis du nu havde kaldt Mart Lieder, der kom i dag som en overraskelse, så havde jeg nok været mere imponeret.
                              Sødt. Men jeg sagde - i modsætning til en anden bruger herinde - at det først var til sommer. Tro på det, eller lade være. Vent og se med udmeldinger om regnskabet, hvis du stadig tvivler.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                                Er sabbi ikke mere kant hvor lieder er mere fuldblodsangriber.
                                Jo lidt. Men kan sagtens se Sabbi spille en af angriberene i 3-5-2 eller en af kanterne i 3-4-3 angrebet

                                Comment

                                Working...
                                X