Oprindeligt indsendt af FFM
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB - FCK 14. Juli. Kl. 16.00 : Kanal 9.
Collapse
X
-
Jeg frygter virkelig meget kampen i morgen. Det er ikke et imponerende hold vi stiller med. Heldigvis ser Tverskov, Leuwin og Drachman ud til at være klar. Så fundamentet burde være til stede. Tænker det bliver sikker 2-0 sejr til FCK. Vi har ingen offensiv, Kadrii kan ikke gøre alt selv. Det er for nemt at lukke ned.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægJeg frygter virkelig meget kampen i morgen. Det er ikke et imponerende hold vi stiller med. Heldigvis ser Tverskov, Leuwin og Drachman ud til at være klar. Så fundamentet burde være til stede. Tænker det bliver sikker 2-0 sejr til FCK. Vi har ingen offensiv, Kadrii kan ikke gøre alt selv. Det er for nemt at lukke ned.
Comment
-
Nedtællingen til FCK-kampen nærmer sig sin afslutning, og i dag er det vores træner, Jakob Michelsen, vi har snakket med.
http://obstruktion.dk/1-dag-tilbage-...en-korte-bane/
Comment
-
Efter dagens træning tror jeg kløve er i start 11. Så også ud til Marco Lund starter. Eske er helt sikkert ude.
Derudover gør Oliver Lund det vildt godt synes jeg. Stærk tekniker med en vanvittig fysik. I mine øjne bør han starte inde på midten. Men kommer jo lidt an på hvad formation Jakob Michaelsen vælger. Er det 4 eller 5 på midten?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægNedtællingen til FCK-kampen nærmer sig sin afslutning, og i dag er det vores træner, Jakob Michelsen, vi har snakket med.
http://obstruktion.dk/1-dag-tilbage-...en-korte-bane/
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægEfter dagens træning tror jeg kløve er i start 11. Så også ud til Marco Lund starter. Eske er helt sikkert ude.
Derudover gør Oliver Lund det vildt godt synes jeg. Stærk tekniker med en vanvittig fysik. I mine øjne bør han starte inde på midten. Men kommer jo lidt an på hvad formation Jakob Michaelsen vælger. Er det 4 eller 5 på midten?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
I sidste kamp spillede de vidst med Stage og Nelsson i midtforsvaret....
Så stoler de da heller ikke på ham, men burde stadig betyde at vi skal komme frem til chancer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
Takker, den havde jeg ikke set komme. Især fordi GF da også havde forsvars problemer sidste år, uden at prøve Stage dernede.
Så stoler de da heller ikke på ham, men burde stadig betyde at vi skal komme frem til chancer.
Comment
Comment