Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg

    No worries - og vi er helt enige i, at fornemmelsen lige nu er, at det kan blive en svær sæson. Vi har endnu ikke slået et hold, der ikke på papiret er ringere end os fx.
    Silkeborg og Lyngby?
    siden 1887

    Comment


      Er ringere end os på papiret. Bemærk det ekstra IKKE i mit indlæg

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

        Undskyld for at bruge dit citat på den forkerte kamp.

        Mener ikke vi er i krise men er en smule bekymret det ser ud at blive en tæt sæson og hvis vi ikke har kvaliteten i de tætte kampe er der en risiko at sorteper havner hos os.

        Syntes der var i store perioder grundbund for optimisme sidste år, havde håbet at transfer vinduet havde understøttet den positive udvikling,, som helt sikker har været der både i spillet resultaterne og tilskuer tallet og hele stemningen omkring holdet.
        Det er klart at skarpheden skal skærpes resten af sæsonen i forhold til det vi har set hidtil. Vi har haft chancerne til flere kasser i tætte opgør som imod sønderjyske, fcn, hobro og senest imod agf, hvor det ganske enkelt er skarpheden som har forhindret os i flere point. Jeg opretholder dog en smule optimisme i at kvaliteten i spillet langsomt er blevet bedre og bedre. Kuriøst nok gav kampene imod efb, randers og bøf 6 point, men der var jeg sgu lidt bekymret, fordi vi virkelig ikke spillede ret godt. Det ser bedre ud nu. Opondo er kommet i form og har gjort en forskel, drachmann er steppet op og Jebali er godt på vej. Jjt synes jeg også har stået stærkere i billedet her efter landskampspausen. Han så ellers enormt svag ud i starten af sæsonen. Det eneste som bekymrer mig er, hvis vores wingbacks fortsætter deres skadeskvaler. De er så vigtige for vores muligheder for at skabe chancer, så det er noget rigtig lort, hvis de ikke er på 100% og vi skal bruge en type som Juel, der aldrig bliver wingback!
        ellers har vi spillere som er på rette vej og så håber jeg at vores relativt nye angribere finder bedre og bedre sammen fra nu af, så vi kan finde en optimal duo, som begge kan bidrage med kontinuerlige scoringer. Det kan vi godt forvente, selvom vi måske ikke har den ene angriber som kan score 20 mål i løbet af en sæson.

        ​​​​​

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Det er klart at skarpheden skal skærpes resten af sæsonen i forhold til det vi har set hidtil. Vi har haft chancerne til flere kasser i tætte opgør som imod sønderjyske, fcn, hobro og senest imod agf, hvor det ganske enkelt er skarpheden som har forhindret os i flere point. Jeg opretholder dog en smule optimisme i at kvaliteten i spillet langsomt er blevet bedre og bedre. Kuriøst nok gav kampene imod efb, randers og bøf 6 point, men der var jeg sgu lidt bekymret, fordi vi virkelig ikke spillede ret godt. Det ser bedre ud nu. Opondo er kommet i form og har gjort en forskel, drachmann er steppet op og Jebali er godt på vej. Jjt synes jeg også har stået stærkere i billedet her efter landskampspausen. Han så ellers enormt svag ud i starten af sæsonen. Det eneste som bekymrer mig er, hvis vores wingbacks fortsætter deres skadeskvaler. De er så vigtige for vores muligheder for at skabe chancer, så det er noget rigtig lort, hvis de ikke er på 100% og vi skal bruge en type som Juel, der aldrig bliver wingback!
          ellers har vi spillere som er på rette vej og så håber jeg at vores relativt nye angribere finder bedre og bedre sammen fra nu af, så vi kan finde en optimal duo, som begge kan bidrage med kontinuerlige scoringer. Det kan vi godt forvente, selvom vi måske ikke har den ene angriber som kan score 20 mål i løbet af en sæson.

          ​​​​​
          Jeg tvivler på top 6, hvilket er skuffende når vi kom med sidste år, og vel havde fået bronze hvis KEP og AK var blevet bænket noget før.
          Jeg tror heller ikke vi kan rykke ud, men en dårlig stime i en lige række kan føre rigtig ondt på selvtilliden. Kan vi stjæle et point mod FCM vil det være rigtigt godt.
          En trup er ikke bedre end bænken, og her er vi udfordret på flere positioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Jeg tvivler på top 6, hvilket er skuffende når vi kom med sidste år, og vel havde fået bronze hvis KEP og AK var blevet bænket noget før.
            Jeg tror heller ikke vi kan rykke ud, men en dårlig stime i en lige række kan føre rigtig ondt på selvtilliden. Kan vi stjæle et point mod FCM vil det være rigtigt godt.
            En trup er ikke bedre end bænken, og her er vi udfordret på flere positioner.
            Vi er helt sikkert udfordret på skader, men det ser vi selv hold som fck være, så det er svært at gardere sig imod. Aab er også enormt sårbare som vi ser pt. Aog det er vilkårerne. Lige nu er agf begunstiget af en mere eller mindre skadesfri trup, hvor imod de mistede dumme point i starten af sæsonen, da Backman var ude. Når superligaen er så tæt, så bliver skaderne også så vigtige, da man ikke kan have 23 lige dygtige spillere.
            jeg tror også at michelsen helt kynisk mere eller mindre sælger kampen i weekenden. Vi fik 3 skader imod agf. Jebali og Barrett tror jeg ikke er så alvorlige, men mon ikke de sidder ude alligevel. Sandsynligheden for point i herning er lille uanset hvilken trup vi kommer med. Det er mere vigtigt de er klar til hjemmekampen imod Horsens, som skal vindes. Så får vi forhåbentligt ikke flere skader og kan få alle mand klar til efter landskampspausen, hvor 2 direkte konkurrenter til top 6 venter.

            Comment


              Forum er da nede i tide og utide efterhånden
              PS. Ja det blev så lige postet her.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Forum er da nede i tide og utide efterhånden
                PS. Ja det blev så lige postet her.
                Ja det er godt nok pisse irriterende

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Forum er da nede i tide og utide efterhånden
                  PS. Ja det blev så lige postet her.
                  Det er en svaghed i forummet, som Google gjorde opmærksom på, for 3 mdr siden - vBulletin har så bare ikke rettet den fejl endnu

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                    Det er en svaghed i forummet, som Google gjorde opmærksom på, for 3 mdr siden - vBulletin har så bare ikke rettet den fejl endnu
                    Ja hvad når man også på 3 måneder det er sgu for slapt men sådan er det jo i 2019.

                    Comment


                      Kan varmt anbefale FS abonnementer at høre denne podcast med Jacob Michelsen. Superliga holdet har skam fået sin egen mentsltræner... som jeg ofte har efterspurgt.
                      Desuden nævnes det at holdet med sikkerhed vil spille bedre, når det nye superliga hus står færdigt senest næste sommer. Da de bedre faciliteter vil optimere holdet.
                      https://www.fyens.dk/sport/Podcast-A...rtikel/3382957

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        Kan varmt anbefale FS abonnementer at høre denne podcast med Jacob Michelsen. Superliga holdet har skam fået sin egen mentsltræner... som jeg ofte har efterspurgt.
                        Desuden nævnes det at holdet med sikkerhed vil spille bedre, når det nye superliga hus står færdigt senest næste sommer. Da de bedre faciliteter vil optimere holdet.
                        https://www.fyens.dk/sport/Podcast-A...rtikel/3382957
                        I hvilken forstand vil de spille bedre?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                          Kan varmt anbefale FS abonnementer at høre denne podcast med Jacob Michelsen. Superliga holdet har skam fået sin egen mentsltræner... som jeg ofte har efterspurgt.
                          Desuden nævnes det at holdet med sikkerhed vil spille bedre, når det nye superliga hus står færdigt senest næste sommer. Da de bedre faciliteter vil optimere holdet.
                          https://www.fyens.dk/sport/Podcast-A...rtikel/3382957
                          kan desværre ikke høre det.

                          Men det highlightede tror jeg simpelthen ikke på at man bare sådan kan sige. “At det med sikkerhed”.....
                          Tingene bliver mere optimale ja. Men tror da ikke at EfB bliver meget hjulpet pt af deres fine faciliteter og stadion

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Desuden nævnes det at holdet med sikkerhed vil spille bedre, når det nye superliga hus står færdigt senest næste sommer. Da de bedre faciliteter vil optimere holdet.
                            Hvis man ellers husker at vende græsstråene den rigtige vej og vandet i bruserne ikke er for hårdt!!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              kan desværre ikke høre det.

                              Men det highlightede tror jeg simpelthen ikke på at man bare sådan kan sige. “At det med sikkerhed”.....
                              Tingene bliver mere optimale ja. Men tror da ikke at EfB bliver meget hjulpet pt af deres fine faciliteter og stadion
                              Man skal jo være skeptisk, men her er citeret fra Jakob Michelsen:
                              "Alle teorier siger at bedre forudsætninger, bedre faciliteter og forberedelse muligheder man har, jo bedre vil et hold præstere"

                              Han nævner også det at man får et koldtvands bassin til rådighed, så evt. skadede spillere hurtigere bliver restitueret er en stor fordel, samt det at man ikke skal op i byen for at styrketræne.

                              Så må vi vente og se om det holder vand...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                                Man skal jo være skeptisk, men her er citeret fra Jakob Michelsen:
                                "Alle teorier siger at bedre forudsætninger, bedre faciliteter og forberedelse muligheder man har, jo bedre vil et hold præstere"

                                Han nævner også det at man får et koldtvands bassin til rådighed, så evt. skadede spillere hurtigere bliver restitueret er en stor fordel, samt det at man ikke skal op i byen for at styrketræne.

                                Så må vi vente og se om det holder vand...
                                Kan sagtens se at disse ting vil forbedre det hele i en hvis grad. Jeg stejlede bare lidt på citatet tidligere hvor der stod at man kom til at spille bedre når huset var færdigt...

                                Comment

                                Working...
                                X