Oprindeligt indsendt af OBstruktion
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB - FCK 14. Juli. Kl. 16.00 : Kanal 9.
Collapse
X
-
Det lader til at Joronen er ved at blive solgt, og derfor ser det ud til, at FCK med overvejende sandsynlighed stiller med 5 helt "nye" nede bagerst i Odense Søndag. Det må give dem nogle udfordringer, i min optik kunne vi ikke møde dem på er bedre tidspunkt.
Gryte
Verela/Batolec - Stage - Nelsson - BengtssonLast edited by OBSch; 11-07-2019, 13:55.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlægDet lader til at Joronen er ved at blive solgt, og derfor ser det ud til, at FCK med ovrvejende sandsynlighed stiller med 5 helt "nye" nede bagerst i Odense Søndag. Det må give dem nogle udfordringer, i min optik kunne vi ikke møde dem på er bedre tidspunkt.
Gryte
Verela/Batolec - Stage - Nelsson - Bengtsson
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
Nu kan man jo ikke bruge penge fra et potentielt Eriksen-salg, som mere og mere tyder på ikke kommer til at ske.
Og ja, vi kunne sikkert sagtens hente alle mulige sjove eller dygtige spillere ind. Og så kan vi få et helt hold af spillere udefra, som måske kunne rykke et par pladser op i tabellen (men som alligevel aldrig ville kunne konkurrere med FCM og FCK og de fleste år heller ikke med BIF). Det ville jeg personligt ikke finde voldsomt fedt, men hver sin smag.
Nu får vi heldigvis Oliver i målet, ellers er der vel ingen af vores egne som er sikre i start 11’eren.
Jeg mener så ikke spillere som Kløve, Casper, Helenius er/var andet end fyld i truppen som hverken løfter niveauet fra midterhold til tophold, sælger trøjer eller lokker folk til stadion.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Okay. Det lød bare sådan. Og umiddelbart kan jeg ikke finde dem længere i vores trup
Det er spillere der er nødvendige i en klub som vores, men det er spillere som fastholder os som midterklub.Last edited by Magge; 11-07-2019, 15:41.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlægDet lader til at Joronen er ved at blive solgt, og derfor ser det ud til, at FCK med overvejende sandsynlighed stiller med 5 helt "nye" nede bagerst i Odense Søndag. Det må give dem nogle udfordringer, i min optik kunne vi ikke møde dem på er bedre tidspunkt.
Gryte
Verela/Batolec - Stage - Nelsson - Bengtsson
https://www.bt.dk/superligaen/offici...-jesse-joronen
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
En lejesvend er imo en spiller som Kløve der intet flytter ift truppens niveau, som er hentet i mangel af bedre, som ikke bliver i klubben i mange år, som kæmper med egne unge om spilletid, som ikke har udviklings eller salgspotentiale.
Det er spillere der er nødvendige i en klub som vores, men det er spillere som fastholder os som midterklub.
- Likes 1
Comment
-
En lejesvend er imo en spiller som Kløve der intet flytter ift truppens niveau, som er hentet i mangel af bedre, som ikke bliver i klubben i mange år, som kæmper med egne unge om spilletid, som ikke har udviklings eller salgspotentiale.
Det er spillere der er nødvendige i en klub som vores, men det er spillere som fastholder os som midterklub.
Jeg synes han spillede en fin sidste sæson :-)
Comment
-
RJL. Nu kronraget og fyldt med selvtillid. Kan kun blive godt
Jeg begynder for alvor at glæde mig til sæsonen!
- Likes 1
Comment
-
Øhhh er vi ikke smækfyldt med spillere udefra?
Nu får vi heldigvis Oliver i målet, ellers er der vel ingen af vores egne som er sikre i start 11’eren.
Jeg mener så ikke spillere som Kløve, Casper, Helenius er/var andet end fyld i truppen som hverken løfter niveauet fra midterhold til tophold, sælger trøjer eller lokker folk til stadion.
Comment
-
Og hvor henne ser du mig ønske spillere som Helenius, CN og Kløve? Er vel netop det modsatte jeg argumenterer for. Nemlig ikke at hente sådanne typer, men i stedet bruge vores egne unge folk. Det er IKKE mig der kræver 4 transfers, tværtimod.
Det kan jeg sagtens leve med
Comment
-
Og hvor henne ser du mig ønske spillere som Helenius, CN og Kløve? Er vel netop det modsatte jeg argumenterer for. Nemlig ikke at hente sådanne typer, men i stedet bruge vores egne unge folk. Det er IKKE mig der kræver 4 transfers, tværtimod.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Vores talenter er simpelthen ikke gode nok til at få os i toppen af superligaen. Vi har brug for profiler udefra de kan læne sig op af og lære af. Om det så er lejesoldater ved jeg ikke. Jeg syntes nu at de fleste vi har tager byen og klubben til sig og får den ind under huden..
Det kan jeg sagtens leve med
Ja muligt de tager byen og klubben til sig lige som Tingager mens han var her, det skal de jo give udtryk for mens de hæver lønnen her ;-). Fælles for alle vores spillere vi har hentet udefra er at de lidt groft sagt er grå mus og ikke er de vilde profiler hverken i ligasammenhæng eller som trøjesælgere for klubben.
vi har ikke en eneste spiller som kan drible udenom en papkasse, eller som appelerer til publikum, eller til unge fynboer som har en FCK el BIF trøje.Last edited by Magge; 11-07-2019, 20:13.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Jeg vil hellere have en profil, som de unge kan lære af og så bruge JJT eller Eske fremfor at bruge Kløve og CN. Vores talenter er ikke gode mok til at få os i toppen, men det er spillere som Kløve heller ikke. Hellere nøjes med 1 god profil udefra fremfor 2 jævne spillere.
Comment
Comment