Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Som det ser ud lige nu er det 36 point :).
    Så 7 sejre og 1 uafgjort i 16 kampe. Eller 6 sejre og 4 uafgjorte..
    bestemt muligt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Gyte sat af i Fuck.
      Fuldstændigt som jeg forudsagde da det blev kendt, at han skulle derhen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        En ansvarlig ledelse havde
        1) ikke ansat KN
        2) handlet i transfervindue
        3) taget ansvar for egen brøler og fyret KN for 1-2 kampe siden
        Hov minder den ledelse om en anden klubs ledelse

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

          Hov minder den ledelse om en anden klubs ledelse
          Den klub du tænker om har til mindst ikke en plastikbane på stadion. ;-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Andre end Mabil der har karantæne til næste weekend?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Andre end Mabil der har karantæne til næste weekend?
              Nope.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                hvor pinligt, jeg kunne simpelthen ikke regne! beklager brøleren, folkens

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Enten fyrer de Kent, ellers accepterer de at rykke ned. Det har sådan set ikke ændret sig siden i mandags.
                  Hvis jeg var en del af ledelsen ville jeg acceptere at holdet ikke er stærkt nok pt. men at der er mange gode unge spillere og at de over tid vil blive bedre og bedre og stilen vil sætte sig mere og mere.
                  De er jo slet ikke ringe offensivt, de kan bare ikke forsvare sig.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Hvis jeg var en del af ledelsen ville jeg acceptere at holdet ikke er stærkt nok pt. men at der er mange gode unge spillere og at de over tid vil blive bedre og bedre og stilen vil sætte sig mere og mere.
                    De er jo slet ikke ringe offensivt, de kan bare ikke forsvare sig.
                    Jeg synes det er for let at lade Kent slippe. Silkeborg var det bedste hold i foråret i 1. division, og de lukkede kun ét mål mere ind end Lyngby. Hvad er det for nogle kæmpe forstærkninger Lyngby har fået ind, siden at det kan forsvares at de står med 12 point for 10 kampe, hvor Silkeborg har 3?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Jeg synes det er for let at lade Kent slippe. Silkeborg var det bedste hold i foråret i 1. division, og de lukkede kun ét mål mere ind end Lyngby. Hvad er det for nogle kæmpe forstærkninger Lyngby har fået ind, siden at det kan forsvares at de står med 12 point for 10 kampe, hvor Silkeborg har 3?
                      Kent var jo heller ikke træner for dem i foråret

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Kent var jo heller ikke træner for dem i foråret
                        Nej, det er jo sådan set også min pointe. De kunne jo godt præstere i foråret, på niveau med Lyngby, og jeg kan ikke se, at Lyngby har fået nogle spillere ind som bare har gjort en kæmpe forskel for dem, så jeg køber ikke den undskyldning med, at Silkeborgs trup bare ikke er til meget mere end det de leverer, når Lyngby jo godt kan være med.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Nej, det er jo sådan set også min pointe. De kunne jo godt præstere i foråret, på niveau med Lyngby, og jeg kan ikke se, at Lyngby har fået nogle spillere ind som bare har gjort en kæmpe forskel for dem, så jeg køber ikke den undskyldning med, at Silkeborgs trup bare ikke er til meget mere end det de leverer, når Lyngby jo godt kan være med.
                          Meget enig. Kent underpræsterer med holdet

                          Så de må jo have tiltro til “processen” derovre

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

                            Ja den fik vi så ikke vi spillede muligvis bedst i de fleste perioderr af kampen, men at spile bedst er også at udnytte sit overtag og scorer på nogle af de chancer der er. Med 3 nedrykkere kan man kun være bekymret, ærgligt at vi ikke fik styrket os bedre i transfer vinduet, at satse på Bendtner virker forkert også selv om det var lykkes, tror jeg næppe at han kunne sætte sig op i Odense.
                            For en ordens skyld, så citerer du et indlæg skrevet lige før Silkeborg-kampen. Mangel på sejr i dén kamp havde kaldt på kriseskiltet. Nederlag i tæt kamp imod GF er ikke i den kategori.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg

                              For en ordens skyld, så citerer du et indlæg skrevet lige før Silkeborg-kampen. Mangel på sejr i dén kamp havde kaldt på kriseskiltet. Nederlag i tæt kamp imod GF er ikke i den kategori.
                              Undskyld for at bruge dit citat på den forkerte kamp.

                              Mener ikke vi er i krise men er en smule bekymret det ser ud at blive en tæt sæson og hvis vi ikke har kvaliteten i de tætte kampe er der en risiko at sorteper havner hos os.

                              Syntes der var i store perioder grundbund for optimisme sidste år, havde håbet at transfer vinduet havde understøttet den positive udvikling,, som helt sikker har været der både i spillet resultaterne og tilskuer tallet og hele stemningen omkring holdet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

                                Undskyld for at bruge dit citat på den forkerte kamp.

                                Mener ikke vi er i krise men er en smule bekymret det ser ud at blive en tæt sæson og hvis vi ikke har kvaliteten i de tætte kampe er der en risiko at sorteper havner hos os.

                                Syntes der var i store perioder grundbund for optimisme sidste år, havde håbet at transfer vinduet havde understøttet den positive udvikling,, som helt sikker har været der både i spillet resultaterne og tilskuer tallet og hele stemningen omkring holdet.
                                No worries - og vi er helt enige i, at fornemmelsen lige nu er, at det kan blive en svær sæson. Vi har endnu ikke slået et hold, der ikke på papiret er ringere end os fx.

                                Comment

                                Working...
                                X