Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ajax interesseret i Rasmus Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Gorm Se indlæg
    Hvis han kommer til Ajax, så vil jeg godt vædde med at han aldrig bliver en helt fast del af deres start-11.
    Væddemålet accepteret - vi finder tråden frem hvis det bliver aktuelt.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      jeg tror ikke han kommer til Ajax, men HVIS han gør er jeg frisk


      Hvis Ajax vælger en 22 årig spiller med en pris på sikker min 10 mill kr. er jeg sikker på at det er til start 11.

      Jeg accepterer væddemålet - vi må finde tråden frem igen hvis det bliver aktuelt.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
        Jeg husker ham særdeles godt, og var meget imponeret af ham, har heldigvis haft mulighed for at se meget ungdoms fodbold. Men vil stadig holde fast på at han mere er Elkjær/Flemming Pouvlsen typen. Hvor Falk mere peger i retningen Eriksen/Laudrup typen der naturligvis lang igen før han når dette Nivau.

        Jeg siger ikke at han ikke har teknik, snævre driblinger og krops finter, Falk har bare det mere, som Eriksen har det fantastiske blik for sine medspillere evnen til altid at træffe den rigtige beslutning, er sikker på at det er derfor Ajax er interesseret i ham, hvis de vælger ham er det på grund af alle disse kombinationer, hvorfor være interesseret i en 22 årig spiller, hvis han ikke er noget helt ekstraordinært. det er ikke det samme som at tage chancen med en 17 19 årig spiller som viser stort potentialle. Falk er der allerede, og viser det gang på gang når holdet er sat rigtigt op, og han er omgivet af medspillere der har samme lynhurtige spilopfattelse.

        Er sikker på at hvis Ajax køber Falk er det til start 11, med tanker på yderligere udvikling og senere salg.
        Tyder det på større talent, hvis man bliver handlet som 22-årig, i forhold til som teenager.....til samme klub?
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
          Hvis Ajax vælger en 22 årig spiller med en pris på sikker min 10 mill kr. er jeg sikker på at det er til start 11.

          Jeg accepterer væddemålet - vi må finde tråden frem igen hvis det bliver aktuelt.
          det lyder fint....du har naturligvis en pointe med alder og pris, men jeg tror nu stadig at, selv for Ajax, vil 8-10 mill. være et "bargain buy" og det skal forstås på den måde, at jeg ikke tror de ikke er i tvivl om at talentet er til stede, men at der stadig er meget at arbejde med. Jeg har selv før været inde på RF i Ajax også vil være omgivet af bedre spillere og presset på ham om at "bære" holdet ikke er der på samme måde som i OB, men han vil stadig være i et nyt land og skal lære holdet at kende og han må samtidig ikke være ringere end de andre i truppen rent fysisk, og han skal vænne sig til øget konkurrence og konkurrenter som gerne pløjer ham ned for at få pladsen på holdet.
          Jeg antager væddemålet stopper ved vinduets afslutning eller 3 mdr. efter Ajax sæsonstart, hvis han kommer der til, eller når han laver aftale med en 3. klub.
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Tyder det på større talent, hvis man bliver handlet som 22-årig, i forhold til som teenager.....til samme klub?
            Nej slet ikke jeg bestrider ikke at Lucas måske var et større talent som 17 årig en RF. Jeg ser på Falks evner og kompetancer nu og her, og sammenligner dem med Lucas. PT syntes jeg Falk er foran, jeg syntes også at Falk ikke er helt den samme type som Lucas.

            Hvis Falk bliver handlet er jeg overbevist m at de køber ham til en decideret startopstilling. Lucas er mere en udviklingsspiller, ja han har været på A-Landsholdet og også på Ajax 1. hold, nu er han så nede lidt nede i en bølgedal og han kan meget vel komme endnu stærkere igen.

            Der var også bud efter Falk fra blandt andet en italiensk klub da han var i den alder.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              det lyder fint....du har naturligvis en pointe med alder og pris, men jeg tror nu stadig at, selv for Ajax, vil 8-10 mill. være et "bargain buy" og det skal forstås på den måde, at jeg ikke tror de ikke er i tvivl om at talentet er til stede, men at der stadig er meget at arbejde med. Jeg har selv før været inde på RF i Ajax også vil være omgivet af bedre spillere og presset på ham om at "bære" holdet ikke er der på samme måde som i OB, men han vil stadig være i et nyt land og skal lære holdet at kende og han må samtidig ikke være ringere end de andre i truppen rent fysisk, og han skal vænne sig til øget konkurrence og konkurrenter som gerne pløjer ham ned for at få pladsen på holdet.
              Jeg antager væddemålet stopper ved vinduets afslutning eller 3 mdr. efter Ajax sæsonstart, hvis han kommer der til, eller når han laver aftale med en 3. klub.
              Ja det aftaler vi. Falk skal sikkert vise en del her i de sidste kampe også før et skifte kan blive aktuelt.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                Nej slet ikke jeg bestrider ikke at Lucas måske var et større talent som 17 årig en RF. Jeg ser på Falks evner og kompetancer nu og her, og sammenligner dem med Lucas. PT syntes jeg Falk er foran, jeg syntes også at Falk ikke er helt den samme type som Lucas.

                Hvis Falk bliver handlet er jeg overbevist m at de køber ham til en decideret startopstilling. Lucas er mere en udviklingsspiller, ja han har været på A-Landsholdet og også på Ajax 1. hold, nu er han så nede lidt nede i en bølgedal og han kan meget vel komme endnu stærkere igen.

                Der var også bud efter Falk fra blandt andet en italiensk klub da han var i den alder.
                Okay :)
                Det er lidt mere bum bum omkring det nuværende niveau, det er nemlig sandt at Lucas er gået lidt i stå.
                Hvad Ajax har tænkt sig med Falk, vil jeg forholde mig til når det bliver aktuelt :) (Jeg frygter at han mangler for meget i afslutningerne, til at han for alvor kan slå igennem).
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #68
                  Puha. Kunne godt se ud som vi skal forvente et sommersalg

                  http://www.bt.dk/superligaen/ob-prof...e-til-udlandet

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Puha. Kunne godt se ud som vi skal forvente et sommersalg

                    http://www.bt.dk/superligaen/ob-prof...e-til-udlandet
                    Det kan meget vel være. Men jeg kan nu ikke se der er noget i den artikel der særligt antyder det.

                    Selvfølgelig vil han gerne til udlandet og spille. Jeg synes tværtimod han er meget afslappet og tilbageholdende omkring det. De fleste unge spillere i hans position, der får det spørgsmål er i dag mere "aggressive" i deres svar og snakker om, at de føler sig meget klar til det og helst ser det ske i den nærmeste fremtid.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Det kan meget vel være. Men jeg kan nu ikke se der er noget i den artikel der særligt antyder det.

                      Selvfølgelig vil han gerne til udlandet og spille. Jeg synes tværtimod han er meget afslappet og tilbageholdende omkring det. De fleste unge spillere i hans position, der får det spørgsmål er i dag mere "aggressive" i deres svar og snakker om, at de føler sig meget klar til det og helst ser det ske i den nærmeste fremtid.
                      jeg kan umiddelbart ikke huske Falk nogensinde sige at nu er jeg klar til at komme afsted..
                      det har altid været: ude i fremtiden og skal først tilbage på niveau efter skade og sygdom

                      Comment


                        #71
                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...cen-i-udlandet

                        Comment


                          #72
                          Det ligner meget et farvel... helt forståeligt...

                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/rasmus-falk-klar-til-tage-springet


                          "Rasmus Falk føler sig klar til udlandet, og han er ikke indstillet på endnu en sæson i bunden med OB."


                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Det ligner meget et farvel... helt forståeligt...

                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/rasmus-falk-klar-til-tage-springet


                            "Rasmus Falk føler sig klar til udlandet, og han er ikke indstillet på endnu en sæson i bunden med OB."


                            Ughhh det gør ondt at læse. Men forstår ham sgu godt.
                            Ønsker ham alt held og lykke. Håber vi får mange mange millioner for ham

                            Comment


                              #74
                              Men skal man ikke lige supplere med: "Derfor lurer jeg jo også på, at der kan ske noget her i OB. For der er da potentiale i klubben med spillere som Kadrii, Emil Larsen, Høegh, Spelmann og Ari Skúlason, tilføjer han. "

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Men skal man ikke lige supplere med: "Derfor lurer jeg jo også på, at der kan ske noget her i OB. For der er da potentiale i klubben med spillere som Kadrii, Emil Larsen, Høegh, Spelmann og Ari Skúlason, tilføjer han. "
                                Jo, det giver et væsentlig bedre indtryk af artiklen... og er vel et vink med en vognstand til Jesper Hansen... ,o)

                                Mvh

                                MaxHH

                                Comment

                                Working...
                                X