Oprindeligt indsendt af OleKBH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2019/20.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Hvis den holder overhaler de os. Som skrevet før, så frygter jeg vi bliver 9-10 i grundspillet. Det bliver grimt hvis det sker.
men den dårlige indkøbspolitik i 7 plus år kan ramme hårdt.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...r-sloej-stime/
“- Der er ikke en finger at sætte på spillertruppen og deres træningsindsats. Vi har en god homogen gruppe, der kæmper hver uge for sejre, mener OB-træneren”
kors i r....
“- Det er mit ansvar at få vendt det her, og hvis der skal peges fingre, så skal de pege på mig, fastslår han”
og det gør vi så når JH er løbet af pladsen ...
“- Vi skal i gang med at score mål nu, og det er den letteste måde for os at få det her vendt på, siger anføreren.
- Der skal 10 eller 12 point til, hvis vi vil i top seks, og derfor har vi altså fire finaler foran os, som skal vindes alle sammen, siger Drachmann”
Tager bare den lette løsning ...
Silkeborg hjemme
Sønderjyske ude
AGF ude
Esbjerg hjemme ...
Ikke helt umuligt mod to bundpropper og tre hold under klubben i ligaen .. men ..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttps://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...r-sloej-stime/
“- Der er ikke en finger at sætte på spillertruppen og deres træningsindsats. Vi har en god homogen gruppe, der kæmper hver uge for sejre, mener OB-træneren”
kors i r....
“- Det er mit ansvar at få vendt det her, og hvis der skal peges fingre, så skal de pege på mig, fastslår han”
og det gør vi så når JH er løbet af pladsen ...
“- Vi skal i gang med at score mål nu, og det er den letteste måde for os at få det her vendt på, siger anføreren.
- Der skal 10 eller 12 point til, hvis vi vil i top seks, og derfor har vi altså fire finaler foran os, som skal vindes alle sammen, siger Drachmann”
Tager bare den lette løsning ...
Silkeborg hjemme
Sønderjyske ude
AGF ude
Esbjerg hjemme ...
Ikke helt umuligt mod to bundpropper og tre hold under klubben i ligaen .. men ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
SIF uden Brumado. Spørgsmålet er om det er en fordel eller en ulempe...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Helt klart en fordel. Han har ikke fået hul på bylden, men han var klart en af deres bedste i dag. Han sugede alle boldene til sig og fordelte dem godt, og er mega svær at komme ind på kroppen af. Fint vi ikke skal bokse med ham, og deres alternativer er jo ringe.
Comment
Comment