Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Issam Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • manner
    replied
    Jer godt tilfreds med den forlængelse, og lidt overrasket. Jeg har store forventninger til Bashkim og Jebali og Sabbi som en giftig fronttrio der kan gøre livet surt for mange forsvar.

    Stærkt arbejde af vores sportschef
    Last edited by manner; 23-03-2021, 16:26.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    God forlængelse. For mig handlede Jebalis fremtid i klubben udelukkende om, hvorvidt han var motiveret for at blive her. Jeg havde en idé om, at han nok gerne ville noget andet, men når det ikke er tilfældet, er det fint vi holder ham et par år endnu. På dagen er han vores bedste spiller, det vidste han så sent som i søndags, og vi får svært ved at finde en på samme niveau. Og så har ham og Bashkim angiveligt et godt forhold tilbage fra før Bashkim tog til Saudi, forhåbentligt kan den kemi også ende med at blive noget der fører til et godt samarbejde ude på banen, så har vi to rigtigt gode spillere i front der isoleret set er rigeligt gode nok til at spille i den bedre halvdel i Superligaen.
    Enig. Håber bare der er plads til dem begge i det nye system og når den nye træner kommer

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Aldrende spiller ? Så skulle vi heller ikke have skrevet kontrakt med BK !

    Er han lønførende ? Hvem burde efter din mening ellers være lønførende ?
    Sabbi var/er lønførende med baskim som 2`er.
    Tverskov/Jørgen/Jebali sloges om 3. Pladsen

    Mon ikke han har fået en sign on bonus plus en lille lønforhøjelse der kommer op et sted mellem Bash og Sabbi

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Hmm ja okay, bum. Forlængelse med en aldrende spiller, dyr spiller. Men ok, det er selvfølgelig ikke en dårlig nyhed

    Jeg er ikke jebali fan, og kan godt være bekymret over, hvad han så får i lønposen efter forlængelse.
    hans slutprodukt er simpelthen for ringe imo til at være lønførende.

    Jeg håber at der ligger en aftale om at skyde ham af hvis/når et tilbud tikker ind. Men så igen, hans/holdets spil berettiger vel ikke til en monsterbud denne sommer.

    men pænt stor overraskelse.
    Aldrende spiller ? Så skulle vi heller ikke have skrevet kontrakt med BK !

    Er han lønførende ? Hvem burde efter din mening ellers være lønførende ?

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Han virker som en type der er meget vellidt blandt de andre, uden at jeg har andet en tv billeder at bygge det på. Jeg syntes også han viser en rigtig god indstilling i stort set alle kampe, i modsætning til det første års tid, hvor man bandede ham væk. Det er nok ikke helt billigt, og 29, ligner en classic. Men som han spiller pt. Så er det jo fint nok. Men spændende om den nye træner er enig i det her....
    Med det lille pip Enrico kom med den anden dag, og sådan som ledelsens heppekor allerede er ude og markedsføre den nye strategi de ikke kender endnu, så kan jeg forstå, at vi åbenbart skal til fra den ene dag til den anden at gå fra, at træneren bestemmer rigtigt meget, når det kommer til trupsammensætning og hvem der skal hentes, til at han nu næsten ikke skal bestemme noget mere, og at truppens skal sammensættes ud fra "strategien". Så den nye træner kan åbenbart blive nødt til at spille med Jebali og bygge holdet op omkring ham.

    Det er i hvert fald nødt til at være sådan nu, når man har givet ham sådan en kontrakt. Hvis Gaarde og hans rekrutteringsbureau ender med at anbefale os træner der kort ind i ansættelsen finder ud, at han ikke vil bruge Jebali, så håber jeg ikke de betaler den faktura de får tilsendt.

    Leave a comment:


  • wagrier1
    replied
    Jeg synes det er positiv. Han skal være vores playmaker, den tekniske formåen har han helt sikkert. Lidt mere tempo og hurtige pasninger i rette øjeblik, så blir det helt fantastisk.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Hmm ja okay, bum. Forlængelse med en aldrende spiller, dyr spiller. Men ok, det er selvfølgelig ikke en dårlig nyhed

    Jeg er ikke jebali fan, og kan godt være bekymret over, hvad han så får i lønposen efter forlængelse.
    hans slutprodukt er simpelthen for ringe imo til at være lønførende.

    Jeg håber at der ligger en aftale om at skyde ham af hvis/når et tilbud tikker ind. Men så igen, hans/holdets spil berettiger vel ikke til en monsterbud denne sommer.

    men pænt stor overraskelse.

    Leave a comment:


  • DD84
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Jebali forlænger til 2024. Det er jeg personligt lidt overrasket over. Troede han var på vej videre faktisk.
    Hvis man havde hørt bt transfer podcast så havde man ikk været overrasket de sagde allerede for 2-3 uger siden st han ville forlænge

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Yep
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-og-...nger-til-2024/

    Godt nok noget af en overraskelse..

    Vandende deler sig om

    3
    2
    1
    God forlængelse. For mig handlede Jebalis fremtid i klubben udelukkende om, hvorvidt han var motiveret for at blive her. Jeg havde en idé om, at han nok gerne ville noget andet, men når det ikke er tilfældet, er det fint vi holder ham et par år endnu. På dagen er han vores bedste spiller, det vidste han så sent som i søndags, og vi får svært ved at finde en på samme niveau. Og så har ham og Bashkim angiveligt et godt forhold tilbage fra før Bashkim tog til Saudi, forhåbentligt kan den kemi også ende med at blive noget der fører til et godt samarbejde ude på banen, så har vi to rigtigt gode spillere i front der isoleret set er rigeligt gode nok til at spille i den bedre halvdel i Superligaen.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Han virker som en type der er meget vellidt blandt de andre, uden at jeg har andet en tv billeder at bygge det på. Jeg syntes også han viser en rigtig god indstilling i stort set alle kampe, i modsætning til det første års tid, hvor man bandede ham væk. Det er nok ikke helt billigt, og 29, ligner en classic. Men som han spiller pt. Så er det jo fint nok. Men spændende om den nye træner er enig i det her....

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Overraskende. Meget endda. Men ingen tvivl om at en Jebali, der er i form og spilles rigtigt, alle dage vil være en stor gevinst for en klub på vores niveau.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Fedt. Jeg kan godt lide ham. Vel er han en lejesvend (det er de fleste), men jeg synes faktisk, at han giver meget af sig selv til klubben.

    Og vel har han mangler. Ellers spillede han jo ikke i superligaen.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    tænker det kan blive godt når først vi får bashkim klar så han har en at lege med oppe foran, for som spids angriber syntes jeg han score for lidt. Svinger også lidt rigeligt i sine præstationer - men når han er god så kan han altså et og andet

    - syntes dog det er lidt underligt nu man stadig leder efter ny cheftræner...

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Yep
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-og-...nger-til-2024/

    Godt nok noget af en overraskelse..

    Vandende deler sig om

    3
    2
    1
    Klasse


    Håber da den kommende træner er enig... eller skal ham bare følge "strategien" og MHs anvisninger.
    Last edited by Online; 23-03-2021, 15:53.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Jebali forlænger til 2024. Det er jeg personligt lidt overrasket over. Troede han var på vej videre faktisk.
    Yep
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-og-...nger-til-2024/

    Godt nok noget af en overraskelse..

    Vandende deler sig om

    3
    2
    1

    Leave a comment:

Working...
X