Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sander Svendsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Det ved jeg ikke hvem er?
    Den ene er Tonny H. Hvem CO er ved jeg heller ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Sander skyder lidt på OBs ledelse her

      https://www.bt.dk/fodbold/ob-angribe...d-i-norsk-klub

      På mange områder må vi bare erkende at OB stadig bliver drevet amatøragtigt. Mange af de områder involverer Hemmingsen. Mit gæt er at han ikke overlever 12 måneder under BW
      Jeg synes ikke at Sander ligefrem skyder på OBs ledelse med den korte udtalelse, han fortæller vel bare at han pludselig var langt fra spilletid uden at få en forklaring. Det er naturligvis også dårligt lavet af OB og det er jo ingenlunde en enlig svale *host*nissen*host*, så helt enig i at der sidder et par åndsboller i OB og agere håbløst.

      Det ærgerlige ved Sander er jo ikke at han pludselig bliver vurderet til ikke at være god nok til spilletid, men måden det sker på. Sander er bund professionel og enormt sympatisk - det var ikke mange dage tidligere at Sander havde gjort status over sin første sæson i OB som han beskrev som en stor familie. Kan man ikke behandle sine medarbejdere ordentligt synes jeg ikke at man har noget at gøre i OB.

      Forhåbentligt er Hemme snart fortid.
      Last edited by stonebear; 24-09-2021, 14:32.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

        Jeg synes ikke at Sander ligefrem skyder på OBs ledelse med den korte udtalelse, han fortæller vel bare at han pludselig var langt fra spilletid uden at få en forklaring. Det er naturligvis også dårligt lavet af OB og det er jo ingenlunde en enlig svale *host*nissen*host*, så helt enig i at der sidder et par åndsboller i OB og agere håbløst.

        Det ærgerlige ved Sander er jo ikke at han pludselig bliver vurderet til ikke at være god nok til spilletid, men måden det sker på. Sander er bund professionel og enormt sympatisk - det var ikke mange dage tidligere at Sander havde gjort status over sin første sæson i OB som han beskrev som en stor familie. Kan man ikke behandle sine medarbejdere ordentligt synes jeg ikke at man har noget at gøre i OB.

        Forhåbentligt er Hemme snart fortid.
        Skrev også “skyder lidt”. Men der står også lidt mellem linjerne syntes jeg.

        Hemmingsen skal bare væk og BW kan ikke komme hurtig nok

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Den ene er Tonny H. Hvem CO er ved jeg heller ikke
          Men Hermansen er Teknisk Chef (hvad det så dækker) og vel chef for Alademiet (som jeg har forstået det) og ikke så meget andet? Han skal vel ikke rende rundt og holde styr på Øens Hold, scouts og samlet overblik på transitionstrænerne mm.
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Men Hermansen er Teknisk Chef (hvad det så dækker) og vel chef for Alademiet (som jeg har forstået det) og ikke så meget andet? Han skal vel ikke rende rundt og holde styr på Øens Hold, scouts og samlet overblik på transitionstrænerne mm.
            Du ville blive forbløffet hvad Tonny ikke har medindflydelse på og styrer i Ådalen generelt. Han er en kæmpe stjerne og det bedste der er sket for OB i mands minde.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Du ville blive forbløffet hvad Tonny ikke har medindflydelse på og styrer i Ådalen generelt. Han er en kæmpe stjerne og det bedste der er sket for OB i mands minde.
              Det tvivler jeg ikke på. De par podcast jeg har hørt med ham er jeg godt klar over hvordan han har struktureret hele akademiet, implementeret spillestil og defineret roller i spilbogen og det er nu også kommet til -. holdet så jeg vil bestemt ikke underkende hans arbejde .. jeg tror bare ikke det indbefatter Øens hold, sponsorer osv og der tror jeg der er mange der stadig syntes at set er spændende med en helt fra madridmiraklet …
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Det tvivler jeg ikke på. De par podcast jeg har hørt med ham er jeg godt klar over hvordan han har struktureret hele akademiet, implementeret spillestil og defineret roller i spilbogen og det er nu også kommet til -. holdet så jeg vil bestemt ikke underkende hans arbejde .. jeg tror bare ikke det indbefatter Øens hold, sponsorer osv og der tror jeg der er mange der stadig syntes at set er spændende med en helt fra madridmiraklet …
                Jeg kan garantere dig for at han er dybt involveret i Øens hold samarbejdet

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Skrev også “skyder lidt”. Men der står også lidt mellem linjerne syntes jeg.

                  Hemmingsen skal bare væk og BW kan ikke komme hurtig nok
                  Er der i øvrigt nogen som ved hvorfor BW endnu ikke er startet i OB, for han stoppede jo i AIK for nogle måneder siden. Måske man bare vil spare hans løn indtil vinter? Det kunne ligne ledelsen.
                  https://www.transfermarkt.com/bjorn-.../trainer/13707

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                    Er der i øvrigt nogen som ved hvorfor BW endnu ikke er startet i OB, for han stoppede jo i AIK for nogle måneder siden. Måske man bare vil spare hans løn indtil vinter? Det kunne ligne ledelsen.
                    https://www.transfermarkt.com/bjorn-.../trainer/13707
                    Han arbejder stadig i AIK indtil de finder en afløser. Finder de en afløser inden 31/12 kommer han til OB før tid

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Han arbejder stadig i AIK indtil de finder en afløser. Finder de en afløser inden 31/12 kommer han til OB før tid
                      Ok, Tak for info, han figurerer dog bare ikke længere på deres hjemmeside, synes bare det er underligt, for Enrico udtalte jo i sin tid at han ville starte før tid i OB hvis de fandt hans afløser.
                      https://www.aikfotboll.se/herrar/truppen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                        Ok, Tak for info, han figurerer dog bare ikke længere på deres hjemmeside, synes bare det er underligt, for Enrico udtalte jo i sin tid at han ville starte før tid i OB hvis de fandt hans afløser.
                        Ja det er så et godt spørgsmål hvorfor han ikke gør det. Men mon ikke det havde været fremme i medierne hvis de havde fundet en ny direktør i AIK?
                        Han var jo heller ikke sportsdirektør tilsidst. Var det ikke et trin højere? Enrico Augustinussen står jo heller ikke på OBs hjemme side selvom han egentlig er administrerende direktør for OB også.

                        Ved godt han ikke revolutionerer OB fra day 1 men jeg glæder mig som et lille barn til han kommer og begynder at sætte ting i søen. Syntes ved nogle af de ting der sker i Ådalen at det virker som om man træder lidt vande og ingen store beslutninger kan tages.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Det ved jeg ikke hvem er?
                          Beklager, jeg troede I kender Tonny og CO er

                          https://sproget.dk/lookup?Searchable...&onlyTitles=on

                          "hans firma/afdeling"...

                          Skal nok være mere klar næste gang !

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Beklager, jeg troede I kender Tonny og CO er

                            https://sproget.dk/lookup?Searchable...&onlyTitles=on

                            "hans firma/afdeling"...

                            Skal nok være mere klar næste gang !
                            Nok den måde du skrev det på. TH og CO… Havde du skrevet Tonny Hermansen & Co ville den nok have blevet opsnappet

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Nok den måde du skrev det på. TH og CO… Havde du skrevet Tonny Hermansen & Co ville den nok have blevet opsnappet
                              Præcis ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jeg kan garantere dig for at han er dybt involveret i Øens hold samarbejdet
                                Ok??? Hvorfor? Scoutet han?? Er der ikke folk til det?
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X