Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ajax interesseret i Rasmus Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det ville ikke være så tosset, hvis det kunne lade sig gøre at smide et år oveni kontakten, allerede her i efteråret engang, men om det lige bliver tilfældet, det ved jeg så ikke...
    Nej det har du selvfølgelig helt ret i, der er jo ikke noget konkret i det, men vi tager det nok lidt mere til os, i Falks tilfælde...
    De handler bryder jeg mig godt nok heller ikke om, det plaster skal bare tages med det samme i et snuptag, og så har vi hele sommeren til at hyle i...
    yups og yups

    Comment


      #32
      "Falk vil efter sigende gerne væk"

      http://ekstrabladet.dk/ekstra/article2269575.ece


      Nogen der har abonnement på ebladet, og evt. kan se om der står mere i den retning..?


      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #33
        Falk skal på ingen måde spilde sin karriere i en snottet liga som den danske, men ud og prøves af på de store scener. Og Ajax ligner et perfekt match.

        Comment


          #34
          Alt ære og respekt for unge Falk, men han er ret afslutningssvag, så undrer mig lidt over Ajax' interesse. Nuvel, kanske vi kan få Fischer den anden vej.
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #35
            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-med-interesse

            Edit: Kan i ikke lige få det fixet sådan man kan se hele teksten i links..?
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-med-interesse

              Edit: Kan i ikke lige få det fixet sådan man kan se hele teksten i links..?
              Er der nogen, som har set andre end Fyens Stiftstidende koble Ajax og Rasmus Falk sammen?

              Som jeg husker det, plejer FS's hitrate på den slags ikke at være pokkers fantastiske.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Jeg kan godt se idéen i det for Falk, at han skal tage et år mere, og det ville bestemt heller ikke gøre mig noget, men omvendt, så synes jeg næsten OB skulle se at få skudt ham afsted denne sommer... Det er nu vi kan få en god pris, næste sommer har han ét år tilbage af kontrakten, og Januar vinduet er ikke kendt for at flyde med de større handler, selvom vi egentlig har en ok historik på det område... Ajax ville nok også være et af de bedre steder at ende, selv for de spillere der måske lige er en anelse for tidligt ude...

                Så selvom det skærer mig i hjertet, så mener jeg han skal afsted nu... Der er også gode muligheder for at holde på Kadrii lidt endnu, og Azer viser gode tegn på at blive en ny ung profil, Diarra viser gode tegn, og der bliver masser af fynsk ungdom på holdet stadigvæk... men det sidste er jo selvfølgelig også nemt at sige for en jyde...

                Det vil også betyde at andre på holdet må grave lidt dybere fremover, for Falk står for mange ting, bla. det at tage ansvar i kampene, og der kommer nogle områder hvor andre må til at vise lidt mere, hvilket jo også kan være sundt for en trup engang i mellem...
                Lidt OT men i Ekstra bladet vurderede de indkøbet af Azer til 2 af 6 stjerner i forhold til forvetningerne. Det forstod jeg slet ikke. For mig at se har han leveret mere end godkendt og som du skriver så viser han tegn på at blive en profil i fremtiden.

                Mere on topic, så er jeg helt på linje med dig. Jeg tror at det optimale ville være at Falk ryger nu, forudsat at han ikke vil forlænge sin kontrakt. De 10 mio vi forhåbentlig kan få ud af det vil falde på et tørt sted, men forhåbentlig kan en del af pengene geninvesteres på transfermarkedet.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af stifness Se indlæg
                  Lidt OT men i Ekstra bladet vurderede de indkøbet af Azer til 2 af 6 stjerner i forhold til forvetningerne. Det forstod jeg slet ikke. For mig at se har han leveret mere end godkendt og som du skriver så viser han tegn på at blive en profil i fremtiden.
                  Skal vi forvente at Ekstra Bladet giver en fuck for OB, og at nogen på deres redaktion overhovedet ved, hvem Azer er? De er så isnende ligeglade så det forstår man slet ikke.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Falk skal på ingen måde spilde sin karriere i en snottet liga som den danske, men ud og prøves af på de store scener. Og Ajax ligner et perfekt match.
                    Helt enig...
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Falk skal på ingen måde spilde sin karriere i en snottet liga som den danske, men ud og prøves af på de store scener. Og Ajax ligner et perfekt match.
                      det kan vi da håbe det er....bare det ikke ender med han bliver overmatchet.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #41
                        Synes godt nok ikke Falk ligner en der har potentialet til at spille for Ajax. I så fald burde han skinne LANGT mere end han gør og har gjort indtil videre i den danske superliga .

                        Comment


                          #42
                          Det kommer han også til. Hvis ham Lucas whatever fra AaB kan få debut på 1. Holdet kan Falk.
                          Om han så bliver stam spiller er svært at spå om.

                          Comment


                            #43
                            I OB lægger vi alt for meget pres på de unge skuldre, Falk får ikke ro til at udvikle sig optimalt. I Ajax skal han selvfølgelig præstere på et højere niveau, men ikke være spilleren alles forventninger knytter sig til. Plus at han får bedre medspillere, på et hold der fungerer.

                            Ajax vil være et godt match for Falk. Men de penge der kommer ind, skal øremærkes forstærkninger.
                            Last edited by sinus; 30-04-2014, 08:17.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              #44
                              Rasmus falk mangler i høj grad spillere omkring sig, der tænker fodbold bare tilnærmelsesvist på samme niveau, som han selv gør. Får han disse spillere omkring sig, vil han med garanti vokse som spiller.

                              Jeg tvivler på, at Mos, Bodul, Skoubo, Spellmann eller Ruud tænker fodbold på samme måde som Falk. Emil, og måske Bashkim, er vel det nærmeste vi kommer. Og jeg er ikke engang sikker på, at Bashkim tænker lige så hurtigt.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det kommer han også til. Hvis ham Lucas whatever fra AaB kan få debut på 1. Holdet kan Falk.
                                Om han så bliver stam spiller er svært at spå om.
                                Lucas A. nåede i sin korte tid i suppen, at være mere dominerende end Falk, i en langt yngre alder....
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X