Må være dejligt for Helenius med alt det tillid han får i Århus, som han ikke fik noget som helst af i OB. Nu har han for 9. kamp i træk fået tillid nok til at starte på bænken. Kan godt forstå, at han er glad for en træner der tror så meget på ham.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2019/20.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægMå være dejligt for Helenius med alt det tillid han får i Århus, som han ikke fik noget som helst af i OB. Nu har han for 9. kamp i træk fået tillid nok til at starte på bænken. Kan godt forstå, at han er glad for en træner der tror så meget på ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægMå være dejligt for Helenius med alt det tillid han får i Århus, som han ikke fik noget som helst af i OB. Nu har han for 9. kamp i træk fået tillid nok til at starte på bænken. Kan godt forstå, at han er glad for en træner der tror så meget på ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Ja, det er super lavet af ham.... jeg tror han vil gøre vores spil lidt mere underholdendeBelieve OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Sabbi er en superfin tilføjelse i en superligaklub som vores.
Det jeg næsten glæder mig mest til er, at vi får en der kan true i dybden. Vores andre offensive "esser" er ikke voldsomt hurtige. Lieder kan true bagrummet, når han bliver klar, men ellers har vi ikke noget (udover Hylle som næppe bliver starter pr. 1. september).
Jeg så gerne noget a la dette:
Højre kant: Sabbi (Aron, Moses)
Spidsangriber: Lieder (Fenger, Hylle)
Hængende/spillende angriber (10er): Frø (Jebali, Sander)
Venstre kant: Ny (Sander, Aron, Moses)
Ved godt Frø gør det fint under alle omstændigheder, men det overblik bør ligge centralt imo.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Jeg er enig og han er ikke vores nye Kadrii, men jeg får lidt lune fornemmelser med Frø og Sabbi på kanterne og Fenger/Lieder på top sammen med Svendsen/Jebali Det ligner noget der kan blive ganske underholdende at se på.
https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...-op-i-nettaget
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jo men stadig med PL penge. Er han virkelig så god?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
Synes det er svært at bedømme, når han har spillet på et hold, der har været så elendigt gennem hele sæsonen. Det skal han vel næppe ligges til last for. Tænker han kan have et rimeligt potentiale qua hans unge alder, men det er ikke en spiller, som jeg kan se gå direkte ind på holdet i toppen af The Championship
Comment
-
Er vi sikker på at SDE ikke skal spille de der knock-out kampe?
For er kampene ikke også for at finde ud af hvad plads man ender på i ligaen?
Tænker der er stor forskel på om SDE blvier nummer 10 (spiller ikke kampene) eller bliver nummer 7 (vinder alle kampe).
Bliver de så nummer 7, så tænker jeg bare det er nummer 8 der skal spille i mod nummer x fra mesterskabslutspillet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægEr vi sikker på at SDE ikke skal spille de der knock-out kampe?
For er kampene ikke også for at finde ud af hvad plads man ender på i ligaen?
Tænker der er stor forskel på om SDE blvier nummer 10 (spiller ikke kampene) eller bliver nummer 7 (vinder alle kampe).
Bliver de så nummer 7, så tænker jeg bare det er nummer 8 der skal spille i mod nummer x fra mesterskabslutspillet.
Comment
Comment