Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    FCK hjemme
    Lyngby hjemme
    BIF ude
    Efb ude

    http://www.superliga.dk/artikel/kamp...-20-runde-1-26

    Syntes det lyder fint

    Comment


      #32
      Det kan sagtens blive til kun 1 point, men også sagtens 8
      siden 1887

      Comment


        #33
        Der skal bare høstes point fra starten. Det bør selvfølgelig også være muligt. 2 point i snit så er jeg tilfreds.

        Comment


          #34
          Hård start, men tænker da godt det måske kan blive en 6-7 point i de første 4 kampe der.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #35
            Tror ikke det er det værste at starte med FCK, de har altid nye spiller som skal spilles ind og Champions League at tænke på. Var det ikke Horsens som vandt i parken i den første kamp i sidste sæson.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              FCK hjemme
              Lyngby hjemme
              BIF ude
              Efb ude

              http://www.superliga.dk/artikel/kamp...-20-runde-1-26

              Syntes det lyder fint
              Jeg er enig

              Fuck har kvalifikation i tankerne, og måske uden Skov som var mange point værd. Måske med Gyte i buret.
              Lyngby, der skal være forskel, Bøf er i Opbygning, og der kommer udfald. EFB ligger godt til os og har toppet.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                FCK hjemme
                Lyngby hjemme
                BIF ude
                Efb ude

                http://www.superliga.dk/artikel/kamp...-20-runde-1-26

                Syntes det lyder fint
                Fedt!
                Det bliver en god optakt med fed stemning at starte hjemme mod FCK. Og så bliver det vel ikke en fredagskamp i opstarten hvad glæder mig meget fordi kan tidligst komme til Fyn fredag nat den weekend.
                Lyngby hjemme er også godt. Altid vanskeligt at få de oprykker i de første kampe på deres hjemmebane.
                Og Brøndby ude passer også til min sommerferie på Fyn.
                Er absolut tilfreds.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Vi spiller i følge OB.DK træningskamp hjemme mod SønderJyskE den 28. juni.
                  Og møder Holstein Kiel hjemme den 3. juli
                  siden 1887

                  Comment


                    #39
                    Opstartsprogram her

                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/obstar...iberne-i-gang/

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Så lad os håbe at Holstein Kiel finder denne gang vejen til Odense og ikke aflyser kampen igen om aftenen før kampdagen som de gjorde i sidste januar...
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Så lad os håbe at Holstein Kiel finder denne gang vejen til Odense og ikke aflyser kampen igen om aftenen før kampdagen som de gjorde i sidste januar...
                        De kan nok ikke skyde skylden på et snevejr denne gang

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          De kan nok ikke skyde skylden på et snevejr denne gang
                          Ja, der har du ret. Men byggesteder og trafiksituationen i Odense ville vel være en oplagt mulighed... ;-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            De kan nok ikke skyde skylden på et snevejr denne gang
                            Jeg læste at det var p.g.a. at der skulle spilles på kunstgræs.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Jeg læste at det var p.g.a. at der skulle spilles på kunstgræs.
                              Satme underligt at man så aflyser få timer før startfløjt. Det burde man have vidst lige siden man aftale træningskampen..

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Satme underligt at man så aflyser få timer før startfløjt. Det burde man have vidst lige siden man aftale træningskampen..
                                Ja, det kan være fra den ene eller anden side og med mange detaljer kan der være misset en.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X