Jebalis agent er vidst ikke et af guds bedste børn. Forhåbentligt har JH ikke givet os en lortesag på halsen på vej ud af døren. https://www.fotbollskanalen.se/norge...er-i-sitt-sys/
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Issam Jebali
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJebalis agent er vidst ikke et af guds bedste børn. Forhåbentligt har JH ikke givet os en lortesag på halsen på vej ud af døren. https://www.fotbollskanalen.se/norge...er-i-sitt-sys/
Vil dog ikke dømme nogen på nuværende tidspunkt... men lade tvivlen komme ham til gode indtil domstolen har talt... ikke "Folkedomstolen" !
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJebalis agent er vidst ikke et af guds bedste børn. Forhåbentligt har JH ikke givet os en lortesag på halsen på vej ud af døren. https://www.fotbollskanalen.se/norge...er-i-sitt-sys/"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Hvis vi absolut skal spekulere i det, så er det med at hyre agenter ifm. indgåelse af kontrakter er i hvert fald ikke nogen ukendt praksis i OB, jf. nedenstående artikel. Om pågældende agent så har fået styr på alting her i 2019, og at tingene er gået efter bogen, må vi jo selvfølgelig håbe på, men det er da interessant, at en af vores spillere er blevet handlet på ulovlig vis kun ét år før, at vi henter ham.
https://politiken.dk/sport/art575294...ktforlængelser
Comment
-
I denne meget og for lange artikel - på svensk - kommer Fodboldkanalen virkelig rundt om emnet. Jeg er stadig forvirret - og det er især fordi de fleste ændrer standpunkter. Tror godt at Stig Inge's farvel kan skyldes det her.
Jebaldi må være noget påvirket af det . Det er jo hans "bedste ven", altså agenten, der var scout - vistnok.
Spillerhandler virker som en pilrådden verden, der er vanskelig at kontrollere.
https://www.fotbollskanalen.se/sveri...as-overgangar/Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
- Likes 1
Comment
-
Der har været et bud på Jebali i dette vindue
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...i-dette-vindue
Syntes sgu han lyder ganske fornuftig
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDer har været et bud på Jebali i dette vindue
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...i-dette-vindue
Syntes sgu han lyder ganske fornuftig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Man har jo lidt lyst til at sige efter i går, at han ikke skal sælges under nogen omstændigheder næsten, men vi gør nok alligevel meget klogt i at overveje, hvis der kommer et godt tilbud i de næste uger eller til vinter. Han kan uden tvlvl noget ret vilde ting, men jeg ved stadig ikke om jeg synes, at han passer særligt godt ind i det der aggressive presspil, som man påstår vi gerne vil spille, og nu har vi lige hentet en ny spidsangriber, som nok ikke får meget spilletid, hvis Jebali har sat sig på den plads han spillede i går. Plus at han bliver 29 til december, så hvis vi skal nå at sælge ham for gode penge, skal vi nok ikke vente alt for længe.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
I en idéel verden brænder han ligaen af i efteråret, hvorefter vi sælger ham for et to-cifret millionbeløb til vinter, hvor vi så allerede har afløsere(r)n(e) i truppen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Man har jo lidt lyst til at sige efter i går, at han ikke skal sælges under nogen omstændigheder næsten, men vi gør nok alligevel meget klogt i at overveje, hvis der kommer et godt tilbud i de næste uger eller til vinter. Han kan uden tvlvl noget ret vilde ting, men jeg ved stadig ikke om jeg synes, at han passer særligt godt ind i det der aggressive presspil, som man påstår vi gerne vil spille, og nu har vi lige hentet en ny spidsangriber, som nok ikke får meget spilletid, hvis Jebali har sat sig på den plads han spillede i går. Plus at han bliver 29 til december, så hvis vi skal nå at sælge ham for gode penge, skal vi nok ikke vente alt for længe.
Vi havde aldrig vundet den kamp uden Jebali er min påstand og det er netop sådan en type vi har brug for mod de bedre Top 6 hold. Om han har samme betydning for holdet mod nederste halvdel er jeg i tvivl om. Der kan vi godt vinde uden ham.
Men vores chancer er væsentlig forringet pt mod hold som FCM,AGF og BIF hvor vi ikke altid dominerer hvis han sælges
Håber vi beholder ham sæsonen ud og ser hvad han kan drive det til. Hvis han holder dette niveau det meste af sæsonen står vi jo potentielt med en mulig kæmpe transfer næste sommer af de helt store hvis alt flasker sigLast edited by fmprOB; 14-09-2020, 15:35.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Den er svær ikke? Jeg hungrer altså mest efter sportslig succes end penge i kassen selvom jeg godt ved at det jævnligt er nødvendigt. 10-15 mill ville dog nok gøre økonomi afdelingen glad tænker jeg.
Vi havde aldrig vundet den kamp uden Jebali er min påstand og det er netop sådan en type vi har brug for mod de bedre Top 6 hold. Om han har samme betydning for holdet mod nederste halvdel er jeg i tvivl om. Der kan vi godt vinde uden ham.
Men vores chancer er væsentlig forringet pt mod hold som FCM,AGF og BIF hvor vi ikke altid dominerer hvis han sælges
Håber vi beholder ham sæsonen ud og ser hvad han kan drive det til. Hvis han holder dette niveau det meste af sæsonen står vi jo potentielt med en mulig kæmpe transfer næste sommer af de helt store hvis alt flasker sig
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDu bliver næppe modsagt på den påstand - han var outstanding god i går. Fysik, teknik, hurtighed og samspil var niveauer over hvad han har leveret hidtil. Hvis han holder tilnærmelsesvist det er han ikke i OB lang tid mere.
Comment
-
Den er svær ikke? Jeg hungrer altså mest efter sportslig succes end penge i kassen selvom jeg godt ved at det jævnligt er nødvendigt. 10-15 mill ville dog nok gøre økonomi afdelingen glad tænker jeg.
Håber vi beholder ham sæsonen ud og ser hvad han kan drive det til. Hvis han holder dette niveau det meste af sæsonen står vi jo potentielt med en mulig kæmpe transfer næste sommer af de helt store hvis alt flasker sig
For han vil nok kunne være bedre mod bund 6 holdene, og har vi så en mod top 6 og en mod bund 6 er det jo ikke helt skidt, og så med Max og Hylle til at komme ind når modstanderne er trætte.
Tænker også Sander nok skal få noget spilletid, vi har en god offensiv pt. Det kan godt blive en spændende sæson.
Selv om vi 100 % sikkert mangler en eller to mere til midtbanen.
Comment
-
Jeg har bare en tanke om at 1 angriber fra truppen ikke spiller i OB når vinduet lukker. Håber det er Sander men mærkeligere ting er sket og man kan bestemt ikke udelukke Jebali hvis alt går amok den sidste uge og han fortsætter med at brænde superligaen af
- Likes 1
Comment
-
Men Fuck køber jo gerne for 25 millioner, så hvis vi taler i det niveau kan vi sælge ham og købe Emil Riis, sousa, og en god 6er for det beløb.
Comment
Comment