Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sander Svendsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
    Næstefter ophævelse af kontrakter, er udlejninger noget af det, der hænger mig mest ud af halsen. Især når der ikke er tale om unge spillere eller spillere uden salgspotentiale. Jeg håber, at vi næste gang er lidt mere fremsynede og snedige på markedet, og får solgt en spiller som Svendsen inden vi smider ham på bænken et halvt år.

    Når dét så er sagt, og vi står hvor vi står, så er det en fin nok løsning at få sendt ham på græs. Hvis alt går op i en højere enhed, så får han lavet nogle gode præstationer og mål i den norske række, som kan få nogle af de lidt større norske klubber til at købe ham til vinter.
    Enig. Måske blev det ja også kun en leje også de problemer og fordi man havde brug for en særlig godkendelse af FIFA. Der er vel helt klart at der gik noget galt på "papirfronten".
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
      Næstefter ophævelse af kontrakter, er udlejninger noget af det, der hænger mig mest ud af halsen. Især når der ikke er tale om unge spillere eller spillere uden salgspotentiale. Jeg håber, at vi næste gang er lidt mere fremsynede og snedige på markedet, og får solgt en spiller som Svendsen inden vi smider ham på bænken et halvt år.

      Når dét så er sagt, og vi står hvor vi står, så er det en fin nok løsning at få sendt ham på græs. Hvis alt går op i en højere enhed, så får han lavet nogle gode præstationer og mål i den norske række, som kan få nogle af de lidt større norske klubber til at købe ham til vinter.
      Hvis han får scoret en god håndfuld mål i Brann burde han nu stadigvæk have salgspotentiale. Det skal vi så bare forstå at udnytte lidt bedre.

      Comment


        #63
        Jeg har lidt svært ved at se, hvorfor OB så gerne vil af med ham. Man kunne også have fundet frem til en aftale om fristilling af Det Kroniske Knæ (med en rimelig kompensation) samt undladt at hente en islandsk angriber på leje, der åbenbart ikke er god nok til at være med mod et andendivisionshold. Det ville lade OB med 3 gode spidsangribere.

        Nå, sådan er der så meget med OB.

        Håber, du får succés, Sander - du fremstår som en sympatisk gut!

        Comment


          #64
          Is i maven :-) https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ekund-foer-tid

          Comment


            #65
            Glædeligt for Sander at han trods alt kommer ud og forhåbentligt får noget spilletid, det har han fortjent. Det er dog en lidt mærkelig smag man har i munden synes jeg. Det er ikke mere end halvanden måned siden at Sander så tilbage på hans første sæson i OB hvor han beskrev sammenholdet som at være i en stor familie. Nu blev han så kylet ud af den familie i en voldsom "panik før lukketid" aftale.

            En ting er hans niveau som man kan mene om hvad man vil, samt om han passer ind i den form for fodbold vi ønsker at spille. Fair nok hvis der ikke er plads til ham, men i en sæson hvor ingen af vores øvrige angribere ligefrem væltede om sig med mål (Kadrii fraregnet) viste han sig klart som truppens skarpeste angriber, og selvom han faldt i niveau da Kadrii blev solgt har han fortsat leveret fint med mål og assist for reserveholdet.

            Alt i alt må man bare sige at det er dårligt arbejde at hente en spiller til klubben som man åbenbart ikke mener har niveauet eller passer ind, og dårligt arbejde at man ikke får ham sendt permanent videre.

            God vind Sander !

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Jeg har lidt svært ved at se, hvorfor OB så gerne vil af med ham. Man kunne også have fundet frem til en aftale om fristilling af Det Kroniske Knæ (med en rimelig kompensation) samt undladt at hente en islandsk angriber på leje, der åbenbart ikke er god nok til at være med mod et andendivisionshold. Det ville lade OB med 3 gode spidsangribere.

              Nå, sådan er der så meget med OB.

              Håber, du får succés, Sander - du fremstår som en sympatisk gut!
              Han var med det islandske ulandshold, så det eneste vi kan udlede af Hillerødkampen er, at vi har købt en angriber, der ikke er god nok til at være to steder på en gang.

              Comment


                #67
                Min fejl!

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                  Glædeligt for Sander at han trods alt kommer ud og forhåbentligt får noget spilletid, det har han fortjent. Det er dog en lidt mærkelig smag man har i munden synes jeg. Det er ikke mere end halvanden måned siden at Sander så tilbage på hans første sæson i OB hvor han beskrev sammenholdet som at være i en stor familie. Nu blev han så kylet ud af den familie i en voldsom "panik før lukketid" aftale.

                  En ting er hans niveau som man kan mene om hvad man vil, samt om han passer ind i den form for fodbold vi ønsker at spille. Fair nok hvis der ikke er plads til ham, men i en sæson hvor ingen af vores øvrige angribere ligefrem væltede om sig med mål (Kadrii fraregnet) viste han sig klart som truppens skarpeste angriber, og selvom han faldt i niveau da Kadrii blev solgt har han fortsat leveret fint med mål og assist for reserveholdet.

                  Alt i alt må man bare sige at det er dårligt arbejde at hente en spiller til klubben som man åbenbart ikke mener har niveauet eller passer ind, og dårligt arbejde at man ikke får ham sendt permanent videre.

                  God vind Sander !
                  Enig...og med farer for at gentage mig selv bliver det, i hvert fald for undertegnede, endnu et tegn på vores sportschef måske ikke helt har kompetencerne
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                    Næstefter ophævelse af kontrakter, er udlejninger noget af det, der hænger mig mest ud af halsen. Især når der ikke er tale om unge spillere eller spillere uden salgspotentiale. Jeg håber, at vi næste gang er lidt mere fremsynede og snedige på markedet, og får solgt en spiller som Svendsen inden vi smider ham på bænken et halvt år.

                    Når dét så er sagt, og vi står hvor vi står, så er det en fin nok løsning at få sendt ham på græs. Hvis alt går op i en højere enhed, så får han lavet nogle gode præstationer og mål i den norske række, som kan få nogle af de lidt større norske klubber til at købe ham til vinter.
                    Du må åbenbart mene Frøkjær også er halvgammel så

                    Comment


                      #70
                      Jeg er ikke super fan af Michael H, men jeg syntes denne deal giver rigtig god mening for hvis de kunne have solgt ham havde de nok gjort dette.
                      Håber han går mål amok deroppe og at vi får en budkrig til Januar

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                        Glædeligt for Sander at han trods alt kommer ud og forhåbentligt får noget spilletid, det har han fortjent. Det er dog en lidt mærkelig smag man har i munden synes jeg. Det er ikke mere end halvanden måned siden at Sander så tilbage på hans første sæson i OB hvor han beskrev sammenholdet som at være i en stor familie. Nu blev han så kylet ud af den familie i en voldsom "panik før lukketid" aftale.

                        En ting er hans niveau som man kan mene om hvad man vil, samt om han passer ind i den form for fodbold vi ønsker at spille. Fair nok hvis der ikke er plads til ham, men i en sæson hvor ingen af vores øvrige angribere ligefrem væltede om sig med mål (Kadrii fraregnet) viste han sig klart som truppens skarpeste angriber, og selvom han faldt i niveau da Kadrii blev solgt har han fortsat leveret fint med mål og assist for reserveholdet.

                        Alt i alt må man bare sige at det er dårligt arbejde at hente en spiller til klubben som man åbenbart ikke mener har niveauet eller passer ind, og dårligt arbejde at man ikke får ham sendt permanent videre.

                        God vind Sander !
                        Man kan jo sige at vi sidste sommer ledte efter en makker i angrebet til Kadrii. Det blev Sander og den opgave løste han til bravour. Så blev Kadrii solgt, hvilket nok ikke var planen allerede der, hvorefter man så spiller et miserabelt forår før corona og er nødt til at lave nogen ting om offensivt, når de spillere vi har pludselig er langt fra det Kadrii kunne. Det endte så ud i en mere aggressiv spillestil med fokus på mere genpres. Her har Sander bare slet ikke passet ind, så jeg forstod godt man smed ham på salgslisten og har da sandsynligvis også givet Sander besked om det blev sådan. Det vil altid koste nogen at lave noget om, ligesom det kommer andre til gode, men jeg synes ikke for alvor man kan kritisere OB for at hente en som Svendsen. Jeg synes måske bare det er lidt tyndt at det må ende ud med en sølle udlejning, når vi sælger en ung angriber som har scoret næsten 15 mål i sin første sæson i OB, men alt andet lige er det fandme vigtigt han kommer afsted og forhåbentligt får mulighed for at vise sit værd. I OB var han endt med at rådne op på bænken/tribunen, med mindre skaderne begynder at hagle ned over os igen.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                          Svendsen udlejes til Brann i tre måneder.

                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-udl...pHodFKQHobr3uo
                          Fantastisk arbejde af MH med 3 måneders udleje. Det kunne lige så godt kun have været 1 eller 2 måneder, men der blev jo også arbejdet på det til allersidste sekund. I/A.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                            Fantastisk arbejde af MH med 3 måneders udleje. Det kunne lige så godt kun have været 1 eller 2 måneder, men der blev jo også arbejdet på det til allersidste sekund. I/A.
                            Jeg tænker det har noget med at den norske sæson slutter omkring der og et nyt vindue åbner. Så syntes faktisk det giver god mening for at se om man kan få banket hans værdi lidt op. Der er jo kun 85 dage til næste vindue

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jeg tænker det har noget med at den norske sæson slutter omkring der og et nyt vindue åbner. Så syntes faktisk det giver god mening for at se om man kan få banket hans værdi lidt op. Der er jo kun 85 dage til næste vindue
                              Jeg tror Sander er kommet på en svær opgave i Brann. Holdet ligger nummer 10 ud af 16 hold efter 20 spillede kampe ud af 30 pr. sæson. Stats: 6.5.9.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                                Jeg tror Sander er kommet på en svær opgave i Brann. Holdet ligger nummer 10 ud af 16 hold efter 20 spillede kampe ud af 30 pr. sæson. Stats: 6.5.9.
                                Det gør han sikkert. Derfor kan det jo stadig godt være at han får succes og øger sin værdi..

                                Comment

                                Working...
                                X