Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sander Svendsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    4-3-3 virker enddog meget spændende.

    Fenger som spydspids og to lidt dybere angribere med udgangspunkt ved kanten efter dagsform. Jebali er næppe garant for et tocifret antal mål, men han er vokset på mig. Han er dygtig til at holde i bolden, og jeg ser potentiale for en god række assists, hvis han bliver lidt klogere i sit spil.

    En central akse med Frø og JJT med en hardhitter/general bag dem. Han skal hentes udefra, og det skal være kvalitet fra dag ét.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      4-3-3 virker enddog meget spændende.

      Fenger som spydspids og to lidt dybere angribere med udgangspunkt ved kanten efter dagsform. Jebali er næppe garant for et tocifret antal mål, men han er vokset på mig. Han er dygtig til at holde i bolden, og jeg ser potentiale for en god række assists, hvis han bliver lidt klogere i sit spil.

      En central akse med Frø og JJT med en hardhitter/general bag dem. Han skal hentes udefra, og det skal være kvalitet fra dag ét.
      Oliver
      Ryan. Larsen. Tverskov. Skjelvik.
      JJT. Drachmann. Frøkjær.
      Sabbi. Fenger. Jebali.

      Laver Jebali og Sabbi de defensive løb?
      Er Skjelvik ren back?
      Holder Ryan en hel sæson? Gør Drachmann?
      Er JJT reelt god nok?
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Oliver
        Ryan. Larsen. Tverskov. Skjelvik.
        JJT. Drachmann. Frøkjær.
        Sabbi. Fenger. Jebali.

        Laver Jebali og Sabbi de defensive løb?
        Er Skjelvik ren back?
        Holder Ryan en hel sæson? Gør Drachmann?
        Er JJT reelt god nok?
        Oliver
        Ryan - Larsen - Tverskov - (ny)
        JJT - (ny) - Frøkjær
        Sabbi - Lieder - Jebali
        siden 1887

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

          Oliver
          Ryan - Larsen - Tverskov - (ny)
          JJT - (ny) - Frøkjær
          Sabbi - Lieder - Jebali
          Jørgen har været svingende. Flot topniveau. Så ham gerne fast. Havde han et højere bundniveau, ville han slet ikke være en mulighed for OB.

          Kunne Kløve tage en højre back, når Ryan er skadet?

          Førsteprioriteten må være en midtbanegeneral, som Frø og JJT kan læne sig op ad.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Jørgen har været svingende. Flot topniveau. Så ham gerne fast. Havde han et højere bundniveau, ville han slet ikke være en mulighed for OB.

            Kunne Kløve tage en højre back, når Ryan er skadet?

            Førsteprioriteten må være en midtbanegeneral, som Frø og JJT kan læne sig op ad.
            Kløve skal aller spille den højreback. Synes ofte han laver nogle defensive blundere når han spiller dernede.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Kløve skal aller spille den højreback. Synes ofte han laver nogle defensive blundere når han spiller dernede.
              Han er lige så ringe defensivt som Jørgen
              siden 1887

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                Oliver
                Ryan - Larsen - Tverskov - (ny)
                JJT - (ny) - Frøkjær
                Sabbi - Lieder - Jebali
                Syntes måske også at JJT har fået de chancer han skulle have .. der er momenter der er rigtig gode og han er givetvis den bedste OB har til pladsen men der er godt nok også en del der ikke er godt nok og så mange skader ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Syntes måske også at JJT har fået de chancer han skulle have .. der er momenter der er rigtig gode og han er givetvis den bedste OB har til pladsen men der er godt nok også en del der ikke er godt nok og så mange skader ...
                  Hvis han ikke var fynbo, så var min tålmodighed også brugt. Men når vi i lang tid ikke har hentet nogle der er bedre så må vi nøjes.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Syntes måske også at JJT har fået de chancer han skulle have .. der er momenter der er rigtig gode og han er givetvis den bedste OB har til pladsen men der er godt nok også en del der ikke er godt nok og så mange skader ...
                    Ja, han er desværre for langsom og skadet. Det er synd, for jeg vil helst have fynboer på holdet.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Nu gik det galt da vi solgte vores topscorer sidst...
                      Vil selvfølgelig ikke sammenligne Sander og Bashkim men synes vi skulle holde fast i Sander. Han er ung og scorede mange mål for os i en mærkelig rodet sæson hvor vi solgte hans bedste makker og hvor vi i store dele af sæsonen blev ramt af skader så der kunne aldrig komme en flow i spillet eller udvikle sig et holdstruktur.
                      Jeg er hel på linie med dig Andreas! Behold Sander 1-2 sæsoner mere og se om der ikke kommer rigtig godt gang i ham. Principielt betyder kønt og godt spil ikke det store, for når Sander scorer så taber hans hold ikke(Sådan har det vist været i 39 kampe indtil videre) og sådan en har vi i den grad brug for på banen :)

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                        Jeg er hel på linie med dig Andreas! Behold Sander 1-2 sæsoner mere og se om der ikke kommer rigtig godt gang i ham. Principielt betyder kønt og godt spil ikke det store, for når Sander scorer så taber hans hold ikke(Sådan har det vist været i 39 kampe indtil videre) og sådan en har vi i den grad brug for på banen :)
                        Min påstand er så bare at Sander er mere værd nu end han er om 1-2 år. For han får næsten med statsgaranti ikke scoret 13 mål næste sæson.
                        Han ligner jo 5. Angriber pt

                        Han er spilleren vi kan skyde afsted for 5-7 mill og slet ikke mærke det på banen. Hvor tit har vi kunne sige og gøre det med en spiller?
                        Men det ender nok med at vi sælger Tverskov for 3-4 mill og er nød til at ændre system.
                        Se det ville kunne mærkes. Det vil et salg af Sander ikke

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Min påstand er så bare at Sander er mere værd nu end han er om 1-2 år. For han får næsten med statsgaranti ikke scoret 13 mål næste sæson.
                          Han ligner jo 5. Angriber pt

                          Han er spilleren vi kan skyde afsted for 5-7 mill og slet ikke mærke det på banen. Hvor tit har vi kunne sige og gøre det med en spiller?
                          Men det ender nok med at vi sælger Tverskov for 3-4 mill og er nød til at ændre system.
                          Se det ville kunne mærkes. Det vil et salg af Sander ikke
                          Her er jeg så også enig .. en lidt bizar situation for ham. Gode statistikker er der nogen der falder for, og bydes der fornuftigt på ham så må han skydes af.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Min påstand er så bare at Sander er mere værd nu end han er om 1-2 år. For han får næsten med statsgaranti ikke scoret 13 mål næste sæson.
                            Han ligner jo 5. Angriber pt

                            Han er spilleren vi kan skyde afsted for 5-7 mill og slet ikke mærke det på banen. Hvor tit har vi kunne sige og gøre det med en spiller?
                            Men det ender nok med at vi sælger Tverskov for 3-4 mill og er nød til at ændre system.
                            Se det ville kunne mærkes. Det vil et salg af Sander ikke
                            Vi vil se. Aktuelt viser Fenger og Svendsen sig som de spiller som kan bare sparke den ind. Med hurtige folk som Sabbi (og Hylle) i offensiven åbner det chancer for målnæsene. Derudover vil Sander kæmpe for det og at der kan også bølgedaler for en ung angriber er helt naturligt.
                            Der er nu stor konkurrence i offensiven (hvad jeg ser som god udvikling for klubben) og hvem ved hvad sker hvis Lieder bliver klart. Synes JM er en træner hvor ingen har "carte blanche" som frygter ikke at bænke en spiller uafhængigt om spilleren blev hentet som starter. Tror på Sander og tænker han er ikke allerede færdig i OB.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Min påstand er så bare at Sander er mere værd nu end han er om 1-2 år. For han får næsten med statsgaranti ikke scoret 13 mål næste sæson.
                              Han ligner jo 5. Angriber pt

                              Han er spilleren vi kan skyde afsted for 5-7 mill og slet ikke mærke det på banen. Hvor tit har vi kunne sige og gøre det med en spiller?
                              Men det ender nok med at vi sælger Tverskov for 3-4 mill og er nød til at ændre system.
                              Se det ville kunne mærkes. Det vil et salg af Sander ikke
                              Tak, men nej tak for det fine tilbud. Han har scoret ca. 30% af vores mål i den afsluttede sæson og jeg ser en stor fremtid i ham. Så hellere afsted med Lieder som scoret 0,00% af vores mål og i øvrigt stadig er skadet. Hvad skete der da vi sendte Bashkim afsted? Skal vi lave samme fejl igen? Endnu engang tak, men nej tak! Vi beholder Sander 1-2 sæsoner endnu og ser ham blive endnu bedre end nu og så kan han sagtens ryge afsted for mere til den tid.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                                Tak, men nej tak for det fine tilbud. Han har scoret ca. 30% af vores mål i den afsluttede sæson og jeg ser en stor fremtid i ham. Så hellere afsted med Lieder som scoret 0,00% af vores mål og i øvrigt stadig er skadet. Hvad skete der da vi sendte Bashkim afsted? Skal vi lave samme fejl igen? Endnu engang tak, men nej tak! Vi beholder Sander 1-2 sæsoner endnu og ser ham blive endnu bedre end nu og så kan han sagtens ryge afsted for mere til den tid.
                                Problemet er vel, at som det har set ud de sidste kampe, spiller Sander ikke nok til, at man om 1-2 sæsoner kan blive bedre og dermed øge sin værdi for købende klubber. Han kom ind med ca 5 minutter igen i en situation hvor vi mangler en scoring i en kamp om Europa... Virker ikke til der er den store tillid til ham fra trænerstaben.

                                Comment

                                Working...
                                X