Jeg syntes nu at de fleste vi har tager byen og klubben til sig og får den ind under huden..
Det kan jeg sagtens leve med
Fester og KEP virker til at ville blive her - fik lige hilst på KEP i dag, da han var ude og lufte barnevognen ved 18-tiden, så det lader til at han og familien bliver her, som de hele tiden har givet udtryk for
Fester og KEP virker til at ville blive her - fik lige hilst på KEP i dag, da han var ude og lufte barnevognen ved 18-tiden, så det lader til at han og familien bliver her, som de hele tiden har givet udtryk for
Det kan vi da godt enes om. Men hvad så med Sander og Opondo? Skal de så også bare væk igen?
Alle skal have en chance Opondo er vel i niveau tæt på at være 1 til 1 erstatning for CN men jeg nærer da et håb om at han kan udvikle sig til en ganske god spiller.
Sander kender jeg ikke det fjerneste til men bare det at slippe af med Helenius er en gave der gør at afløseren har lang snor.
Alle skal have en chance Opondo er vel i niveau tæt på at være 1 til 1 erstatning for CN men jeg nærer da et håb om at han kan udvikle sig til en ganske god spiller.
Sander kender jeg ikke det fjerneste til men bare det at slippe af med Helenius er en gave der gør at afløseren har lang snor.
Men det svarer jo ikke rigtig på spørgsmålet omkring de så har sin berettigelse i OB ifølge dig, da de jo bare er lejesoldater uden tilstrækkeligt niveau og står i vejen for egne talenter??
Jeg tror ikke at Kløve bliver mange år i klubben, men det er også det eneste som jeg er enig med dig i :-)
Jeg synes han spillede en fin sidste sæson :-)
Syntes du det er en spiller som rykker os i niveau , som er markant bedre end JJT og Eske, som byens børn gerne vil have en OB trøje med og som begejstrer publikum?
Men det svarer jo ikke rigtig på spørgsmålet omkring de så har sin berettigelse i OB ifølge dig, da de jo bare er lejesoldater uden tilstrækkeligt niveau og står i vejen for egne talenter??
Som jeg skrev andet steds så er sådanne spillere nødvendige i en midterklub som OB så længe vi ikke udvikler egne spillere nok med tilstrækkeligt niveau og så længe vores økonomi er så ringe som den er.
Syntes du det er en spiller som rykker os i niveau , som er markant bedre end JJT og Eske, som byens børn gerne vil have en OB trøje med og som begejstrer publikum?
JJT og Eskesen er jo skadet hele tiden. Kløve næsten aldrig så det giver god mening at han er stamspiller.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment