Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Issam Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Jeg forstår ikke, at du er så utilfreds med ham. Han kan noget ekstra ordinært, men har lidt under at medspillerne ikke var gode nok, så han var nødt til at prøve for meget selv.
    Meget enig

    Leave a comment:


  • OensBK
    replied
    Meget tilfreds. Jeg synes hans udtalelser om byen og klubben afspejler sig i hans arbejdsindsats på banen. Hvis han har indstillet sig på, at han ikke bare skal være et kort bekendtskab i klubben, så tror jeg, vi får en spiller, der kan gavne os rigtigt meget på banen med den rette træner og spillestil.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Nej det har jeg skam ikke misset. Synes bare de to typer kritik er forskellig.
    ok enig om at være uenig. Synes ikke jebali er en dårlig spiller. Synes bare de mange penge kunne spares/bruges bedre ved at til at hente en billigere spiller, og få samme udbytte / slutprodukt. Eller kanalisere pengene ud, andre steder i truppen
    Jeg forstår ikke, at du er så utilfreds med ham. Han kan noget ekstra ordinært, men har lidt under at medspillerne ikke var gode nok, så han var nødt til at prøve for meget selv.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Det var en lidt speciel konklusion. Jeg har ikke snakket om hverken Jørgen eller sabbi.

    men når nu de er på 'bordet' - Jørgens angivelige løn eŕ til grin, hvis det er rigtigt hvad eb skrev.
    Sabbi kan jeg bedre forstå. Ung spiller med stort potentiale, som var gratis. Håber det var manglende kemi med Michelsen der er skyld i den tynde indsats indtil videre.

    men mon ikke jebali er kommet tættere på sabbis løn nu
    Sabbi var af og til sat af i Hobro. Hans topniveau er kun lidt under Jebalis, men han rammer det sjældent (sådan var det også i Hobro). Sabbi har desværre også et ufatteligt lavt bund niveau. Men de 2 sammen er giftige når de rammer dagen.
    Det er dem, Max, OC og BK samt forhåbentlig gode indkøb, der kan få de unge fynboer tilbage som OB fans.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Jeg er fint tilfreds med at vi landede Kadrii, men du må da næsten have misset at manden svinede vores lægestab godt og grundet til efter skiftet til FCK, på baggrund af at hans skades forløb i OB ikke gik som han havde håbet?

    Fair nok at du ikke synes at Jebali bør være blandt vores lønførende. Jeg synes klart at han er blandt vores bedste og vigtigste markspillere og på den baggrund mener jeg også at han høre til blandt vores bedst lønnede. En afløser med samme niveau som Jebali ville være langt dyrere end denne forlængelse.
    Nej det har jeg skam ikke misset. Synes bare de to typer kritik er forskellig.
    ok enig om at være uenig. Synes ikke jebali er en dårlig spiller. Synes bare de mange penge kunne spares/bruges bedre ved at til at hente en billigere spiller, og få samme udbytte / slutprodukt. Eller kanalisere pengene ud, andre steder i truppen

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Endelig en rigtig god nyhed. Der er så meget fodbold i den mand.

    Leave a comment:


  • René
    replied
    Det er noget af et statement og salgsargument overfor en kommende træner når man kan tilbyde: Kadrii, Sabbi, Frø og Jebali

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Jo det skulle vi. I Bashkims spil er der som oftest et slutprodukt, han har tidligere været en stjernespiller i truppen og kan formentlig blive det igen, tidligere del af anførergruppen, han har ikke udtalt sig kritisk, når det ikke gik som han havde håbet.

    Det ved jeg ikke, hvem synes du? Jeg forholder mig til det skrev indledningsvis: jeg synes ikke jebali skal være det.
    Jeg er fint tilfreds med at vi landede Kadrii, men du må da næsten have misset at manden svinede vores lægestab godt og grundet til efter skiftet til FCK, på baggrund af at hans skades forløb i OB ikke gik som han havde håbet?

    Fair nok at du ikke synes at Jebali bør være blandt vores lønførende. Jeg synes klart at han er blandt vores bedste og vigtigste markspillere og på den baggrund mener jeg også at han høre til blandt vores bedst lønnede. En afløser med samme niveau som Jebali ville være langt dyrere end denne forlængelse.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    syntes faktisk at Aron har gjort det fornuftigt centralt ...
    Enig. Hans 2 kampe mod FCM og Aab har vist at han har potentialet til at blive en af de første på holdkortet. Helst sammen med JJ. De så gode ud sammen

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

    Eller

    ...............Kadrii
    Jebali .....Okosun..... Sabbi
    ............JJT ........Kløve
    syntes faktisk at Aron har gjort det fornuftigt centralt ...

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Hvis de alle kunne komme i topform og finde spilleglæden frem ...

    ............................ Kadrii .................
    ............. Jebali .................. Sabbi ..
    ............................. JJT ....................

    Lidt ambivalent med forlængelsen med Kløve og signingen af Okusun ...
    Eller

    ...............Kadrii
    Jebali .....Okosun..... Sabbi
    ............JJT ........Kløve

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Hvis de alle kunne komme i topform og finde spilleglæden frem ...

    ............................ Kadrii .................
    ............. Jebali .................. Sabbi ..
    ............................. JJT ....................

    Lidt ambivalent med forlængelsen med Kløve og signingen af Okusun ...

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Hvad er der dog galt med at bruge en café-/pizzaejer, som mange andre U19-drenge gør
    Jeg håber man i OB tager den slags alvorligt, og fortæller de unge gutter, at dén slags agenter tænker på én ting, og det er ikke altid sammenfalde med spillerens bedste.

    Der er virkelig brug for bedre regulativer omkring agentverdenen. Jeg er en sur gammel mand, og jeg kan ikke fordrage agenter og Viaplay og VAR.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Alt, hvad du skriver er i datid omkring BK.

    Hvis vi ser på vores øjeblikkelige situation, mener jeg IJ giver mere værdi for pengene.

    Håber dog begge gør 2 + 2 = 5 i den kommende sæson
    Altså skal det nu være en debat for eller imod Bashkim? I så fald er jeg for.! Han bliver kanon for os i den nye sæson.

    selvfølgelig håber jeg også at jebali brænder superligaen af den kommende sæson og bliver solgt for xx millioner, men altså..

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Han har været skadet Gud ved hvor længe. Det er er åbent spørgsmål, om han kommer tilbage på et rimeligt niveau. Og nu ser han nok, hvorfor man ikke skal lade tilfældige og pengegriske folk forhandle kontrakt for én.

    Håber det bedste - det vi så var godt.
    Hvad er der dog galt med at bruge en café-/pizzaejer, som mange andre U19-drenge gør

    Leave a comment:

Working...
X