Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB - FCK 14. Juli. Kl. 16.00 : Kanal 9.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægJeg er skuffet over de manglende indkøb. Hvor forsvinder transferpengene hen. I ågerkarlenes lommer? Ny ledelse af OB tak
Men giv nu tid.
Ja FCK er svære at slå, men vel nemmest lige pt.
Vil jeg håbe JH bruger 4-5 mil. på en spiller der kun 'MÅSKE' kan hjælpe os. NEJ.
Vil jeg have de ser på markedet og køber ham der forstærker os for de samme 4-5 mil. Jada.
Lad os nu se.
Kampen i morgen afgører jo intet, og jeg frygter sgu ikke de første 11.
Og hvem siger JM behøver skifte ud.
Slap nu af, OB ved godt vi skal have mere ind, men hvorfor bruge 4-5 mill. på en lotto kupon, hvis du kigger på mulige stjerner til det samme?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægJeg er skuffet over de manglende indkøb. Hvor forsvinder transferpengene hen. I ågerkarlenes lommer? Ny ledelse af OB tak
Jeg er da heller ikke ovenud tilfreds men nægter altså at tro på de bare drikker kaffe og klapper hinanden på ryggen.. Der bliver arbejdet på at få tingene til at lykkedes
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Måske er der sat en del transferpenge af til forlængelser? De er jo heller ikke billige. Det indeholder ved profiler oftest et kontant beløb også ved siden af en lønstigning? Vi ved det ikke?
Jeg er da heller ikke ovenud tilfreds men nægter altså at tro på de bare drikker kaffe og klapper hinanden på ryggen.. Der bliver arbejdet på at få tingene til at lykkedes
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striberne2017 Se indlæg
Kan du citere lidt fra artiklen til os uden + abbonement? :-)
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJeg synes det er pinligt at Jesper og Co lader os starte poinyjagten med et så svagt hold. JM kan ikke gøre dette hold til et hold der får point de næste kampe.
Comment
Comment