Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sander Svendsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Meget enig. Men han virker heldigvis som en der vil arbejde for det og vi må se om han kan udvikle de dele af sit spil som hænger lidt.
    Jeg ser ham dog som 4. eller 5. angriber når vi starter op igen. Der bliver langt til spilletid hvis alle er klar og man burde vel allerede begynde at overveje og man ikke skulle prøve aktivt at sælge ham mens man har en spiller med nogle gode stats på CV`et. Smede mens jernet er varmt og få nogle millioner i kassen for en vi næsten med garanti ved får en væsentlig dårligere sæson næste år end i denne. Lidt koldt og kynisk men det tror jeg at jeg ville gøre hvis jeg sad på pinden.

    På den anden side er det da dejligt med 6 angribere hvoraf de 5 har SL niveau og den 6. er en udviklingsspiller. Kæmpe luxusproblem og jeg menes en træner udtale engang at man ikke kunne have nok angribere i en trup. Man skulle kunne fordre svin med dem.

    Men økonomisk og på den lange bane ville det være klogt at sælge ham. Der må simpelthen være klubber der ude der vil give 5-7 millioner for en som ham i løbet af September/Oktober. De penge kunne vi bruge meget bedre andre steder på banen
    Nu gik det galt da vi solgte vores topscorer sidst...
    Vil selvfølgelig ikke sammenligne Sander og Bashkim men synes vi skulle holde fast i Sander. Han er ung og scorede mange mål for os i en mærkelig rodet sæson hvor vi solgte hans bedste makker og hvor vi i store dele af sæsonen blev ramt af skader så der kunne aldrig komme en flow i spillet eller udvikle sig et holdstruktur.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Nu gik det galt da vi solgte vores topscorer sidst...
      Vil selvfølgelig ikke sammenligne Sander og Bashkim men synes vi skulle holde fast i Sander. Han er ung og scorede mange mål for os i en mærkelig rodet sæson hvor vi solgte hans bedste makker og hvor vi i store dele af sæsonen blev ramt af skader så der kunne aldrig komme en flow i spillet eller udvikle sig et holdstruktur.
      Jeg kan også godt li ham, men han speed er et problem. Hans afslutninger er skarpe, men han skal betjenes, og har vi spillerne der kan betjene ham? Pt har vi det ikke, så skal Jebali og ham få nye relationer.

      Comment


        #18
        Jeg er ikke fan af Sander. Han har ikke speed nok og da hans fysik samtidig gør, at han ikke er i stand til at vinde en nærkamp, mister han hele tiden bolden. Den danske liga er simpelthen for fysisk til Sander. Sander skal modtage bolden og afslutte. Han skal ikke vende med den eller løbe om kap med en forsvarer. Hans eneste spidskompetence er afslutningen. Han har scoret en del mål. Men næsten alle er scoret på enten straffe eller i starten af sæsonen, hvor han kom med et formoverskud i forhold til de danske spillere.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Jeg kan også godt li ham, men han speed er et problem. Hans afslutninger er skarpe, men han skal betjenes, og har vi spillerne der kan betjene ham? Pt har vi det ikke, så skal Jebali og ham få nye relationer.
          Du siger jebali ikke kan betjene Sander. Han kan heller ikke afslutte er jo bevidst. Hvad er så hans kompetencer? Synes det er lige kækt nok at smide en spiller på porten der har scoret 13 mål i en klub som OB, hvor der sandt for dyden ikke er tradition for store målscorer.
          Så har man godt nok store forventninger. Men til hvem? Skal der købes en ny angriber så? For tvivler stærkt på han er i den nuværende trup.

          Comment


            #20
            Jeg tror heller ikke på Sander Svendsen

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Du siger jebali ikke kan betjene Sander. Han kan heller ikke afslutte er jo bevidst. Hvad er så hans kompetencer? Synes det er lige kækt nok at smide en spiller på porten der har scoret 13 mål i en klub som OB, hvor der sandt for dyden ikke er tradition for store målscorer.
              Så har man godt nok store forventninger. Men til hvem? Skal der købes en ny angriber så? For tvivler stærkt på han er i den nuværende trup.
              Sander levede godt af BK og en bedre startform end de øvrige danske spillere. Uden at være 100% sikker så har han scoret på et straffe og et kikset indlæg i 2020.

              jeg forstår godt at han er langt fra en startplads pt. Han har været sløj længe (usynlig) Men med 13 mål kan han sælges, og jeg vil hellere bruge Max.
              jeg ville hellere sælge Lieder, men der er næppe en køber.

              mht Jebali, så handler det om at jeg ser fremgang i hans spil og relationer. Det er klart at han i denne sæson er langt fra at blive årets OB spiller. Jeg har ikke opgivet ham endnu.


              Comment


                #22
                Nu tænker jeg bare højt, men kunne Sander ikke bygge mere på fysisk, nu han ikke har så meget fart at tabe til at starte med? Så bliver han nok (endnu) mere stationær og mere en targetman, men så kan han måske til gengæld blive bedre med ryggen til målet, og dermed kan han nemmere komme frem til situationer, der ligger til hans spidskompetence, nemlig afslutningerne (som ingen i klubben overgår ham i), bedre... men jeg synes også, at vores opstilling i Lyngbynederlaget (3-4) i efteråret var meget interessant og til dels sigende for JMs "drømmeopstilling", hvor Bashkim, Sander og Jebali alle startede inde. Bashkim som den fysiske arbejdshest (og med et godt skud), Jebali den kreative kraft og Sander som afslutteren. Sådan en opstilling ville også gøre vores offensiv mere uforudsigelig frem for "ud til wingbacken" eller "spil til bashkim og håb på det bedste". Nu blev Bashkim så solgt, men vi fik Lieder, som har samme spidskompetencer og ville ikke være overrasket, hvis JM næste sæson igen prøver en 3-4-3/5-2-3, som det er. Problemet er så, som selvsamme Lyngbykamp viste, at vi blev overløbet på midtbanen, hvilket måske viste JM, at 3-4-3 med vores nuværende trup/midtbanespillere ikke er holdbar. Hvis jeg vidste, hvordan det kunne løses og stadigvæk beholde 3 angribere på banen, så var jeg nok fodboldtræner Jeg skal passe på med at lægge for meget vægt på lige den ene kamp hvor vi spillede med 3 angribere (kan ikke på stående fod huske flere kampe med 3-4-3), men det ville ikke overraske mig, hvis JMs intention har været at omlægge holdet til en 3-4-3 eller have den som en reel valgmulighed i kampe især i kampe mod hold der står dybt, hvilket underbygges af, at vi signede 2 angribere i samme vindue, Jebali og Sander, som er forskellige typer. Som sagt, så tager jeg gerne de hug ved at argumentere som jeg gør, men det kan være interessant udgangspunkt for mere diskussion

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Sander levede godt af BK og en bedre startform end de øvrige danske spillere. Uden at være 100% sikker så har han scoret på et straffe og et kikset indlæg i 2020.

                  jeg forstår godt at han er langt fra en startplads pt. Han har været sløj længe (usynlig) Men med 13 mål kan han sælges, og jeg vil hellere bruge Max.
                  jeg ville hellere sælge Lieder, men der er næppe en køber.

                  mht Jebali, så handler det om at jeg ser fremgang i hans spil og relationer. Det er klart at han i denne sæson er langt fra at blive årets OB spiller. Jeg har ikke opgivet ham endnu.

                  Har svært ved at se hvordan Sander levede på BK. BK skød på alt hvad han fik, og største delen af chancerne vi kreerede lander hos BK. Dette er en kritik af BK.

                  Fenger og Sander virkede til at have en relation man kan arbejde videre med. Hvis man så foretrækker Lieder, Jebali eller Hylle fremfor Sander, så synes jeg også at man skal forsøge at sælge ham, hvis muligt. Men primært fordi jeg ikke tror der er nogen der vil købe de andre.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                    Har svært ved at se hvordan Sander levede på BK. BK skød på alt hvad han fik, og største delen af chancerne vi kreerede lander hos BK. Dette er en kritik af BK.

                    Fenger og Sander virkede til at have en relation man kan arbejde videre med. Hvis man så foretrækker Lieder, Jebali eller Hylle fremfor Sander, så synes jeg også at man skal forsøge at sælge ham, hvis muligt. Men primært fordi jeg ikke tror der er nogen der vil købe de andre.
                    Nærmest enig, undtagen kritikken af Bash. Han var ikke god med låget, men en mere komplet angriber end dem vi har i truppen for nuværende. Man er i OB nød ril ar definere hvad Jebali er. Som angriber får vi da i sen grad for lidt for pengene.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                      Har svært ved at se hvordan Sander levede på BK. BK skød på alt hvad han fik, og største delen af chancerne vi kreerede lander hos BK. Dette er en kritik af BK.

                      Fenger og Sander virkede til at have en relation man kan arbejde videre med. Hvis man så foretrækker Lieder, Jebali eller Hylle fremfor Sander, så synes jeg også at man skal forsøge at sælge ham, hvis muligt. Men primært fordi jeg ikke tror der er nogen der vil købe de andre.
                      BK tog fokus, og gav dermed mere plads til andre. Tror ikke der er mange andre OBer som modstanderens træner beskæftigede sig positivt med.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                        Nærmest enig, undtagen kritikken af Bash. Han var ikke god med låget, men en mere komplet angriber end dem vi har i truppen for nuværende. Man er i OB nød ril ar definere hvad Jebali er. Som angriber får vi da i sen grad for lidt for pengene.
                        Jebali har altid været bedst som offensiv kant i en 4-3-3. Det var der han var rigtig god, hos Rosenborg. Og jeg tænker også han ville være bedre der, i der nuværende system passer han ikke ind og det er bare træls. Han kan rigtig meget, han skal bare bruges rigtigt.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                          Jebali har altid været bedst som offensiv kant i en 4-3-3. Det var der han var rigtig god, hos Rosenborg. Og jeg tænker også han ville være bedre der, i der nuværende system passer han ikke ind og det er bare træls. Han kan rigtig meget, han skal bare bruges rigtigt.
                          Det system kunne vel også fungere med Sabbi på modsat kant. Så må Fenger og Lieder slås om central spids.
                          Så mangler der bare en central midt eller 2 med stor kvalitet på bolden. Så kunne jeg godt se os have en god sæson

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                            Nærmest enig, undtagen kritikken af Bash. Han var ikke god med låget, men en mere komplet angriber end dem vi har i truppen for nuværende. Man er i OB nød ril ar definere hvad Jebali er. Som angriber får vi da i sen grad for lidt for pengene.
                            Der mangler et ‘ikke’ i min sætning
                            Det er IKKE en kritik af BK, min fejl

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              BK tog fokus, og gav dermed mere plads til andre. Tror ikke der er mange andre OBer som modstanderens træner beskæftigede sig positivt med.
                              BK tog meget fokus, men de andre vidste også at han ikke afleverede den

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Det system kunne vel også fungere med Sabbi på modsat kant. Så må Fenger og Lieder slås om central spids.
                                Så mangler der bare en central midt eller 2 med stor kvalitet på bolden. Så kunne jeg godt se os have en god sæson
                                Jebali Fenger sabbi

                                Frø ??
                                Tverskov

                                Jørgen M. Lund Larsen Ryan

                                Hent evt. Høgh hjem i stedet for Marco Lund.
                                Last edited by BN-; 01-08-2020, 06:28.

                                Comment

                                Working...
                                X