Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

    Agentpleje må være svaret? :D
    Ja, det er en oplagt tanke, men hvad består det der agentpleje reelt i? Er det et kæmpe boost for pågældende spiller at spilde endnu en uge på ikke at få kontrakt, og få endnu et mislykket prøvetræningsophold på CVet? Og hvad får AaB reelt ud af det. Et kig på pågældende agentfirmas liste over spillere på Transfermarkt, viser en liste der næsten udelukkende består af bekendte af dansk fodbold, hvoraf de mest prominente er Moro der var i Silkeborg, 4 mand der spiller i Hobro og har præsteret godt 100 Superligaminutter til sammen, og så en der fik 10 kampe for Roskilde i efteråret, der er 1. divisions klart ringeste hold. Det kan godt være svært for lægmand at få øje på det helt fede ved den agentkontakt.
    Last edited by Sheed; 12-02-2020, 15:31.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Ja, det er en oplagt tanke, men hvad består det der agentpleje reelt i? Er det et kæmpe boost for pågældende spiller at spilde endnu en uge på ikke at få kontrakt, og få endnu et mislykket prøvetræningsophold på CVet? Og hvad får AaB reelt ud af det. Et kig på pågældende agentfirmas liste over spillere på Transfermarkt, viser en liste der næsten udelukkende består af bekendte af dansk fodbold, hvoraf de mest prominente er Moro der var i Silkeborg, 4 mand der spiller i Hobro og har præsteret godt 100 Superligaminutter til sammen, og så en der fik 10 kampe for Roskilde i efteråret, der er 1. divisions klart ringeste hold. Det kan godt være svært for lægmand at få øje på det helt fede ved den agentkontakt.
      Ja puha .. havde OB iøvrigt ikke en spiller til prøvetræning i sommers eller lidt før, der slet ikke levede op til det forventede niveau der er forventet i OB. Han blev så vidt jeg erindre sendt afsted efter bare en træning hvor flere spillere ytrede utilfredshed med alt hvad han præsterede

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rfri-angriber/

        Jeg gad vide, hvad der ligger bag sådan nogle beslutninger her nogle gange. En mand der ikke rigtigt har vist det store i den næstbedste ukrainske række, som senest blev ophævet efter kun et halvt år i sin klub, og som allerede har været til prøvetræning i storklubber som Fredericia, Raufoss og Mariehamn, uden at kunne tilspille sig en kontrakt, han skulle simpelthen være interessant for AaB? Der foregår sgu mange underlige ting i fodboldverdenen.
        Thomas-Mikkelsen-syndrom? ;-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Thomas-Mikkelsen-syndrom? ;-)
          Lad os se hvor JH lander. Jeg gætter på han får 5 år der....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Ja puha .. havde OB iøvrigt ikke en spiller til prøvetræning i sommers eller lidt før, der slet ikke levede op til det forventede niveau der er forventet i OB. Han blev så vidt jeg erindre sendt afsted efter bare en træning hvor flere spillere ytrede utilfredshed med alt hvad han præsterede
            I så fald er det lykkedes mig at fortrænge det, men det kan da sagtens være, at du har ret. Det undrer mig bare, at der er så mange godtroende klubber derude der gladeligt lader den ene lykkeridder efter den anden prøve sig af, og ofte med et marginalt kendskab til, hvem de reelt er. Jeg behøver vidst bare at sige Bernio Verhagen.

            Comment


              Der var flere forbi. Boateng, Mafouta, Madu,(som vi så skrev med) og sikkert flere jeg ikke lige husker.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                I så fald er det lykkedes mig at fortrænge det, men det kan da sagtens være, at du har ret. Det undrer mig bare, at der er så mange godtroende klubber derude der gladeligt lader den ene lykkeridder efter den anden prøve sig af, og ofte med et marginalt kendskab til, hvem de reelt er. Jeg behøver vidst bare at sige Bernio Verhagen.
                Det er med sikkerhed Louis Mafouta jeg tænker på.

                Her er hvad OB News skriver om ham

                Prøvespilleren Louis Mafouta

                Jeg havde på forhånd mine bange anelser inden kampen. For hvad skal OB egentlig med en spiller fra den fjerdebedste række i Frankrig, hvis ambitionerne fremover stadig er en placering i den øverste halvdel af ligaen?

                Og lad mig bare være ærlig. Mafouta levede slet ikke op til de - endda ret små - forventninger, jeg havde til ham inden kampen.

                Der var for det første ikke nok bevægelse fra ham. Og det gjorde det svært for de øvrige spillere at finde frem til ham. De gange, hvor han så endelig fik bolden, stod han enten i en offside-position eller blev fravristet den på 0,5 af en EfB-spiller.

                Den elendige præstation toppede dog, da Yao serverede et indlæg på et sølvfad for ham. Alt hvad han skulle, var at ramme bolden. Men det evnede han ikke, hvilket fik Yao til at gå amok. To minutter efter seancen blev Louis Mafouta skiftet ud, så ham kommer vi nok ikke til at høre så meget om i OB-regi.

                Hvis Louis Mafouta så stadig havde sin alder at gøre godt med, kunne der måske arbejdes med ham. Men den centralafrikanske angriber er altså 24 år, og så er det svært at tro, at der ikke kan findes nogen på vores U/19-hold, der er - eller kan blive - omtrent lige så god som ham.

                //Emil, OB News.



                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  OBs på Facebook: "i tæller timerne og minutterne frem mod forårspremieren mod Brøndby IF, men heldigvis har vi snart en overraskelse, der gør ventetiden lidt kortere." Nogle bud på, hvad det kan være?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    OBs på Facebook: "i tæller timerne og minutterne frem mod forårspremieren mod Brøndby IF, men heldigvis har vi snart en overraskelse, der gør ventetiden lidt kortere." Nogle bud på, hvad det kan være?
                    Daniel Høegh kommer til Odense, og skriver under på en forhåndskontrakt i pausen foran hele stadion

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                      OBs på Facebook: "i tæller timerne og minutterne frem mod forårspremieren mod Brøndby IF, men heldigvis har vi snart en overraskelse, der gør ventetiden lidt kortere." Nogle bud på, hvad det kan være?
                      Det eneste, der faktuelt kan gøre ventetiden "kortere" er, hvis de har flyttet kampen
                      Men spændende teaser, for det er næppe det, de har gjort :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                        OBs på Facebook: "i tæller timerne og minutterne frem mod forårspremieren mod Brøndby IF, men heldigvis har vi snart en overraskelse, der gør ventetiden lidt kortere." Nogle bud på, hvad det kan være?
                        Varmt vand på toiletterne

                        Comment


                          forlængelse af en kontrakt?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            forlængelse af en kontrakt?
                            Det var Oliver C, der var med på billedet (under teksten), men han har kontrakt til 2023, så det er vel næppe aktuelt at forlænge med ham endnu?

                            Comment


                              Pølsermix tilbage? ;-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                                Det var Oliver C, der var med på billedet (under teksten), men han har kontrakt til 2023, så det er vel næppe aktuelt at forlænge med ham endnu?
                                Nej bestemt ikke. Tror nu ikke at OC og nyheden nødvendigvis behøver at være linket sammen

                                Comment

                                Working...
                                X