Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg ser helst fcm tabe, fordi det simpelthen er en klub vi burde være mindst på lige fod med og gerne over. FCK har qua deres geografi og forretningsomfang så gode muligheder for at distancere sig, at det ikke er nemt at konkurrere med. Fcm burde vi være på linje med, men omvendt må man også have dyb respekt for deres klasse i dels at rekruttere spillere og sælge dem videre igen. De formår jo angiveligt at udklasere fck i kampen om mesterskabet for det halve spillerbudget. Det vidner jo om høj klasse og at de måleparametre de benytter virker til UG. Det er dælme få skæverter de slår, hvorimod fck ødsler rigtig mange millioner væk på jævne superligaspillere.

    Comment


      Potato - potato - eller noget om, hvem der vinder mesterskabet. Selvfølgelig gør det ondt, når den "nye dreng i klassen", FCM, vinder mesterskabet. Det er jo en klub som vi burde kunne konkurrere med. Alligevel er vi, i hvert fald lige pt., håbløst sat. FCK derimod, tjae, man er jo efterhånden vant til, at de vinder mesterskabet, eller i hvert fald er i mindst top tre. Så for mig gør det ikke mere så ondt, når FCK vinder.
      Og så er der jo BIF, AGF, og de andre. BIF kan man jo kun hade, og jeg ser da hellere både FCK, FCM og andre vinde mesterskabet. AGF, der er jeg sgu` lidt ambivalent. Igen en klub som vi bør kunne konkurrere med, og i lang tid har vi da også været foran dem. Tror desværre de står foran os i en årrække, de har fået bygget noget op nu, og de vil kunne ride på en bølge længe. Man kan så kun håbe på, at den flader ud, som den jo har for vane at gøre. Please, lad galehuset vise sig igen.
      For mig har det så også meget med dybe, og gamle, følelser at gøre. Da jeg startede på stadion i 1977, og rigtigt fra 1980, var AGF store, VB ligeså. Nu savner jeg VB. Og hurtigt kom BIF til, og vandt alt. Derfra stammer et indædt og gammelt had til både AGF og BIF. Ja had, det er måske store ord, men på trods af at jeg sidder og håber på, at OB igen kan vinde noget, så er det da altid rart, når enten AGF eller især BIF dummer sig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
        FCM er og bliver en bonderøvsklub der konstant prøver at kompensere for deres gigantiske mindreværdskomplekser med deres smart-i-en-fart attitude og store armbevægelser. Det kan virkelig ikke hidse mig op. Selvfølgelig gør det ondt at se en lille snotklub fra Herning, som vi plejede at konkurrere med, være lysår foran OB, men man må også bare sige at de er gode til det de gør.

        FCK er for mig Danmarks største ludderklub. De bygger konstant deres hold op af andre suppeklubbers tidligere profiler, mens de fortæller resten af verden hvor gode de er. Den arrogance er uudholdelig, især når de ikke er gode til særligt meget, men udelukkende lever på deres økonomiske muskler. Jeg hepper konsekvent på hvem end der spiller mod FCK og jeg synes det er fryd at de misser endnu et mesterskab.
        Enig, og det værste er at vi ikke er længere fra dem end at hullet kan lukkes på 3 år hvis NT gider, lægge nogle penge og ansætte nogle fagligt dygtige fodbold folk. Samtidig skal han nøjes med at være bestyrelses formand.
        Ville elske en offensiv 5 års plan bygget på egne spillere tilført rigtige forstærkninger.
        ​​​​​

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Enig, og det værste er at vi ikke er længere fra dem end at hullet kan lukkes på 3 år hvis NT gider, lægge nogle penge og ansætte nogle fagligt dygtige fodbold folk. Samtidig skal han nøjes med at være bestyrelses formand.
          Ville elske en offensiv 5 års plan bygget på egne spillere tilført rigtige forstærkninger.
          ​​​​​
          ...og FCK er delvist ejet af én med bopæl i Svendborg.... hvis han (solgte sin andel i tivoliet) og NT virkelig tog sig sammen og "ville" Fyn fodboldmæssigt... eventuelt med Torben Østergaard (tror "desværre" han støtter Middelfart)... så kunne det blive rigtigt spændende

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            ...og FCK er delvist ejet af én med bopæl i Svendborg.... hvis han (solgte sin andel i tivoliet) og NT virkelig tog sig sammen og "ville" Fyn fodboldmæssigt... eventuelt med Torben Østergaard (tror "desværre" han støtter Middelfart)... så kunne det blive rigtigt spændende
            Østergaard lavede en milliard i overskud sidste år og har en god relation til Enrico. Men han er ikke til bold. Han er vild med biler, så tvivler desværre.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Jeg ser helst fcm tabe, fordi det simpelthen er en klub vi burde være mindst på lige fod med og gerne over. FCK har qua deres geografi og forretningsomfang så gode muligheder for at distancere sig, at det ikke er nemt at konkurrere med. Fcm burde vi være på linje med, men omvendt må man også have dyb respekt for deres klasse i dels at rekruttere spillere og sælge dem videre igen. De formår jo angiveligt at udklasere fck i kampen om mesterskabet for det halve spillerbudget. Det vidner jo om høj klasse og at de måleparametre de benytter virker til UG. Det er dælme få skæverter de slår, hvorimod fck ødsler rigtig mange millioner væk på jævne superligaspillere.
              https://www.bt.dk/superligaen/nu-er-...-grinte-ad-mig

              outthinking, not outspending ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Og det er præcis dét vi vil have vores set up til at gøre. Men desværre er det ikke deres stærke side.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                  Og det er præcis dét vi vil have vores set up til at gøre. Men desværre er det ikke deres stærke side.

                  MvH ChrisOB
                  Kommer til at tænke på Moneyball hvor de bruger pengene på de rigtige og ikke de dyre spillere til hver enkelt plads ...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Kommer til at tænke på Moneyball hvor de bruger pengene på de rigtige og ikke de dyre spillere til hver enkelt plads ...
                    https://coupler.foxsports.com.au/api...0202bad0a624ab

                    Comment


                      Hvor er AGF dog et meget bedre hold end vores.. De nyder også godt af en masse kompetente mennesker tager sig af at opbygge et fodboldhold fyldt med profiler..

                      Comment


                        De nyder også godt af at møde et hold der blev mestre den anden dag. AGF har tur i den for tiden. Måske kan de snyde FCK for 2.pladsen hvilket vil være en kæmpe fiasko for ståle som ikke gør det ret godt med de midler han har til rådighed.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          De nyder også godt af at møde et hold der blev mestre den anden dag. AGF har tur i den for tiden. Måske kan de snyde FCK for 2.pladsen hvilket vil være en kæmpe fiasko for ståle som ikke gør det ret godt med de midler han har til rådighed.
                          Det er bestemt ikke kun vurderet på idag alene..

                          Comment


                            Tja det kan ende med at Horsens kommer i EL. De er gode i Parken og på dagsformen er det ikke umuligt at GF overhaler Fck
                            ​​

                            Comment


                              Det ville godt nok være den ultimative fryd, hvis FCK taber det hele på gulvet her til sidst

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hvor er AGF dog et meget bedre hold end vores.. De nyder også godt af en masse kompetente mennesker tager sig af at opbygge et fodboldhold fyldt med profiler..
                                Går vi tilbage til oktober, så lød snakken anderledes.
                                AGF kan ikke finde ud af at købe ind, og de ville endda have Helenius. Mener vi lå nr 3 på daværende tidspunkt.

                                Det er de samme spillere, nu er de profiler?

                                De er pt. et bedre hold, og det gør rigtig meget rigtigt både på og udenfor banen. Men synes ikke de er fyldt med profiler.

                                Comment

                                Working...
                                X