Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-med-det-samme
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...for-damsgaard/

      Apropos tidligere snak om Damsgaard ...
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...for-damsgaard/

        Apropos tidligere snak om Damsgaard ...
        Kan ikke se OB vinklen på dit indlæg. Men konstaterer da knastørt at endnu en fcn spiller får fyldt bankkontoen og samtidig indstiller sin aktive karriere.
        Ligner han får 5 kampe de næste par år inden fcm henter ham :)
        Held og lykke Damsgård.

        Comment


          Vi har haft en snak med Jakob Michelsen om træningslejren i Tyrkiet, transfervinduet og den kommende Superligastart.

          http://obstruktion.dk/video-jakob-mi...uperligastart/

          Comment


            OB er 89 sæsonkort fra at have slået klubrekorden. Hvad den så end er.
            Bliver spændende at se hvad der så sker når vi forhåbentlig engang bliver et fast subtop hold

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              OB er 89 sæsonkort fra at have slået klubrekorden. Hvad den så end er.
              Bliver spændende at se hvad der så sker når vi forhåbentlig engang bliver et fast subtop hold
              Ja vi mangler lige at få at vide om rekorden er 136 stk eller 1578 stk.
              Fedt opbakningen er stigende igen lad os håbe det smitter af på stemningen.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Ja vi mangler lige at få at vide om rekorden er 136 stk eller 1578 stk.
                Fedt opbakningen er stigende igen lad os håbe det smitter af på stemningen.
                Tænker man ikke oplyser det fordi nu engang ikke er særligt imponerende tal generelt. Mit gæt er 1500-2000 ca

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Tænker man ikke oplyser det fordi nu engang ikke er særligt imponerende tal generelt. Mit gæt er 1500-2000 ca
                  Mener at huske at da de havde 1887 stk 1887 sæsonkort kunne man ikke sælge alle, men der skal også tælles langsidekort med så det ligger nok i det leje som du gætter på.

                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Nu, hvor transfervinduet er afsluttet, har jeg taget superliga-simulatoren et par gange. Det kan godt være jeg er naiv og hamrende farvet i min vurdering. Men jeg får os til at slutte grundspillet som nummer 6, hver gang.
                    ​​​​Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvilket resultat I andre får?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sydpark Se indlæg
                      Nu, hvor transfervinduet er afsluttet, har jeg taget superliga-simulatoren et par gange. Det kan godt være jeg er naiv og hamrende farvet i min vurdering. Men jeg får os til at slutte grundspillet som nummer 6, hver gang.
                      ​​​​Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvilket resultat I andre får?
                      Stort set alle kan tage point fra alle men kan sagtens se OB tabe point til både BIF og RFC i de første to kampe og så kommer SIF og SJE hvor sidstnævnte heller ikke er sikre point. AGF og så EFB .. er ikke så optimistisk ..
                      OB er notorisk dårlige startere og skal lige i gang men kommer BIF med alt fra start kan holdet hurtigt punktere og så bliver det hektisk og det er sjældent positivt .. RFC er tålmodige .. det er OB ikke .. og så kan løbet være kørt ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sydpark Se indlæg
                        Nu, hvor transfervinduet er afsluttet, har jeg taget superliga-simulatoren et par gange. Det kan godt være jeg er naiv og hamrende farvet i min vurdering. Men jeg får os til at slutte grundspillet som nummer 6, hver gang.
                        ​​​​Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvilket resultat I andre får?
                        Jeg ved du ikke spørger om min holdning til simulatoren, men den får du alliwl. Jeg synes ikke det kan bruges til en hylende prut. Det er fuldstændig umuligt at gætte pointfordeling i så mange kampe, og hvis jeg endelig besad den viden, ekspertise, held og meget mere ville det nok være kløgtigere af mig og oddse markant mere end jeg gør. Der er altid noget der går anderledes end man forudser. Never mind - alle har selvf. lov at spille og gætte, men at bruge det som retningspil på hvordan det går striwerne i top6 kampen er meget langt ude på det teoretiske overdrev .. imø. God fornøjelse med gætteriet alliwl

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sydpark Se indlæg
                          Nu, hvor transfervinduet er afsluttet, har jeg taget superliga-simulatoren et par gange. Det kan godt være jeg er naiv og hamrende farvet i min vurdering. Men jeg får os til at slutte grundspillet som nummer 6, hver gang.
                          ​​​​Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvilket resultat I andre får?
                          Jeg har også kørt den et par gange, og det er på et k****hår at vi sniger os ind i top 6. Det er med 1 point eller á point de par gange jeg har kørt den.

                          Comment


                            Giver ikke noget på simulatoren.
                            Tror det er generelt to faktorer, i Danmark måske tre som er besluttende:
                            1. Kvaliteten: Hvis offensiven især Jebali fortsætter med det vi så i optakten så har vi klar Top-6 kvalitet - hvis vi ikke bliver ramt på skadefronten. Der kan vi hurtigt får problemer og tabe "Top-6-kvalitet" fordi vi kan ikke erstatte nøglespillere.
                            2. Den bølge man rider på. De første to kampe er afgørende for mig. En sejr mod Bif og point/sejr i Randers og er overbevist at vi er med i mesterskabsspillet. En successbølge giver de ekstraprocenter man har brug for, så bliver de 50/50-situationer helt hurtigt til 55/45.
                            Og den tredje faktor som desværre har alt for stor indflydelse i Dannark er for mig:
                            3. Dommerheld/uheld. De dommerfejl imod os i sidste efteråret kostede dyrt og kostede en komfortabel Top-6-stilling allerede nu. Ikke kun pga af de point vi fik ikke. Det kostede den "succesbølge" og deres betydning.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rfri-angriber/

                              Jeg gad vide, hvad der ligger bag sådan nogle beslutninger her nogle gange. En mand der ikke rigtigt har vist det store i den næstbedste ukrainske række, som senest blev ophævet efter kun et halvt år i sin klub, og som allerede har været til prøvetræning i storklubber som Fredericia, Raufoss og Mariehamn, uden at kunne tilspille sig en kontrakt, han skulle simpelthen være interessant for AaB? Der foregår sgu mange underlige ting i fodboldverdenen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rfri-angriber/

                                Jeg gad vide, hvad der ligger bag sådan nogle beslutninger her nogle gange. En mand der ikke rigtigt har vist det store i den næstbedste ukrainske række, som senest blev ophævet efter kun et halvt år i sin klub, og som allerede har været til prøvetræning i storklubber som Fredericia, Raufoss og Mariehamn, uden at kunne tilspille sig en kontrakt, han skulle simpelthen være interessant for AaB? Der foregår sgu mange underlige ting i fodboldverdenen.
                                Agentpleje må være svaret? :D

                                Comment

                                Working...
                                X