Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sander Svendsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sander Svendsen

    Hej - hvorfor var Sander Svendsen udtaget til kampen mod Hobro, men ikke en del af truppen efterfølgende? Hvad skete der? Var han skadet? Er det - det der omtales i denne artikel ? https://www.fyens.dk/sport/Mystik-om...rtikel/3374626

    (jeg har forgæves søgt efter Sander Svendsen tråden og den fandt jeg ikke, så derfor en ny)

    #2
    Han var syg.

    Comment


      #3
      fucking click bait - takker for info.

      Comment


        #4
        Total mancrush på Sander efterhånden

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/hoer-s...sig-paa-fynsk/

        Comment


          #5
          Muligt der ikke var kakao i Ådalen, men hele truppen burde tvangsindlægges til at få en brunner hver morgen

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
            Muligt der ikke var kakao i Ådalen, men hele truppen burde tvangsindlægges til at få en brunner hver morgen

            Comment


              #7
              VI har haft en snak med Sander Svendsen om hans første år i OB.
              Superligaen kontra Norge og Sverige, hans 13 ligamål og hans reservetjans i de seneste kampe.

              http://obstruktion.dk/video-sander-s...i-superligaen/

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                VI har haft en snak med Sander Svendsen om hans første år i OB.
                Superligaen kontra Norge og Sverige, hans 13 ligamål og hans reservetjans i de seneste kampe.

                http://obstruktion.dk/video-sander-s...i-superligaen/
                Han er altså en dejlig dreng

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Han er altså en dejlig dreng
                  Mega sympatisk.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Han er altså en dejlig dreng
                    Bonus-info ... han handler meget i Naturkost.
                    Fodboldmæssigt ser jeg ikke meget i ham, han er da også sat af, men han virker helt sikkert som en flink og åben person.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Bonus-info ... han handler meget i Naturkost.
                      Fodboldmæssigt ser jeg ikke meget i ham, han er da også sat af, men han virker helt sikkert som en flink og åben person.
                      13 mål er da udmærket for en 22 årig i sin debut sæson. Og så har han langt fra spillet fuld tid.
                      Så det egentlig lige meget om han ikke kan tage 3 på foden med en balon i snor.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        13 mål er da udmærket for en 22 årig i sin debut sæson. Og så har han langt fra spillet fuld tid.
                        Så det egentlig lige meget om han ikke kan tage 3 på foden med en balon i snor.
                        Tror du tager grundig fejl af Sander hvis jeg lige skal tage dig på ordet. Jeg har set Sander flere gange tage 100+ på foden med kraftig variation. Lige den del har han altså styr på

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Tror du tager grundig fejl af Sander hvis jeg lige skal tage dig på ordet. Jeg har set Sander flere gange tage 100+ på foden med kraftig variation. Lige den del har han altså styr på
                          Helt klart. Han har da også momentvis fået sat nogen totalt, når han er imod dem 1-1. Synes måske bare der sker for lidt omkring ham. Han befandt sig pisse fedt i rollen omkring kadrii, hvor modstanderne vidste at de ikke skulle give ham en lillefinger. Det skabte plads til ham. Nu har vi ikke så dygtige angribere længere og de offensivspillere vi bringer, skræmmer sgu nok ikke ret mange klubber. Her bliver han for usynlig og skulle jeg give ham et råd, så er det at han skal være dygtigere til at løbe dybt. Det kan man godt selvom man ikke er hurtig, men han vil hellere modtage bolden med ryggen til forsvaret og her bliver han simpelthen for klejn fysisk. Det er ærgerligt, for hans afslutningsfod er kanon og hans næse for mål virker også fin, når først han når op omkring feltet

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Helt klart. Han har da også momentvis fået sat nogen totalt, når han er imod dem 1-1. Synes måske bare der sker for lidt omkring ham. Han befandt sig pisse fedt i rollen omkring kadrii, hvor modstanderne vidste at de ikke skulle give ham en lillefinger. Det skabte plads til ham. Nu har vi ikke så dygtige angribere længere og de offensivspillere vi bringer, skræmmer sgu nok ikke ret mange klubber. Her bliver han for usynlig og skulle jeg give ham et råd, så er det at han skal være dygtigere til at løbe dybt. Det kan man godt selvom man ikke er hurtig, men han vil hellere modtage bolden med ryggen til forsvaret og her bliver han simpelthen for klejn fysisk. Det er ærgerligt, for hans afslutningsfod er kanon og hans næse for mål virker også fin, når først han når op omkring feltet
                            Meget enig. Men han virker heldigvis som en der vil arbejde for det og vi må se om han kan udvikle de dele af sit spil som hænger lidt.
                            Jeg ser ham dog som 4. eller 5. angriber når vi starter op igen. Der bliver langt til spilletid hvis alle er klar og man burde vel allerede begynde at overveje og man ikke skulle prøve aktivt at sælge ham mens man har en spiller med nogle gode stats på CV`et. Smede mens jernet er varmt og få nogle millioner i kassen for en vi næsten med garanti ved får en væsentlig dårligere sæson næste år end i denne. Lidt koldt og kynisk men det tror jeg at jeg ville gøre hvis jeg sad på pinden.

                            På den anden side er det da dejligt med 6 angribere hvoraf de 5 har SL niveau og den 6. er en udviklingsspiller. Kæmpe luxusproblem og jeg menes en træner udtale engang at man ikke kunne have nok angribere i en trup. Man skulle kunne fordre svin med dem.

                            Men økonomisk og på den lange bane ville det være klogt at sælge ham. Der må simpelthen være klubber der ude der vil give 5-7 millioner for en som ham i løbet af September/Oktober. De penge kunne vi bruge meget bedre andre steder på banen

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Meget enig. Men han virker heldigvis som en der vil arbejde for det og vi må se om han kan udvikle de dele af sit spil som hænger lidt.
                              Jeg ser ham dog som 4. eller 5. angriber når vi starter op igen. Der bliver langt til spilletid hvis alle er klar og man burde vel allerede begynde at overveje og man ikke skulle prøve aktivt at sælge ham mens man har en spiller med nogle gode stats på CV`et. Smede mens jernet er varmt og få nogle millioner i kassen for en vi næsten med garanti ved får en væsentlig dårligere sæson næste år end i denne. Lidt koldt og kynisk men det tror jeg at jeg ville gøre hvis jeg sad på pinden.

                              På den anden side er det da dejligt med 6 angribere hvoraf de 5 har SL niveau og den 6. er en udviklingsspiller. Kæmpe luxusproblem og jeg menes en træner udtale engang at man ikke kunne have nok angribere i en trup. Man skulle kunne fordre svin med dem.

                              Men økonomisk og på den lange bane ville det være klogt at sælge ham. Der må simpelthen være klubber der ude der vil give 5-7 millioner for en som ham i løbet af September/Oktober. De penge kunne vi bruge meget bedre andre steder på banen
                              Jeg er på linje med dig. Jeg synes klart at et bud på +5 mio skal accepteres. Jeg har dælme også svært ved at se ham få en ligeså flot sæson. Det ligner heller ikke rigtig at JM tror for alvor på ham. Det er bare en spiller man rigtig gerne ville have til at lykkedes. Han er meget sympatisk og kan nogle lækre ting. Som tiden er skredet frem ligner det bare at han har fået længere og længere til målet og så er det afsted med ham, hvis det kan lade sig gøre.

                              Comment

                              Working...
                              X