Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ajax interesseret i Rasmus Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Lucas A. nåede i sin korte tid i suppen, at være mere dominerende end Falk, i en langt yngre alder....

    Not

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Lucas A. nåede i sin korte tid i suppen, at være mere dominerende end Falk, i en langt yngre alder....
      Har du drukket pis?

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Not
        Det er selvfølgelig en subjektiv vurdering, men præstationerne fik ham da solgt til Ajax,....der er Falk først nu som 22-årig, Lucas var endnu ikke blevet 18 da han skiftede.
        Lucas VAR et betydeligt større talent, men er tilsyneladende gået i stå i Ajax.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Det er selvfølgelig en subjektiv vurdering, men præstationerne fik ham da solgt til Ajax,....der er Falk først nu som 22-årig, Lucas var endnu ikke blevet 18 da han skiftede.
          Lucas VAR et betydeligt større talent, men er tilsyneladende gået i stå i Ajax.
          Det er godt nok det værste vrøvl jeg har læst herinde længe

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Det er godt nok det værste vrøvl jeg har læst herinde længe
            Kan du reelt huske Lucas A. fra suppen?
            Kender du til ham fra den meget talentfulde u-17 årgang?
            Jeg er meget i tvivl om om du taler på baggrund af kendskab til manden, eller mangel på samme :).
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #51
              Jeg mener at Lucas, i en periode, var et mere spændende navn end Falk, det går jo sådan lidt på skift sådan noget med hvem der lige er hot, men talenterne tror jeg ikke der har været så stor forskel på... Det siger måske også lidt om AaBs forfatning dengang, at en 16-17 årig kunne gå ind på holdet på den måde han gjorde...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Jeg mener at Lucas, i en periode, var et mere spændende navn end Falk, det går jo sådan lidt på skift sådan noget med hvem der lige er hot, men talenterne tror jeg ikke der har været så stor forskel på... Det siger måske også lidt om AaBs forfatning dengang, at en 16-17 årig kunne gå ind på holdet på den måde han gjorde...
                Ikke når han dominerede i kampene, det viste jo at han så rigeligt havde niveauet...og ikke kun for AAB.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Ikke når han dominerede i kampene, det viste jo at han så rigeligt havde niveauet...og ikke kun for AAB.
                  Jeg er altså enig med Entusiastens her. At Lucas Andersen ikke på det tidspunkt var et større talent, end Falk har været, er vist kun os med blå/hvide briller på, der mener det.

                  Det niveau, som Lucas Andersen præsterede på som 16-17 årig i Superligaen var jo enestående, og jeg kan ikke huske, at der har været en lignende så ung fyr med det niveau i Suppen, siden den kom til at hedde Superligaen. Ret mig gerne, hvis jeg tager fejl.
                  Som jeg forstår det, så er der indikationer af, at hans udvikling er gået noget i stå, men knægten er stadig kun 19! Hvis han vender tilbage til Superligaen, er jeg slet ikke i tvivl om, at han i Falks alder vil være en mindst ligeså dominerende kraft, som Falk er nu.

                  Men Falk er sejere - meget sejere!

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                    Jeg er altså enig med Entusiastens her. At Lucas Andersen ikke på det tidspunkt var et større talent, end Falk har været, er vist kun os med blå/hvide briller på, der mener det.

                    Det niveau, som Lucas Andersen præsterede på som 16-17 årig i Superligaen var jo enestående, og jeg kan ikke huske, at der har været en lignende så ung fyr med det niveau i Suppen, siden den kom til at hedde Superligaen. Ret mig gerne, hvis jeg tager fejl.
                    Som jeg forstår det, så er der indikationer af, at hans udvikling er gået noget i stå, men knægten er stadig kun 19! Hvis han vender tilbage til Superligaen, er jeg slet ikke i tvivl om, at han i Falks alder vil være en mindst ligeså dominerende kraft, som Falk er nu.

                    Men Falk er sejere - meget sejere!
                    MEGET sejere :D!
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Kan du reelt huske Lucas A. fra suppen?
                      Kender du til ham fra den meget talentfulde u-17 årgang?
                      Jeg er meget i tvivl om om du taler på baggrund af kendskab til manden, eller mangel på samme :).
                      Hvis det er ham lucas der storflopper i ajax, så ja. Husker ham udmærket. Syntes han var overvurderet allerede dengang

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Rasmus falk mangler i høj grad spillere omkring sig, der tænker fodbold bare tilnærmelsesvist på samme niveau, som han selv gør. Får han disse spillere omkring sig, vil han med garanti vokse som spiller.

                        Jeg tvivler på, at Mos, Bodul, Skoubo, Spellmann eller Ruud tænker fodbold på samme måde som Falk. Emil, og måske Bashkim, er vel det nærmeste vi kommer. Og jeg er ikke engang sikker på, at Bashkim tænker lige så hurtigt.
                        Meget enig han er genial - kombinationen af teknik overblik snævre driblinger og krops finter ses ikke tilnærmelsesvis hos andre spillere i superligaen.

                        Den kombination Lucas aldrig haft og vil aldrig få Lucas han er den frække uimponerede angriber/ving kant når det kører i peroder er det flot, men han har ikke tilnærmelsesvis det samme potentialle som Falk. Lucas var tidligt udviklet som spiller men udvikler sig anderledes nu og har det svært, bliver afprøvet som offensiv midt i Ajax uden succes. At sammenligne Lucas og Falk er som at sammenligne æbler og spejlæg.

                        Falk har hele pakken og har uden tvivl et yderligere kæmpe potentiale - på trods af modgang med hans skader er han kommet tilbage med jernfysisk og fortsætter i samme spor. Hvis han kommer til Ajax vil jeg gerne sætte en kasse O'ense på at han er i start 11 efter 3 mdr.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                          Meget enig han er genial - kombinationen af teknik overblik snævre driblinger og krops finter ses ikke tilnærmelsesvis hos andre spillere i superligaen.

                          Den kombination Lucas aldrig haft og vil aldrig få Lucas han er den frække uimponerede angriber/ving kant når det kører i peroder er det flot, men han har ikke tilnærmelsesvis det samme potentialle som Falk. Lucas var tidligt udviklet som spiller men udvikler sig anderledes nu og har det svært, bliver afprøvet som offensiv midt i Ajax uden succes. At sammenligne Lucas og Falk er som at sammenligne æbler og spejlæg.

                          Falk har hele pakken og har uden tvivl et yderligere kæmpe potentiale - på trods af modgang med hans skader er han kommet tilbage med jernfysisk og fortsætter i samme spor. Hvis han kommer til Ajax vil jeg gerne sætte en kasse O'ense på at han er i start 11 efter 3 mdr.
                          jeg tror ikke han kommer til Ajax, men HVIS han gør er jeg frisk
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                            Meget enig han er genial - kombinationen af teknik overblik snævre driblinger og krops finter ses ikke tilnærmelsesvis hos andre spillere i superligaen.

                            Den kombination Lucas aldrig haft og vil aldrig få Lucas han er den frække uimponerede angriber/ving kant når det kører i peroder er det flot, men han har ikke tilnærmelsesvis det samme potentialle som Falk. Lucas var tidligt udviklet som spiller men udvikler sig anderledes nu og har det svært, bliver afprøvet som offensiv midt i Ajax uden succes. At sammenligne Lucas og Falk er som at sammenligne æbler og spejlæg.

                            Falk har hele pakken og har uden tvivl et yderligere kæmpe potentiale - på trods af modgang med hans skader er han kommet tilbage med jernfysisk og fortsætter i samme spor. Hvis han kommer til Ajax vil jeg gerne sætte en kasse O'ense på at han er i start 11 efter 3 mdr.
                            Hvis han kommer til Ajax, så vil jeg godt vædde med at han aldrig bliver en helt fast del af deres start-11.
                            Jesus loves you!

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                              Meget enig han er genial - kombinationen af teknik overblik snævre driblinger og krops finter ses ikke tilnærmelsesvis hos andre spillere i superligaen.

                              Den kombination Lucas aldrig haft og vil aldrig få Lucas han er den frække uimponerede angriber/ving kant når det kører i peroder er det flot, men han har ikke tilnærmelsesvis det samme potentialle som Falk. Lucas var tidligt udviklet som spiller men udvikler sig anderledes nu og har det svært, bliver afprøvet som offensiv midt i Ajax uden succes. At sammenligne Lucas og Falk er som at sammenligne æbler og spejlæg.

                              Falk har hele pakken og har uden tvivl et yderligere kæmpe potentiale - på trods af modgang med hans skader er han kommet tilbage med jernfysisk og fortsætter i samme spor. Hvis han kommer til Ajax vil jeg gerne sætte en kasse O'ense på at han er i start 11 efter 3 mdr.
                              Jeg er ikke helt overbevist om at du rent faktisk husker ham :).
                              Lucas`s kompetencer er netop " kombinationen af teknik, overblik, snævre driblinger og krops finter"....han mangler så måske 2% fart og noget styrke, men teknisk er han umiddelbart på et højere niveau end Falk.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Jeg er ikke helt overbevist om at du rent faktisk husker ham :).
                                Lucas`s kompetencer er netop " kombinationen af teknik, overblik, snævre driblinger og krops finter"....han mangler så måske 2% fart og noget styrke, men teknisk er han umiddelbart på et højere niveau end Falk.
                                Jeg husker ham særdeles godt, og var meget imponeret af ham, har heldigvis haft mulighed for at se meget ungdoms fodbold. Men vil stadig holde fast på at han mere er Elkjær/Flemming Pouvlsen typen. Hvor Falk mere peger i retningen Eriksen/Laudrup typen der naturligvis lang igen før han når dette Nivau.

                                Jeg siger ikke at han ikke har teknik, snævre driblinger og krops finter, Falk har bare det mere, som Eriksen har det fantastiske blik for sine medspillere evnen til altid at træffe den rigtige beslutning, er sikker på at det er derfor Ajax er interesseret i ham, hvis de vælger ham er det på grund af alle disse kombinationer, hvorfor være interesseret i en 22 årig spiller, hvis han ikke er noget helt ekstraordinært. det er ikke det samme som at tage chancen med en 17 19 årig spiller som viser stort potentialle. Falk er der allerede, og viser det gang på gang når holdet er sat rigtigt op, og han er omgivet af medspillere der har samme lynhurtige spilopfattelse.

                                Er sikker på at hvis Ajax køber Falk er det til start 11, med tanker på yderligere udvikling og senere salg.

                                Comment

                                Working...
                                X