Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Issam Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Jeg er helt sikker på at JM har et større netværk end JH. Agent verden er noget speget, og delvis kendetegnet ved at man hjælper hinanden. JH har måske fejlagtigt fremstillet sig selv som doven ved at lukke vinduerne tidligt, og bliver brugt som en brik i forhold Til spillere som reelt ikke havde Odense i tankerne som destination. JH er selv skyld i han omdømme eller mangel på samme. Det ser ud til at han er steppet op efter Jesper Hansen eller os på banner.


    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Jeg er helt sikker på at JM har et større netværk end JH. Agent verden er noget speget, og delvis kendetegnet ved at man hjælper hinanden. JH har måske fejlagtigt fremstillet sig selv som doven ved at lukke vinduerne tidligt, og bliver brugt som en brik i forhold Til spillere som reelt ikke havde Odense i tankerne som destination. JH er selv skyld i han omdømme eller mangel på samme. Det ser ud til at han er steppet op efter Jesper Hansen eller os på banner.
      Så du tror at det er JM som har kontakten med agenterne istedet for JH? For ellers kan han vel ikke skabe det netværk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Hvor mange spillere tror du vi har fået på Kent Nielsens og siden JM’s anbefalinger?
        Hvad mener du? At Jakob eller Kent har gået direkte til JH og vores scout og snakket om en bestemt spiller, eller at de har opfordret scouten til direkte at kigge nærmere på en bestemt spiller, eller bare har vendt tommelfingeren op til bestemte spillere fremhævet af JH eller scouten?

        Guderne skal vide, at Jesper Hansen ikke er mere end en ordinær sportsdirektør efter Superliga-standarder, men der er satme også mange forvrængninger og tilfælde af special pleading når man ikke kan give en sportsdirektør kredit for de gode handler han færdiggør.

        Som om det væsentligste ved at hente en bestemt spiller er at man kender hans navn..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

          Jeg der mener at JM tilsyneladende egenhændigt finder alle vores spillere, hvordan forestiller I jer at det foregår? Har JM styr på kontraktsituationer på samtlige interessante spillere der var i Allsvenskan i hans tid og går så til JH og siger "Jeg kan se at Jebali er kontraktfri i Saudi Arabien, kan du ikke lige få fat på ham?". Eller kunne det tænkes at JH og Ole scouter nogle spillere som de så præsenterer for JM og spørger om det et noget han synes de skal gå videre med? Tænker I helt seriøst at JM er ham der konstant undersøger markedet og hvilke muligheder der er for at få spillere til, som han har et kendskab til i forvejen? Eller hvordan er det præcist I forestiller jer at processen er?
          Jeg tænker JM går til JH med nogle navne som han ad den ene eller anden vej kender til og som han mener kan passe ind i OB, derefter tager JH over og finder ud af de enkelte spilleres situation og pris. JH bruger så nok scout og agent kontakter for at nå frem til det punkt hvor kontakt til klubber og evt forhandlinger begynder.
          Lad nu være med at dreje det der bliver skrevet til noget helt andet.
          Når der bliver spurgt til om det er en spiller der er hentet på anbefaling af JM, så skal man godt nok fordreje spørgsmålet meget for at konkludere ar spørgeren mener at JM også har stået for scouting og forhandlingerne .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

            Hvad mener du? At Jakob eller Kent har gået direkte til JH og vores scout og snakket om en bestemt spiller, eller at de har opfordret scouten til direkte at kigge nærmere på en bestemt spiller, eller bare har vendt tommelfingeren op til bestemte spillere fremhævet af JH eller scouten?

            Guderne skal vide, at Jesper Hansen ikke er mere end en ordinær sportsdirektør efter Superliga-standarder, men der er satme også mange forvrængninger og tilfælde af special pleading når man ikke kan give en sportsdirektør kredit for de gode handler han færdiggør.

            Som om det væsentligste ved at hente en bestemt spiller er at man kender hans navn..
            Jeg mener ganske simpelt om det er JM som er gået til JH med et navn på en spiller som han gerne så tilføjet, og JH derefter har undersøgt mulighederne og stået for forhandlingerne.

            Kritikken har gået på at JH ikke er god til
            at finde de rette spillere, og at han ikke får forlænget i tide.
            Han har fået masser af ros for at hente de spillere først KN og siden JM ønskede.
            Last edited by Magge; 05-08-2019, 18:59.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Har lige set hans Instragram, og der træner han selv i dag, for at blive klar, det er sgu fedt at se at han gøre det for at blive hurtigt klar til at spille for OB.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                Har lige set hans Instragram, og der træner han selv i dag, for at blive klar, det er sgu fedt at se at han gøre det for at blive hurtigt klar til at spille for OB.
                Havde truppen fri i dag?
                siden 1887

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                  Havde truppen fri i dag?
                  Yep. I dag var der ikke træning.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Yep. I dag var der ikke træning.
                    Klart ... første i flere år jeg kigger ned i Ådalen, så holder fri ... lejesvende!

                    Comment


                      Bliver spændende at se ham i topform, men mon ikke først han kommer 100% helt i form efter vinterpausen.
                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-det-uventede/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        Bliver spændende at se ham i topform, men mon ikke først han kommer 100% helt i form efter vinterpausen.
                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-det-uventede/
                        Det kan man håbe. Med en som ham er man næsten også nød til at forvente lidt mere offensivt for at kompensere for det manglende i defensiven

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Det kan man håbe. Med en som ham er man næsten også nød til at forvente lidt mere offensivt for at kompensere for det manglende i defensiven
                          Jeg har ellers normalt ja-hatten på, men synes godt nok Jebali mangler meget. Han har tusind berøringer hver gang han modtager bolden. Han virker også lidt kluntet i det på en eller anden måde, selvom han jo skulle have god teknik. Flere gange mod Lyngby væltede/snublede han over bolden, og han var med afstand den spiller med dårligst pasningsprocent (nogle og 60%).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                            Jeg har ellers normalt ja-hatten på, men synes godt nok Jebali mangler meget. Han har tusind berøringer hver gang han modtager bolden. Han virker også lidt kluntet i det på en eller anden måde, selvom han jo skulle have god teknik. Flere gange mod Lyngby væltede/snublede han over bolden, og han var med afstand den spiller med dårligst pasningsprocent (nogle og 60%).
                            Ret enig , på en mærkelig måde giver det et billede af en blanding mellem Emil Larsen og Magne Sturød
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                              Jeg har ellers normalt ja-hatten på, men synes godt nok Jebali mangler meget. Han har tusind berøringer hver gang han modtager bolden. Han virker også lidt kluntet i det på en eller anden måde, selvom han jo skulle have god teknik. Flere gange mod Lyngby væltede/snublede han over bolden, og han var med afstand den spiller med dårligst pasningsprocent (nogle og 60%).
                              Det afhænger nok mest af ham selv. Vil han være sin egen herre, så bliver han det som de i SFÅ så fint kaldte en Demba Nyren, som har 10 dårlige kampe og en fantastisk i ny og næ. Vælger han tværtimod at være holdets mand, som tilpasser sig spillestilen og finder et samarbejde med kadrii og svendsen, så tror jeg det bliver uhyggeligt giftigt. Jeg må også sige at jeg ikke bryder mig om hans måde at håndtere en lyngbykamp på, hvor han er fantastisk i starten, men melder sig totalt ud, når vi presses tilbage og forsøger alt muligt risikobetonet, når vi mest at alt har brug for at spille simpelt og få ro på spillet. I OB kæmper vi for holdet, løber de sure meter og hjælper holdet bedst muligt når vi er på bolden. Her har trænerteamet en opgave med at få uddannet en holdspiller. Alt det bliver dog nok også nemmere når han kommer i form og har luften til at løbe de nødvendige meter. Sammenligner vi med den jebali vi ser på youtube, så er det også en tungere udgave vi har fået til, så der er håb for vi ser fremgang.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Det afhænger nok mest af ham selv. Vil han være sin egen herre, så bliver han det som de i SFÅ så fint kaldte en Demba Nyren, som har 10 dårlige kampe og en fantastisk i ny og næ. Vælger han tværtimod at være holdets mand, som tilpasser sig spillestilen og finder et samarbejde med kadrii og svendsen, så tror jeg det bliver uhyggeligt giftigt. Jeg må også sige at jeg ikke bryder mig om hans måde at håndtere en lyngbykamp på, hvor han er fantastisk i starten, men melder sig totalt ud, når vi presses tilbage og forsøger alt muligt risikobetonet, når vi mest at alt har brug for at spille simpelt og få ro på spillet. I OB kæmper vi for holdet, løber de sure meter og hjælper holdet bedst muligt når vi er på bolden. Her har trænerteamet en opgave med at få uddannet en holdspiller. Alt det bliver dog nok også nemmere når han kommer i form og har luften til at løbe de nødvendige meter. Sammenligner vi med den jebali vi ser på youtube, så er det også en tungere udgave vi har fået til, så der er håb for vi ser fremgang.
                                Jeg er meget enig. Dels mangler formen, og så er det svært at være bedste mand. Men de kampe som alle har, hvor det ikke lige køre, så skal man yde ekstra for holdet. Han har noget X faktor, men det er vigtigt at det bliver omsat og til fordel for holdet. Jeg er stadig optimistisk og tænker vi har 3 gode frontkæmpere og AK som bortset fra lønnen er en fin reserve. Nu må vi håbe vi får tilsvarende løft i de 2 andre kæder som vi fik i angrebet denne gang.

                                Comment

                                Working...
                                X