Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sander Svendsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Så er han på vej hjem

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...orer-hjem-igen

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
      Er du så vild med ham som du indikerer her?
      Jeg har mødt ham en del gange da vi handler meget i den samme helsekostbutik og han virker som et sympatisk menneske, men som spiller på højeste niveau ... well, der kan jeg sgu ikke se det fungere.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Er du så vild med ham som du indikerer her?
        Jeg har mødt ham en del gange da vi handler meget i den samme helsekostbutik og han virker som et sympatisk menneske, men som spiller på højeste niveau ... well, der kan jeg sgu ikke se det fungere.
        Knægten min er helt skudt i ham. Han scorede mål (også på straffe ja) så for os er det som en tidlig julegave

        Jeg tror på, at han måske kan være nøgle til noget mere efter nytår :) Og ja, jeg tror faktisk at han kan mere end han har vist :)

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

          Knægten min er helt skudt i ham. Han scorede mål (også på straffe ja) så for os er det som en tidlig julegave

          Jeg tror på, at han måske kan være nøgle til noget mere efter nytår :) Og ja, jeg tror faktisk at han kan mere end han har vist :)
          Umiddelbart tror jeg ikke sin søn skal glæde sig for tidligt. Jeg tror han kommer tilbage og ryger direkte på salgslisten, da han jo har en alder og stats fra sidste sæson, som gør at vi kan få lidt ind på ham.
          Men man ved selvfølgelig aldrig. Nu kommer der jo nok en ny træner som kan se et ligeså stort et lys i ham som I gør hjemme hos jer

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Er du så vild med ham som du indikerer her?
            Jeg har mødt ham en del gange da vi handler meget i den samme helsekostbutik og han virker som et sympatisk menneske, men som spiller på højeste niveau ... well, der kan jeg sgu ikke se det fungere.
            Jeg er enig. Hvis han kan sælges så gør det. Han har vist heller ikke væltet den norske liga

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Jeg er enig. Hvis han kan sælges så gør det. Han har vist heller ikke væltet den norske liga
              Hvis jeg var rådgiver eller fan, så ville jeg ikke anbefale at bruge ham/ønske at han blev brugt.
              Nej, ikke overbevisende i Norge heller.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #97
                https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-brug-for-alle
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #98
                  Denne “nyhed” kom allerede i går: beta.bold.dk/fodbold/nyheder/ob-om-hjemvendt-topscorer-faar-brug-for-alle

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                    Denne “nyhed” kom allerede i går: beta.bold.dk/fodbold/nyheder/ob-om-hjemvendt-topscorer-faar-brug-for-alle
                    ? ? ?

                    Comment


                      Sander var yderste mandat hos JM inden sin udlejning, så mon ikke det fortsat er tilfældet. Det sagt tænker jeg godt at Sanders kvaliteter ville kunne komme til sin ret nu hvor vi spiller mere primitivt med lange bolde op på Okosun og Svein. På trods af alle sine mangler er han stadig holdets skarpeste angriber, og han skulle nok få smidt nogle nedfaldsbolde i kassen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                        Sander var yderste mandat hos JM inden sin udlejning, så mon ikke det fortsat er tilfældet. Det sagt tænker jeg godt at Sanders kvaliteter ville kunne komme til sin ret nu hvor vi spiller mere primitivt med lange bolde op på Okosun og Svein. På trods af alle sine mangler er han stadig holdets skarpeste angriber, og han skulle nok få smidt nogle nedfaldsbolde i kassen.
                        Nope, ikke uden BK til at tageø opmærksomheden. En evne har han super afslutninger, men
                        Kan ikke drible
                        Er laangsom
                        Kan ikke presse
                        Kan ikke heade
                        Kan ikke bruges i opspil.

                        Han er en flink fyr, men lige som mange andre køb er han under niveau for en af de 16 bedste i en superligaklub som bilder sig ind at materialet er til mere end 6-10. Plads

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Nope, ikke uden BK til at tageø opmærksomheden. En evne har han super afslutninger, men
                          Kan ikke drible
                          Er laangsom
                          Kan ikke presse
                          Kan ikke heade
                          Kan ikke bruges i opspil.

                          Han er en flink fyr, men lige som mange andre køb er han under niveau for en af de 16 bedste i en superligaklub som bilder sig ind at materialet er til mere end 6-10. Plads
                          Sander vil uden tvivl være yderste mandat i truppen og fint nok med det, men jeg tror nu nok at de mangler du lister bliver mindre udtalt når nu gameplanen hedder en lang bold op i hovedet på Okosun. Det giver sjovt nok lidt færre opspil som han ikke kan bruges i.

                          Comment


                            Sander er i lige nu i kamp for Odd mod Tromsø. Han har lagt op til 1:0 og han får en hel del indsatstid for holdet. Mod mestrene fra Bodø scorede han sejrsmålet. Måske vi får ham tilbage i August i en god forfatning og med fornyet energi? Hvis han er klar til en ny start i OB, så synes jeg, at han fortjener en ny chance under Alm. Eller Odd køber ham. Men jeg tror ikke på, at de kan betale en fornuftig transfersum.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                              Sander er i lige nu i kamp for Odd mod Tromsø. Han har lagt op til 1:0 og han får en hel del indsatstid for holdet. Mod mestrene fra Bodø scorede han sejrsmålet. Måske vi får ham tilbage i August i en god forfatning og med fornyet energi? Hvis han er klar til en ny start i OB, så synes jeg, at han fortjener en ny chance under Alm. Eller Odd køber ham. Men jeg tror ikke på, at de kan betale en fornuftig transfersum.
                              Syntes det ville være synd at hente ham tilbage. Men lad os da håbe at han fortsætter de gode takter, scorer nogle mål og måske bliver interessant for andre klubber der har råd til at smide et par millioner

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Syntes det ville være synd at hente ham tilbage. Men lad os da håbe at han fortsætter de gode takter, scorer nogle mål og måske bliver interessant for andre klubber der har råd til at smide et par millioner
                                Kommer vel også an på om Sveinn forlænger og om Lieder bliver …
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X