Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - FCK 14. Juli. Kl. 16.00 : Kanal 9.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Så er der kun tre dage tilbage til sæsonens første kamp mod FCK. Vi har snakket med Ryan Johnson Laursen, der mener, han selv er værd at holde øje med i den nye sæson.

    http://obstruktion.dk/3-dage-tilbage...-oeje-med-mig/
    RJL. Nu kronraget og fyldt med selvtillid. Kan kun blive godt

    Comment


      #62
      Det lader til at Joronen er ved at blive solgt, og derfor ser det ud til, at FCK med overvejende sandsynlighed stiller med 5 helt "nye" nede bagerst i Odense Søndag. Det må give dem nogle udfordringer, i min optik kunne vi ikke møde dem på er bedre tidspunkt.

      Gryte
      Verela/Batolec - Stage - Nelsson - Bengtsson
      Last edited by OBSch; 11-07-2019, 13:55.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
        Det lader til at Joronen er ved at blive solgt, og derfor ser det ud til, at FCK med ovrvejende sandsynlighed stiller med 5 helt "nye" nede bagerst i Odense Søndag. Det må give dem nogle udfordringer, i min optik kunne vi ikke møde dem på er bedre tidspunkt.

        Gryte
        Verela/Batolec - Stage - Nelsson - Bengtsson
        Stadig gode spillere. Men ja. Det åbner da chancen lidt op

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

          Nu kan man jo ikke bruge penge fra et potentielt Eriksen-salg, som mere og mere tyder på ikke kommer til at ske.

          Og ja, vi kunne sikkert sagtens hente alle mulige sjove eller dygtige spillere ind. Og så kan vi få et helt hold af spillere udefra, som måske kunne rykke et par pladser op i tabellen (men som alligevel aldrig ville kunne konkurrere med FCM og FCK og de fleste år heller ikke med BIF). Det ville jeg personligt ikke finde voldsomt fedt, men hver sin smag.
          Øhhh er vi ikke smækfyldt med spillere udefra?

          Nu får vi heldigvis Oliver i målet, ellers er der vel ingen af vores egne som er sikre i start 11’eren.

          Jeg mener så ikke spillere som Kløve, Casper, Helenius er/var andet end fyld i truppen som hverken løfter niveauet fra midterhold til tophold, sælger trøjer eller lokker folk til stadion.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Okay. Det lød bare sådan. Og umiddelbart kan jeg ikke finde dem længere i vores trup
            En lejesvend er imo en spiller som Kløve der intet flytter ift truppens niveau, som er hentet i mangel af bedre, som ikke bliver i klubben i mange år, som kæmper med egne unge om spilletid, som ikke har udviklings eller salgspotentiale.
            Det er spillere der er nødvendige i en klub som vores, men det er spillere som fastholder os som midterklub.
            Last edited by Magge; 11-07-2019, 15:41.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
              Det lader til at Joronen er ved at blive solgt, og derfor ser det ud til, at FCK med overvejende sandsynlighed stiller med 5 helt "nye" nede bagerst i Odense Søndag. Det må give dem nogle udfordringer, i min optik kunne vi ikke møde dem på er bedre tidspunkt.

              Gryte
              Verela/Batolec - Stage - Nelsson - Bengtsson
              Så er vejen til spilletid banet for Gryte :
              https://www.bt.dk/superligaen/offici...-jesse-joronen
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Så er vejen til spilletid banet for Gryte :
                https://www.bt.dk/superligaen/offici...-jesse-joronen
                Det gør det ikke bedre for os. Tror gryte er meget opsat på at levere et clean sheet, i lige den kamp.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  En lejesvend er imo en spiller som Kløve der intet flytter ift truppens niveau, som er hentet i mangel af bedre, som ikke bliver i klubben i mange år, som kæmper med egne unge om spilletid, som ikke har udviklings eller salgspotentiale.
                  Det er spillere der er nødvendige i en klub som vores, men det er spillere som fastholder os som midterklub.
                  Synes du rammer fuldstændig ved siden af.... men det er vel baseret på din ekstrem subjektive vurdering.... som åbenbart må være sandheden !

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    En lejesvend er imo en spiller som Kløve der intet flytter ift truppens niveau, som er hentet i mangel af bedre, som ikke bliver i klubben i mange år, som kæmper med egne unge om spilletid, som ikke har udviklings eller salgspotentiale.
                    Det er spillere der er nødvendige i en klub som vores, men det er spillere som fastholder os som midterklub.
                    Jeg tror ikke at Kløve bliver mange år i klubben, men det er også det eneste som jeg er enig med dig i :-)
                    Jeg synes han spillede en fin sidste sæson :-)

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      RJL. Nu kronraget og fyldt med selvtillid. Kan kun blive godt
                      Ha ha! jeg elsker den kommentar. Med alle muligheder for bagslag, så er det sgu den attitude jeg har manglet lidt fra flere spillere. Jeg vil gøre en forskel - GIV MIG BOLDEN!

                      Jeg begynder for alvor at glæde mig til sæsonen!

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Øhhh er vi ikke smækfyldt med spillere udefra?

                        Nu får vi heldigvis Oliver i målet, ellers er der vel ingen af vores egne som er sikre i start 11’eren.

                        Jeg mener så ikke spillere som Kløve, Casper, Helenius er/var andet end fyld i truppen som hverken løfter niveauet fra midterhold til tophold, sælger trøjer eller lokker folk til stadion.
                        Og hvor henne ser du mig ønske spillere som Helenius, CN og Kløve? Er vel netop det modsatte jeg argumenterer for. Nemlig ikke at hente sådanne typer, men i stedet bruge vores egne unge folk. Det er IKKE mig der kræver 4 transfers, tværtimod.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                          Og hvor henne ser du mig ønske spillere som Helenius, CN og Kløve? Er vel netop det modsatte jeg argumenterer for. Nemlig ikke at hente sådanne typer, men i stedet bruge vores egne unge folk. Det er IKKE mig der kræver 4 transfers, tværtimod.
                          Vores talenter er simpelthen ikke gode nok til at få os i toppen af superligaen. Vi har brug for profiler udefra de kan læne sig op af og lære af. Om det så er lejesoldater ved jeg ikke. Jeg syntes nu at de fleste vi har tager byen og klubben til sig og får den ind under huden..
                          Det kan jeg sagtens leve med

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                            Og hvor henne ser du mig ønske spillere som Helenius, CN og Kløve? Er vel netop det modsatte jeg argumenterer for. Nemlig ikke at hente sådanne typer, men i stedet bruge vores egne unge folk. Det er IKKE mig der kræver 4 transfers, tværtimod.
                            jamen vi er jo ret enige

                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Vores talenter er simpelthen ikke gode nok til at få os i toppen af superligaen. Vi har brug for profiler udefra de kan læne sig op af og lære af. Om det så er lejesoldater ved jeg ikke. Jeg syntes nu at de fleste vi har tager byen og klubben til sig og får den ind under huden..
                              Det kan jeg sagtens leve med
                              Jeg vil hellere have en profil, som de unge kan lære af og så bruge JJT eller Eske fremfor at bruge eks Kløve og CN. Vores talenter er ikke gode mok til at få os i toppen, men det er spillere som Kløve heller ikke. Hellere nøjes med 1 god profil udefra fremfor 2 jævne spillere.

                              Ja muligt de tager byen og klubben til sig lige som Tingager mens han var her, det skal de jo give udtryk for mens de hæver lønnen her ;-). Fælles for alle vores spillere vi har hentet udefra er at de lidt groft sagt er grå mus og ikke er de vilde profiler hverken i ligasammenhæng eller som trøjesælgere for klubben.
                              vi har ikke en eneste spiller som kan drible udenom en papkasse, eller som appelerer til publikum, eller til unge fynboer som har en FCK el BIF trøje.
                              Last edited by Magge; 11-07-2019, 20:13.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Jeg vil hellere have en profil, som de unge kan lære af og så bruge JJT eller Eske fremfor at bruge Kløve og CN. Vores talenter er ikke gode mok til at få os i toppen, men det er spillere som Kløve heller ikke. Hellere nøjes med 1 god profil udefra fremfor 2 jævne spillere.
                                Det kan vi da godt enes om. Men hvad så med Sander og Opondo? Skal de så også bare væk igen?

                                Comment

                                Working...
                                X