Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - FCK 14. Juli. Kl. 16.00 : Kanal 9.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg syntes nu at de fleste vi har tager byen og klubben til sig og får den ind under huden..
    Det kan jeg sagtens leve med
    Fester og KEP virker til at ville blive her - fik lige hilst på KEP i dag, da han var ude og lufte barnevognen ved 18-tiden, så det lader til at han og familien bliver her, som de hele tiden har givet udtryk for

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

      Fester og KEP virker til at ville blive her - fik lige hilst på KEP i dag, da han var ude og lufte barnevognen ved 18-tiden, så det lader til at han og familien bliver her, som de hele tiden har givet udtryk for

      Comment


        #78
        Nogen der har et kvalificeret gæt på, hvor mange vi bliver søndag?

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Nogen der har et kvalificeret gæt på, hvor mange vi bliver søndag?
          Jeg tænker 7-8000 hvis det holder tørt

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Så er vejen til spilletid banet for Gryte :
            https://www.bt.dk/superligaen/offici...-jesse-joronen
            Og så hentede FcK en ny målmand. Spændende hvem der ender i kassen mod os, men på længere sigt er pladsen nok tiltænkt deres nye mand.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

              Og så hentede FcK en ny målmand. Spændende hvem der ender i kassen mod os, men på længere sigt er pladsen nok tiltænkt deres nye mand.
              Gryte står 100% mod os. Men ja. Gryte på bænken ville da være..... Synd for ham

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Det kan vi da godt enes om. Men hvad så med Sander og Opondo? Skal de så også bare væk igen?
                Alle skal have en chance Opondo er vel i niveau tæt på at være 1 til 1 erstatning for CN men jeg nærer da et håb om at han kan udvikle sig til en ganske god spiller.
                Sander kender jeg ikke det fjerneste til men bare det at slippe af med Helenius er en gave der gør at afløseren har lang snor.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                  Og så hentede FcK en ny målmand. Spændende hvem der ender i kassen mod os, men på længere sigt er pladsen nok tiltænkt deres nye mand.
                  Lidt overraskende for mig, havde forventet de ville hente en ung keeper der på sigt skulle blive et nyt stort salg.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Alle skal have en chance Opondo er vel i niveau tæt på at være 1 til 1 erstatning for CN men jeg nærer da et håb om at han kan udvikle sig til en ganske god spiller.
                    Sander kender jeg ikke det fjerneste til men bare det at slippe af med Helenius er en gave der gør at afløseren har lang snor.
                    Men det svarer jo ikke rigtig på spørgsmålet omkring de så har sin berettigelse i OB ifølge dig, da de jo bare er lejesoldater uden tilstrækkeligt niveau og står i vejen for egne talenter??

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                      Jeg tror ikke at Kløve bliver mange år i klubben, men det er også det eneste som jeg er enig med dig i :-)
                      Jeg synes han spillede en fin sidste sæson :-)
                      Syntes du det er en spiller som rykker os i niveau , som er markant bedre end JJT og Eske, som byens børn gerne vil have en OB trøje med og som begejstrer publikum?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Men det svarer jo ikke rigtig på spørgsmålet omkring de så har sin berettigelse i OB ifølge dig, da de jo bare er lejesoldater uden tilstrækkeligt niveau og står i vejen for egne talenter??
                        Som jeg skrev andet steds så er sådanne spillere nødvendige i en midterklub som OB så længe vi ikke udvikler egne spillere nok med tilstrækkeligt niveau og så længe vores økonomi er så ringe som den er.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Syntes du det er en spiller som rykker os i niveau , som er markant bedre end JJT og Eske, som byens børn gerne vil have en OB trøje med og som begejstrer publikum?
                          JJT og Eskesen er jo skadet hele tiden. Kløve næsten aldrig så det giver god mening at han er stamspiller.

                          Comment


                            #88
                            Vi fortsætter nedtællingen til kampen mod FCK, og i dag har vi snakket med Oliver Lund.

                            http://obstruktion.dk/2-dage-tilbage...-i-defensiven/

                            Comment


                              #89
                              Lyder til at Eske,JJ og Kløve er i spil til søndagens kamp

                              https://www.fyens.dk/sport/Flere-OB-...rtikel/3365585

                              Comment


                                #90
                                God humor:

                                "Nature Energy Park er nemlig det stadion, som Sten Grytebust har lukket flest mål ind på i Danmark… "
                                https://twitter.com/Odense_Boldklub/...478050304?s=19
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X