Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    FCK kan ikke engang købe sig til sejr over Hobro. Så ringe. Haha. Hvor mange millioner smed de lige her i vinduet?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Grunden til at du fik hug for det, var at det var en tåbelig kommentar, baseret på meget lidt empiri. Så det er der en naturlig forklaring på.
      Fantastisk med din altid bedrevidende elskelige kommentering til andre folk..... derfor jeg ofte ikke gider svare tilbage / bliver væk fra forummet i et stykke tid.

      Lyder til at du har lært "empirien" via "universitetsmiljøet", men ikke den filosofiske retning den oprindeligt stammer frem..... min kommentar er faktisk baseret på meget empiri

      Jeg har ofte været uenige med folk (hvilket vel egentligt driver et spændende forum), men vi har altid behandlet hinanden med respekt.

      Derfor er jeg meget uforstående overfor dit sprogbrug/nedladenhed, men det skyldtes måske din manglende sans for "empiri" mht. dette forum og specielt din egen utrolige udtalte autolatri

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Fantastisk med din altid bedrevidende elskelige kommentering til andre folk..... derfor jeg ofte ikke gider svare tilbage / bliver væk fra forummet i et stykke tid.

        Lyder til at du har lært "empirien" via "universitetsmiljøet", men ikke den filosofiske retning den oprindeligt stammer frem..... min kommentar er faktisk baseret på meget empiri

        Jeg har ofte været uenige med folk (hvilket vel egentligt driver et spændende forum), men vi har altid behandlet hinanden med respekt.

        Derfor er jeg meget uforstående overfor dit sprogbrug/nedladenhed, men det skyldtes måske din manglende sans for "empiri" mht. dette forum og specielt din egen utrolige udtalte autolatri
        Det er faktisk kun dig, som har gjort dig fortjent til den behandling. Det skyldes så, at du er super provokerende og som regel postulerer uden at have skyggen af argumentation. I tilfældet Grytebust formåede du heller ikke at argumentere for, hvorfor du synes, at han ikke har niveau til FCK, selv om jeg spurgte ind til det.

        Men det er da sjovt hvordan, at du synes det er helt legitimt bare at hive et udsagn ud af røven som: "Grytebust er middelmådig og har ikke niveau til FCK", uden at skulle argumentere for det, hvorimod da jeg satte spørgsmålstegn ved Sayoubas niveau, så synes du selvfølgelig ikke det var legitimt, og at jeg og andre bare var for negative. Det var dog en vanvittig dobbeltmoral.

        Og den dobbeltmoral fortsætter du så ved at kalde mig nedladende. De fleste af vores interaktioner er dig der lægger fra land med en provokerende kommentar til noget jeg har skrevet, uden nogen form for modargumentation. Indse dog i det mindste, at du ikke er et hak bedre selv.
        Last edited by Sheed; 15-09-2019, 21:46.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Esbjerg ligner et godt bud på en nedrykker. Og Lammers et rigtigt godt bud på sæsonens første nedrykning.
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Enig. Det ser tungt ud for dem og han får vel max 2-3 kampe til mm de begynder at vinde lidt
          Det blev så til 0 kampe

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-john-lammers/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ok. Jeg havde så ikke regnet med, at det allerede var nu. Virker sgu noget drastisk i mine øjne. Ingen tvivl om, at de var røvheldige i sidste sæson, og Lammers trænerevner i den grad blev overvurderede i medierne, men omvendt så kan jeg simpelthen heller ikke se, at Esbjerg er meget bedre. Hvis jeg kigger på Esbjergs trup, har jeg problemer med bare at finde én spiller, som jeg gerne ville have i vores start 11. Anyembe er mit bedste bud, men han er sgu ikke bedre end Ryan. Tag bare Hobros trup til sammenligning, der kan jeg finde en del flere interessante spillere.

            At de skulle falde lidt sammen i den her sæson og kæmpe for overlevelse, var vel forventet. Men bestyrelse/ledelse har sikkert overvurderet truppens kvalitet, fordi at de vandt den mirakel-bronze, og så skal træneren ofres. Esbjerg ligner heldigvis en klub der sejler ligeså meget ledelsesmæssigt, som de har gjort i de sidste mange år snart.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Ok. Jeg havde så ikke regnet med, at det allerede var nu. Virker sgu noget drastisk i mine øjne. Ingen tvivl om, at de var røvheldige i sidste sæson, og Lammers trænerevner i den grad blev overvurderede i medierne, men omvendt så kan jeg simpelthen heller ikke se, at Esbjerg er meget bedre. Hvis jeg kigger på Esbjergs trup, har jeg problemer med bare at finde én spiller, som jeg gerne ville have i vores start 11. Anyembe er mit bedste bud, men han er sgu ikke bedre end Ryan. Tag bare Hobros trup til sammenligning, der kan jeg finde en del flere interessante spillere.

              At de skulle falde lidt sammen i den her sæson og kæmpe for overlevelse, var vel forventet. Men bestyrelse/ledelse har sikkert overvurderet truppens kvalitet, fordi at de vandt den mirakel-bronze, og så skal træneren ofres. Esbjerg ligner heldigvis en klub der sejler ligeså meget ledelsesmæssigt, som de har gjort i de sidste mange år snart.
              Kan nu godt forstå der skal ske noget når det en sæsonen hvor der er 3 direkte nedrykkere. Havde det været sidste sæson tror jeg ikke han var blevet fyret allerede

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Kan nu godt forstå der skal ske noget når det en sæsonen hvor der er 3 direkte nedrykkere. Havde det været sidste sæson tror jeg ikke han var blevet fyret allerede
                Jaeh, jeg har det lidt ambivalent med det. Som sagt, stank sidste sæson langt væk af et mirakel, der på ingen måde ville gentage sig, så jeg anser det ikke som så stor en trænerpræstation som mange andre har gjort. De sidste par kampe har også været ringe fra Esbjergs side, især det jeg så i går. Omvendt virker det stadig bare drastisk i mine øjne, når jeg ser på, hvad han har til rådighed. Jeg synes som udgangspunkt, at det var flot at de overlevede sidste år, og jeg er ikke særligt imponeret over deres transfervindue. De er en naturlig del af nedrykningskampen i mine øjne, og så ringe har de ikke været generelt. De skulle have haft nogle flere point i starten af sæsonen, hvor de taber på et overtidsmål ude mod FCM, som de godt kunne have slået, og de smider en sejr i overtiden mod Hobro, hvor de burde have lukket den tidligere. I den kamp vi vinder dernede, synes jeg sgu også de er bedst.

                Jeg kan bare ikke lade være med at sammenligne det lidt med Ranieri og Leicester. Det mesterskab var også for godt til at være sandt, og i den næste sæson kom resultaterne så også ned på det niveau man havde forventet før mesterskabssæsonen. Problemet var så bare, at forventningerne var skruet helt i vejret, og så røg han også ud. Jeg tænker altså også, at det godt kan være det der lidt er på spil i Esbjerg. Jeg glæder mig i hvert fald til at se, hvad de har linet op som afløser, for de kan da umuligt give Claus Nørgaard chancen sæsonen ud. Manden er en omvandrende joke i SønderjyskE, så vidt jeg kan forstå.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                  Det er jo det sædvanlige argument, og det er heller ikke fuldstændigt forkert, men med til historien hører, at OB hele tiden har haft et budget omkring 6-8 størst i ligaen, det er jo ikke et 2.divisionsbudget, og dertil har der været rum for toplønninger, men disse toplønninger har man i stor stil klattet væk på flops
                  Til dels enig, men kan se du har det på samme måde.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Tænker umiddelbart det er svært at stå fast hvis man spiller i Nivea(creme)
                    Sjovt, det er faktisk min huske-regel om hvordan man staver til niveau - Nivea(creme)+u

                    Har også en selvopfunden, helt ude i hampen til BUREAU, men den fucking virker!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Jaeh, jeg har det lidt ambivalent med det. Som sagt, stank sidste sæson langt væk af et mirakel, der på ingen måde ville gentage sig, så jeg anser det ikke som så stor en trænerpræstation som mange andre har gjort. De sidste par kampe har også været ringe fra Esbjergs side, især det jeg så i går. Omvendt virker det stadig bare drastisk i mine øjne, når jeg ser på, hvad han har til rådighed. Jeg synes som udgangspunkt, at det var flot at de overlevede sidste år, og jeg er ikke særligt imponeret over deres transfervindue. De er en naturlig del af nedrykningskampen i mine øjne, og så ringe har de ikke været generelt. De skulle have haft nogle flere point i starten af sæsonen, hvor de taber på et overtidsmål ude mod FCM, som de godt kunne have slået, og de smider en sejr i overtiden mod Hobro, hvor de burde have lukket den tidligere. I den kamp vi vinder dernede, synes jeg sgu også de er bedst.

                      Jeg kan bare ikke lade være med at sammenligne det lidt med Ranieri og Leicester. Det mesterskab var også for godt til at være sandt, og i den næste sæson kom resultaterne så også ned på det niveau man havde forventet før mesterskabssæsonen. Problemet var så bare, at forventningerne var skruet helt i vejret, og så røg han også ud. Jeg tænker altså også, at det godt kan være det der lidt er på spil i Esbjerg. Jeg glæder mig i hvert fald til at se, hvad de har linet op som afløser, for de kan da umuligt give Claus Nørgaard chancen sæsonen ud. Manden er en omvandrende joke i SønderjyskE, så vidt jeg kan forstå.
                      Kan sagtens følge det du siger. Pilen vender bare lodret nedad derovre og om 3-4 kampe kan det være for sent at vende skuden for denne sæson ift at ende på en af de 4 nederste pladser.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                        Sjovt, det er faktisk min huske-regel om hvordan man staver til niveau - Nivea(creme)+u

                        Har også en selvopfunden, helt ude i hampen til BUREAU, men den fucking virker!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Så meget ringere end OB i sidste sæson .... ?
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Så meget ringere end OB i sidste sæson .... ?
                            Forskellen er at OB spillede godt i starten af sidste sæson. Esbjerg spiller rædselsfuldt.

                            Comment




                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-se-superliga

                              Comment


                                Ligegyldig info. Hvem er han?

                                Comment

                                Working...
                                X