Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Helt enig. Det bliver krig om at undgå de der giftige nedryknings play-offs og der skal skrabes alle de points ind som vi kan. Så må vi se hvad vi har på kontoen efter runde 26. Bliver vi nr 9 eller 10 som er vores situation lige nu, bliver det virkelig giftigt i nedrykningspuljen.
    En sejr i Randers vil dog være et kæmpe skridt i den rigtige retning.
    Jeg er ved at varme op til 2 drabelige kampe med EFB, Horsens, eller Lyngby. Jeg forventer Hobro og Sif rykker direkte ud.

    Comment


      Ak havde vist godt af klubskiftet. Scorede til 1-0

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Ak havde vist godt af klubskiftet. Scorede til 1-0
        Flot spillet af AK
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Og så ligger vi nummer 10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Flot spillet af AK
            Hvis den holder overhaler de os. Som skrevet før, så frygter jeg vi bliver 9-10 i grundspillet. Det bliver grimt hvis det sker.
            men den dårlige indkøbspolitik i 7 plus år kan ramme hårdt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Hvis den holder overhaler de os. Som skrevet før, så frygter jeg vi bliver 9-10 i grundspillet. Det bliver grimt hvis det sker.
              men den dårlige indkøbspolitik i 7 plus år kan ramme hårdt.
              Ja vi skal vel håbe på en uafgjort da det vil gøre mindst skade på vores chancer både den ene og den anden vej.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Ja vi skal vel håbe på en uafgjort da det vil gøre mindst skade på vores chancer både den ene og den anden vej.
                Den anden vej, den tror jeg er slukket

                Comment


                  1-1 så godt for os

                  Comment


                    Så blev det 2-1, meget fortjent. Tror faktisk det er det bedste for os

                    Comment


                      https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...r-sloej-stime/

                      “- Der er ikke en finger at sætte på spillertruppen og deres træningsindsats. Vi har en god homogen gruppe, der kæmper hver uge for sejre, mener OB-træneren”

                      kors i r....

                      “- Det er mit ansvar at få vendt det her, og hvis der skal peges fingre, så skal de pege på mig, fastslår han”

                      og det gør vi så når JH er løbet af pladsen ...

                      “- Vi skal i gang med at score mål nu, og det er den letteste måde for os at få det her vendt på, siger anføreren.

                      - Der skal 10 eller 12 point til, hvis vi vil i top seks, og derfor har vi altså fire finaler foran os, som skal vindes alle sammen, siger Drachmann”

                      Tager bare den lette løsning ...

                      Silkeborg hjemme
                      Sønderjyske ude
                      AGF ude
                      Esbjerg hjemme ...

                      Ikke helt umuligt mod to bundpropper og tre hold under klubben i ligaen .. men ...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...r-sloej-stime/

                        “- Der er ikke en finger at sætte på spillertruppen og deres træningsindsats. Vi har en god homogen gruppe, der kæmper hver uge for sejre, mener OB-træneren”

                        kors i r....

                        “- Det er mit ansvar at få vendt det her, og hvis der skal peges fingre, så skal de pege på mig, fastslår han”

                        og det gør vi så når JH er løbet af pladsen ...

                        “- Vi skal i gang med at score mål nu, og det er den letteste måde for os at få det her vendt på, siger anføreren.

                        - Der skal 10 eller 12 point til, hvis vi vil i top seks, og derfor har vi altså fire finaler foran os, som skal vindes alle sammen, siger Drachmann”

                        Tager bare den lette løsning ...

                        Silkeborg hjemme
                        Sønderjyske ude
                        AGF ude
                        Esbjerg hjemme ...

                        Ikke helt umuligt mod to bundpropper og tre hold under klubben i ligaen .. men ...
                        SIF uden Brumado. Spørgsmålet er om det er en fordel eller en ulempe...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          SIF uden Brumado. Spørgsmålet er om det er en fordel eller en ulempe...
                          Helt klart en fordel. Han har ikke fået hul på bylden, men han var klart en af deres bedste i dag. Han sugede alle boldene til sig og fordelte dem godt, og er mega svær at komme ind på kroppen af. Fint vi ikke skal bokse med ham, og deres alternativer er jo ringe.

                          Comment


                            Okore har foræret 2 friløbere til Brøndby på 15 minutter. Tvivler sgu efterhånden på, om han nogensinde bliver god igen. Og da ikke interessant for os, i den tilstand.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Helt klart en fordel. Han har ikke fået hul på bylden, men han var klart en af deres bedste i dag. Han sugede alle boldene til sig og fordelte dem godt, og er mega svær at komme ind på kroppen af. Fint vi ikke skal bokse med ham, og deres alternativer er jo ringe.
                              Fint fint. Så ikke kampen. Vi har brug for alle de dårlige spillere på modsatte side som vi kan få

                              Comment


                                Randers - OB vs AaB - BIF ligner kampe fra to forskellige ligaer.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X