Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Må være dejligt for Helenius med alt det tillid han får i Århus, som han ikke fik noget som helst af i OB. Nu har han for 9. kamp i træk fået tillid nok til at starte på bænken. Kan godt forstå, at han er glad for en træner der tror så meget på ham.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Må være dejligt for Helenius med alt det tillid han får i Århus, som han ikke fik noget som helst af i OB. Nu har han for 9. kamp i træk fået tillid nok til at starte på bænken. Kan godt forstå, at han er glad for en træner der tror så meget på ham.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Må være dejligt for Helenius med alt det tillid han får i Århus, som han ikke fik noget som helst af i OB. Nu har han for 9. kamp i træk fået tillid nok til at starte på bænken. Kan godt forstå, at han er glad for en træner der tror så meget på ham.
        Og KEP roste AGF truppen, der jo er sindssyg stærk, når man kan smide en mand som helenius ind til sidst. godaw mand.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Sabbi lavede ihverfald et kongemål for Hobro idag. Men jeg er sgu stadig lidt skeptisk ved ham. Vi må se. Håber det bedste selvfølgelig
          Ja, det er super lavet af ham.... jeg tror han vil gøre vores spil lidt mere underholdende

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Ja, det er super lavet af ham.... jeg tror han vil gøre vores spil lidt mere underholdende
            Jeg er enig og han er ikke vores nye Kadrii, men jeg får lidt lune fornemmelser med Frø og Sabbi på kanterne og Fenger/Lieder på top sammen med Svendsen/Jebali Det ligner noget der kan blive ganske underholdende at se på.
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Sabbi er en superfin tilføjelse i en superligaklub som vores.

              Det jeg næsten glæder mig mest til er, at vi får en der kan true i dybden. Vores andre offensive "esser" er ikke voldsomt hurtige. Lieder kan true bagrummet, når han bliver klar, men ellers har vi ikke noget (udover Hylle som næppe bliver starter pr. 1. september).

              Jeg så gerne noget a la dette:

              Højre kant: Sabbi (Aron, Moses)

              Spidsangriber: Lieder (Fenger, Hylle)

              Hængende/spillende angriber (10er): Frø (Jebali, Sander)

              Venstre kant: Ny (Sander, Aron, Moses)

              Ved godt Frø gør det fint under alle omstændigheder, men det overblik bør ligge centralt imo.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                Jeg er enig og han er ikke vores nye Kadrii, men jeg får lidt lune fornemmelser med Frø og Sabbi på kanterne og Fenger/Lieder på top sammen med Svendsen/Jebali Det ligner noget der kan blive ganske underholdende at se på.
                Jeg kan nemt følge dig

                https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...-op-i-nettaget

                Comment


                  Ser ud til at Efb sælger Lungi til PL klub

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...orwich-skifte/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ser ud til at Efb sælger Lungi til PL klub

                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...orwich-skifte/
                    PL og PL. Mon ikke Norwich er at finde i CS næste sæson

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg

                      PL og PL. Mon ikke Norwich er at finde i CS næste sæson
                      Jo men stadig med PL penge. Er han virkelig så god?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Jo men stadig med PL penge. Er han virkelig så god?
                        Synes det er svært at bedømme, når han har spillet på et hold, der har været så elendigt gennem hele sæsonen. Det skal han vel næppe ligges til last for. Tænker han kan have et rimeligt potentiale qua hans unge alder, men det er ikke en spiller, som jeg kan se gå direkte ind på holdet i toppen af The Championship

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jo men stadig med PL penge. Er han virkelig så god?
                          Det er jo latterligt. Har de ansat Stevie Wonder som scaut i Norwich

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg

                            Synes det er svært at bedømme, når han har spillet på et hold, der har været så elendigt gennem hele sæsonen. Det skal han vel næppe ligges til last for. Tænker han kan have et rimeligt potentiale qua hans unge alder, men det er ikke en spiller, som jeg kan se gå direkte ind på holdet i toppen af The Championship
                            Jeg kan heller ikke se det. Nuvel han er god. Men kan virkelig ikke se at han skulle have nogle spidskompetencer der retfærdiggøre et skifte til England

                            Comment


                              Er vi sikker på at SDE ikke skal spille de der knock-out kampe?

                              For er kampene ikke også for at finde ud af hvad plads man ender på i ligaen?

                              Tænker der er stor forskel på om SDE blvier nummer 10 (spiller ikke kampene) eller bliver nummer 7 (vinder alle kampe).
                              Bliver de så nummer 7, så tænker jeg bare det er nummer 8 der skal spille i mod nummer x fra mesterskabslutspillet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Er vi sikker på at SDE ikke skal spille de der knock-out kampe?

                                For er kampene ikke også for at finde ud af hvad plads man ender på i ligaen?

                                Tænker der er stor forskel på om SDE blvier nummer 10 (spiller ikke kampene) eller bliver nummer 7 (vinder alle kampe).
                                Bliver de så nummer 7, så tænker jeg bare det er nummer 8 der skal spille i mod nummer x fra mesterskabslutspillet.
                                Ja, det er vi sikre på. Det skal de ikke

                                Comment

                                Working...
                                X