Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sander Svendsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sander skyder lidt på OBs ledelse her

    https://www.bt.dk/fodbold/ob-angribe...d-i-norsk-klub

    På mange områder må vi bare erkende at OB stadig bliver drevet amatøragtigt. Mange af de områder involverer Hemmingsen. Mit gæt er at han ikke overlever 12 måneder under BW

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Sander skyder lidt på OBs ledelse her

      https://www.bt.dk/fodbold/ob-angribe...d-i-norsk-klub

      På mange områder må vi bare erkende at OB stadig bliver drevet amatøragtigt. Mange af de områder involverer Hemmingsen. Mit gæt er at han ikke overlever 12 måneder under BW
      Han er væk inden / til sommerpausen...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Sander skyder lidt på OBs ledelse her

        https://www.bt.dk/fodbold/ob-angribe...d-i-norsk-klub

        På mange områder må vi bare erkende at OB stadig bliver drevet amatøragtigt. Mange af de områder involverer Hemmingsen. Mit gæt er at han ikke overlever 12 måneder under BW
        det er mit allerstørste ønske for sommerens tranfervindue….og det gør mig ingenting hvis det allerede sker ved BW tiltræden
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Sander skyder lidt på OBs ledelse her

          https://www.bt.dk/fodbold/ob-angribe...d-i-norsk-klub

          På mange områder må vi bare erkende at OB stadig bliver drevet amatøragtigt. Mange af de områder involverer Hemmingsen. Mit gæt er at han ikke overlever 12 måneder under BW
          Det er jo ikke kun bjørns beslutning. Mon ikke også Thorborg for bordenden har en tungtvejende mening.

          Men indrømmet, der er da lidt svært at se, hvad vi skal med både en sportschef og en fodbolddirektør

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Sander skyder lidt på OBs ledelse her

            https://www.bt.dk/fodbold/ob-angribe...d-i-norsk-klub

            På mange områder må vi bare erkende at OB stadig bliver drevet amatøragtigt. Mange af de områder involverer Hemmingsen. Mit gæt er at han ikke overlever 12 måneder under BW
            Nej, der er efterhånden så mange tvivlsomme sager. Ledelsen er ikke god nok.

            Jeg ønsker virkelig Sander alt det bedste fremover i karrieren. Jeg er stødt på ham et par gange, og han er yderst sympatisk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              Det er jo ikke kun bjørns beslutning. Mon ikke også Thorborg for bordenden har en tungtvejende mening.

              Men indrømmet, der er da lidt svært at se, hvad vi skal med både en sportschef og en fodbolddirektør
              Det er to forskellige stillingsbetegnelser og man har jo netop hentet en ind der skal kunne noget mere end det man kan og fordi der ikke var ressourcer til at håndtere hele det sportslige setup. Det kommer nok an på hvordan man fordeler arbejdsopgaverne men kan da sagtens forestille mig at Bjørn har det overordnede ansvar og håndtere det udenlandske både omkring transfers og div. samarbejder og netværk m.m. som OB har haltet på mens Hemme kommer håndtere det daglige ledelsesmæssige ansvar i Ådalen omkring ressourcer, Øens hold osv. med reference til Bjørn. Bjørn kan givetvis ikke håndtere hele området og har heller ikke det lokale netværk.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Det er to forskellige stillingsbetegnelser og man har jo netop hentet en ind der skal kunne noget mere end det man kan og fordi der ikke var ressourcer til at håndtere hele det sportslige setup. Det kommer nok an på hvordan man fordeler arbejdsopgaverne men kan da sagtens forestille mig at Bjørn har det overordnede ansvar og håndtere det udenlandske både omkring transfers og div. samarbejder og netværk m.m. som OB har haltet på mens Hemme kommer håndtere det daglige ledelsesmæssige ansvar i Ådalen omkring ressourcer, Øens hold osv. med reference til Bjørn. Bjørn kan givetvis ikke håndtere hele området og har heller ikke det lokale netværk.
                Har vi ikke TH og CO til det lokale netværk ?
                Kan virkelig ikke se MHs rolle fremadrettet

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Sander skyder lidt på OBs ledelse her

                  https://www.bt.dk/fodbold/ob-angribe...d-i-norsk-klub

                  På mange områder må vi bare erkende at OB stadig bliver drevet amatøragtigt. Mange af de områder involverer Hemmingsen. Mit gæt er at han ikke overlever 12 måneder under BW
                  Og det er nu virkelig ikke første gang at spillere udtaler sig om en mangel af kommunikation og forklaring siden MH sidder på kontoret i Ådalen. Det går bare ikke. Han lærer ja åbenbart intet ud af de fejl han gører og så bliver det aldrig bedre. At gøre fejl er en ting og er naturlig del af en udvikling, at gentage fejl er decideret dumt.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Nej, der er efterhånden så mange tvivlsomme sager. Ledelsen er ikke god nok.

                    Jeg ønsker virkelig Sander alt det bedste fremover i karrieren. Jeg er stødt på ham et par gange, og han er yderst sympatisk.
                    Og offentligheden har ikke hørt dem alle. Langt fra

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Og det er nu virkelig ikke første gang at spillere udtaler sig om en mangel af kommunikation og forklaring siden MH sidder på kontoret i Ådalen. Det går bare ikke. Han lærer ja åbenbart intet ud af de fejl han gører og så bliver det aldrig bedre. At gøre fejl er en ting og er naturlig del af en udvikling, at gentage fejl er decideret dumt.
                      Sådanne historier var der også under JH og også længe før.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Det er jo ikke kun bjørns beslutning. Mon ikke også Thorborg for bordenden har en tungtvejende mening.

                        Men indrømmet, der er da lidt svært at se, hvad vi skal med både en sportschef og en fodbolddirektør
                        Thorborg har selvfølgelig noget at skulle have sagt. Men er sikker på han får frie hænder til at bygge det setup han vurderer der skal til inden for den økonomiske ramme som han har at gøre med. Hvis han i løbet af 2022 ønsker at fyre MH er jeg sikker på han får lov til dette

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Thorborg har selvfølgelig noget at skulle have sagt. Men er sikker på han får frie hænder til at bygge det setup han vurderer der skal til inden for den økonomiske ramme som han har at gøre med. Hvis han i løbet af 2022 ønsker at fyre MH er jeg sikker på han får lov til dette
                          Jeg er så i den henseende sikker på OB nok skal få den kringlet så det kommer til at fremstå som en opsigelse, så man ikke skal stå til regnskab for at man igen hyrede den forkerte mand

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Har vi ikke TH og CO til det lokale netværk ?
                            Kan virkelig ikke se MHs rolle fremadrettet
                            Det ved jeg ikke hvem er?
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                              Sådanne historier var der også under JH og også længe før.
                              Nu er der sikker ikke noget helt nyt at en spiller sender en lille stikpille efter han fik ikke forlænget kontrakten men synes selvom MH har jobbet kun relativ kort tid i OB så får vi mere og mere kritik om manglende kommunikation og skuffende forløb fra spillere og medarbejdere. På den måde havde vi det sikker ikke under JH.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Jeg er så i den henseende sikker på OB nok skal få den kringlet så det kommer til at fremstå som en opsigelse, så man ikke skal stå til regnskab for at man igen hyrede den forkerte mand
                                Vi må se. Hemmingsen forlader aldrig den taburet frivilligt. Han får ALDRIG så godt et job igen. Han kommer til at kæmpe med næb og klør

                                Comment

                                Working...
                                X