Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Issam Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Tror også det er derfor der er købt(læs: lejet) en stor targetmand ind.

    For han vil nok kunne være bedre mod bund 6 holdene, og har vi så en mod top 6 og en mod bund 6 er det jo ikke helt skidt, og så med Max og Hylle til at komme ind når modstanderne er trætte.
    Tænker også Sander nok skal få noget spilletid, vi har en god offensiv pt. Det kan godt blive en spændende sæson.

    Selv om vi 100 % sikkert mangler en eller to mere til midtbanen.
    Hvornår er det lige du ser at Sander nok skal få spilletid? Andet end Pokalen og reserveligaen altså

    I vores 4-3-3 spiller Sabbi og Frøkjær også med om angriberpladserne åbenbart. Så hvis vi spiller den formation de sidste 12 kampe uden skader tænker jeg at JMs prioritets rækkefølge ser nogenlunde sådan ud pt:

    Jebali
    Frøkjær
    Sabbi
    Fenger
    Hyllegaard
    Sveinn
    Sander
    Nissen

    Så pt er han nok 7. Valg hos en træner der ikke ynder at skifte voldsomt meget ud... Har svært ved at se hvorfor han skulle blive i OB. Især hvis en klub vil betale mange millioner til OB og give ham en frisk start hvor han umiddelbart er inde i varmen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Selvfølgelig skal vi beholde ham. Det har været let at se potentialet og nu hvor han er skadesfri så kan han gøre forskellet på om vi bliver 5 eller 9.
      Men Fuck køber jo gerne for 25 millioner, så hvis vi taler i det niveau kan vi sælge ham og købe Emil Riis, sousa, og en god 6er for det beløb.
      FCK ynder ikke at bruge penge i OB så mon dog. Kan heller ikke se ham spille på Ståles hold med de spillere de har pt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Hvornår er det lige du ser at Sander nok skal få spilletid? Andet end Pokalen og reserveligaen altså

        I vores 4-3-3 spiller Sabbi og Frøkjær også med om angriberpladserne åbenbart. Så hvis vi spiller den formation de sidste 12 kampe uden skader tænker jeg at JMs prioritets rækkefølge ser nogenlunde sådan ud pt:

        Jebali
        Frøkjær
        Sabbi
        Fenger
        Hyllegaard
        Sveinn
        Sander
        Nissen

        Så pt er han nok 7. Valg hos en træner der ikke ynder at skifte voldsomt meget ud... Har svært ved at se hvorfor han skulle blive i OB. Især hvis en klub vil betale mange millioner til OB og give ham en frisk start hvor han umiddelbart er inde i varmen
        For det første så spiller Fenger ikke mange kampe for 1. holdet når U19 begynder på deres Europa tur.
        Der har han jo meldt ud at han MEGET GERNE vil med der, da han var en GIGA del af det i efteråret.

        Sveinn er en targetman, og Hylle er når de andre (læs: modstanderne) er trætte.

        Derfor tror jeg at Sander får nogle chancer, hvis vi ikke sælger ham.
        Sælger vi har til Championship for f.eks. 10 mill. så er det også i orden.

        Tror bare at hvis han bliver skal han også nok få chancer, men er et salg en mulighed så tror jeg da også gerne han vil prøve England.
        Og så er alle jo glade :D

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          FCK ynder ikke at bruge penge i OB så mon dog. Kan heller ikke se ham spille på Ståles hold med de spillere de har pt
          Enig med dig her.

          De vil hellere gøre AGF stærke, så fedt det bed dem i røven sidste år, de var tæt på at smide 2. pladsen, havde været så fedt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

            For det første så spiller Fenger ikke mange kampe for 1. holdet når U19 begynder på deres Europa tur.
            Der har han jo meldt ud at han MEGET GERNE vil med der, da han var en GIGA del af det i efteråret.

            Sveinn er en targetman, og Hylle er når de andre (læs: modstanderne) er trætte.

            Derfor tror jeg at Sander får nogle chancer, hvis vi ikke sælger ham.
            Sælger vi har til Championship for f.eks. 10 mill. så er det også i orden.

            Tror bare at hvis han bliver skal han også nok få chancer, men er et salg en mulighed så tror jeg da også gerne han vil prøve England.
            Og så er alle jo glade :D
            Synes nu der er masser fra de sidste kampe i Europa-playoff og i opstartskampene nu her, der viser, at Hylle sagtens kan være til mere end en indskiftningsplads, når modstanderne er trætte. Hans fart er så ekstrem, at han også sagtens kan gøre ondt på modstanderne, når de er friske, og at han sagtens kan udnytte den til også at komme til chancer i mindre rum og uden at det kræver en synderlig høj forsvarskæde. Jeg er helt klart på det hold, der mener at Sander går en svær sæson i møde ift. spilletid, og at hans salgsværdi derfor også er klart størst nu, hvor sympatisk en spiller han så ellers er, og hvor gerne jeg end så ham lykkes 100 % her.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

              For det første så spiller Fenger ikke mange kampe for 1. holdet når U19 begynder på deres Europa tur.
              Der har han jo meldt ud at han MEGET GERNE vil med der, da han var en GIGA del af det i efteråret.

              Sveinn er en targetman, og Hylle er når de andre (læs: modstanderne) er trætte.

              Derfor tror jeg at Sander får nogle chancer, hvis vi ikke sælger ham.
              Sælger vi har til Championship for f.eks. 10 mill. så er det også i orden.

              Tror bare at hvis han bliver skal han også nok få chancer, men er et salg en mulighed så tror jeg da også gerne han vil prøve England.
              Og så er alle jo glade :D
              Man har ikke lagt skjul på at SL har 1. Prioritet. Også når det gælder Fenger. Han skal helt sikkert nok spille de kampe i YL hvis de altså bliver til noget pga Covid19.
              Vi kan diskutere herfra Og til jul. Men min påstand er at Sander får under 90 min spilletid resten af efteråret og muligheden for at han er helt ude af truppen også er tilstede hvis Sveinn og Drachmann bliver klar inden for de næste par uger.
              Vi må lade tiden fortælle sandheden

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Synes nu der er masser fra de sidste kampe i Europa-playoff og i opstartskampene nu her, der viser, at Hylle sagtens kan være til mere end en indskiftningsplads, når modstanderne er trætte. Hans fart er så ekstrem, at han også sagtens kan gøre ondt på modstanderne, når de er friske, og at han sagtens kan udnytte den til også at komme til chancer i mindre rum og uden at det kræver en synderlig høj forsvarskæde. Jeg er helt klart på det hold, der mener at Sander går en svær sæson i møde ift. spilletid, og at hans salgsværdi derfor også er klart størst nu, hvor sympatisk en spiller han så ellers er, og hvor gerne jeg end så ham lykkes 100 % her.
                Jeg vil også rigtig gerne have ham til at lykkedes. Han er en dejlig knægt. Men en god og fornuftig sportschef solgte ham hvis han fik chancen. For hans værdi vil kun falde fra nu af

                Comment


                  Vi skulle ikke sælge Jebali. Det er den helt forkerte tidspunkt for mig at sælge ham nu.
                  Han sad tungt på lønlisten hele sidste sæson uden at han kunne forløse potentialet fordi ham kom ude af form og blev tilbagekastet pga skader. Nu hvor han kan vise sin klasse og hvor han passer perfekt i systemet vil se ham for os på banen!
                  Han har alt om at blive en absolut stjerne i Superligaen og der skal vi profitere fra: sportslig men også økonomisk fordi en top-sæson kan kun øge prisen og gøre ham til en økonomisk kongetransfer om et år.
                  Ved vi er en klub som også skal sælge men vi kan ja ikke give væk vores bedste ved første mulighed fordi der kommer penge ind. Hvor bliver der de sportslige ambitioner? Tænker lige om Bashkim-salg hvor vi også kunne fortjene flere kroner men det kostede Top6 og Tv-penge.
                  Jebali kan noget særligt og bringer det på banen nu. Det betyder mere success, mere spektakel, mere tilskuere på stadion, mere Tv-penge og mere fornydelse på stadion. Hvornår kunne vi sige sidst at én af de mest spektakulære spillere løber på banen for OB?
                  Det går om sportslige ambitioner, økonomiske overvejelser og om stolthed at er stor modstander af et Jebali-salg nu.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Det var en skøn oplevelse at se Jebali funkle. Vi har brug for en med hans kvaliteter og hans værdi vil kun stige, hvis han holdes skadefri. Men hvad vil han selv. Det har vi det med at glemme. Ja, spillerne virker til at have for lidt at sige selv og er lette at manipulere af agenter især, men Jebali ser ud til at trives og kun et fantombud kan få ham væk i dette vindue - håber jeg, for klubben vil tabe tv-penge mm hvis han sælges allerede nu.
                    Jeg er enig med jer der mener det er Sander der skal væk nu.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Forhåbentligt vil fansne også give ham længere snor nu efter hans præstation i søndags - ikke ligefrem den bedste opbakning han har haft..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                        Forhåbentligt vil fansne også give ham længere snor nu efter hans præstation i søndags - ikke ligefrem den bedste opbakning han har haft..
                        Den har han så heller ikke helt fortjent. Selvfølgelig skal der være plads til mindre gode kampe, men når vi kan se han kan spille sådan her, så skal han scorer over en håndfuld mål pr. sæson, han skal være kampafgørende og han skal være blandt de bedste spillere på banen i størstedelen af kampene. Det har han bare ikke været indtil nu. Det er så klart at han måske ikke spiller helt så godt næste gang, men imod et hold som fcn eller i en udekamp imod Horsens, der skal vi også se ham være kampafgørende. Demba Nyren spillede da også en klassekamp imod FCK for år tilbage. Helhedsindtrykket af hans tid i OB-trøjen var dog stadig at han skuffede fælt. Der skal være plads til at være på nakken af en som Jebali, hvis han levere en gang lort igen på søndag, for en spiller i hans lønklasse og med hans CV, skal levere solide præstationer stort set hver gang. Det kan jeg stadig sagtens tvivle på om han magter.

                        Comment


                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jebali...or-4n5Z7l0aBrg

                          Cruyff sagde om Laudrup, at var han født i en fattig forstad i Brasilien, så var han blevet verdens bedste. Ingen sammenligning i øvrigt. Her ses lidt af det, man går igennem i andre egne af verden, hvor fodbolden er mulighed for at hjælpe familien.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jebali...or-4n5Z7l0aBrg

                            Cruyff sagde om Laudrup, at var han født i en fattig forstad i Brasilien, så var han blevet verdens bedste. Ingen sammenligning i øvrigt. Her ses lidt af det, man går igennem i andre egne af verden, hvor fodbolden er mulighed for at hjælpe familien.
                            Men forfærdelig korrektur

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jebali...or-4n5Z7l0aBrg

                              Cruyff sagde om Laudrup, at var han født i en fattig forstad i Brasilien, så var han blevet verdens bedste. Ingen sammenligning i øvrigt. Her ses lidt af det, man går igennem i andre egne af verden, hvor fodbolden er mulighed for at hjælpe familien.
                              Fed læsning! Måske også derfor at Jebali og Sabbi klikker så godt sammen, da de begge har lidt ens baggrunde

                              Comment


                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jebali...g-tage-ansvar/
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X