Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Dejligt ligeledes at se Muh få en tur på røv og albuer
    We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

    Comment


      3-0 til Rangers

      Comment


        Det kører ikke for de danske hold i år, bortset fra FCK ... men jeg har også enormt svært ved at holde med FCM, som er stort set støvsuget for interessante danske spillere og har en bundløs ved magten.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Så fik jeg da jinxet den kamp

          Comment


            FCM fortsætter med at være ufatteligt pinlige internationalt.
            Silkeborg havde gjort det bedre

            Comment


              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
              FCM fortsætter med at være ufatteligt pinlige internationalt.
              Silkeborg havde gjort det bedre
              4-2. Skønt. Tvivler sgu stærkt på de vinder med 3 dernede.. Dejligt at de ikke får 40-50 mill i kassen

              Nu mangler vi bare at de ikke kan komme af med Paul da ingen vil give den latterlige pris de vil have

              Comment


                Fandme sjovt:-) mod et hold som jeg mener danske hold skal kunne slå, bliver de klædt af på hjemmebane, det er jo sygt dårligt:-)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Det kører ikke for de danske hold i år, bortset fra FCK ... men jeg har også enormt svært ved at holde med FCM, som er stort set støvsuget for interessante danske spillere og har en bundløs ved magten.
                  Aha .... du er kommet til fornuft dansk fodbold er på røven. De sakker desværre bagud i forhold til andre lande.
                  FCK er de eneste der holder et vist internationalt niveau. De kan ikke blive ved med at holde Danmark på 16-18 pladsen for klubhold.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Aha .... du er kommet til fornuft dansk fodbold er på røven. De sakker desværre bagud i forhold til andre lande.
                    FCK er de eneste der holder et vist internationalt niveau. De kan ikke blive ved med at holde Danmark på 16-18 pladsen for klubhold.
                    Nej, det er der ikke belæg for at påstå ... de har mødt ganske gode hold, som dem vi sammenligner os med også ville tabe til, Rangers er jo stort set renset for skotter, hvilket har gjort dem stærkere :D.

                    Det eneste hold fra samme lag, i Europa som vi har mødt i år er Lechia Gdansk og dem slog Brøndby ganske komfortabelt ... så, nej ... der mangler du belæg.

                    ... og så kan du ikke tage et hold ud og sige "uden dem ..." de er der og er en del af det, de fleste ligaer har et hold der skraber mange point ind og især dem uden for top 10 er afhængige af 1-2 der kan hente point.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                      Fandme sjovt:-) mod et hold som jeg mener danske hold skal kunne slå, bliver de klædt af på hjemmebane, det er jo sygt dårligt:-)
                      Tænkte egentlig "aaah, Rangers har okay med penge og tiltrækningskraft også efter konkursen", men tjekkede lige starteren og de kommer altså ikke fra imponerende adresser, eller har lavet noget særligt før Rangers.

                      Ja, enig ... det ser ikke skræmmende ud.

                      Men set i lyset af bundløse FCM`s økonomiske situation, er deres præstationer i Europa skræmmende dårlige.
                      Last edited by Entusiastens; 09-08-2019, 12:25.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        ... og så har FCM fået George Bush som træner, det er ikke noget der akkurat gør mig mildere stemt over for dem :D!
                        Last edited by Entusiastens; 08-08-2019, 22:11.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          ... og så har FCM fået George Bush som træner, det er ikke noget der akkurat gør mig mildere stemt over for dem :D!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                            Tænkte egentlig "aaah, Rangers har okay med penge og tiltrækningskraft også efter konkursen", men tjekkede lige starteren og de kommer altså ikke fra imponerende adresser, eller har lavet noget særligt før Rangers.

                            Ja, enig ... det ser ikke skræmmende ud.

                            Men set i lyset af bundlæse FCM`s økonomiske situation, er deres præstationer i Europa skræmmende dårlige.
                            Du ér jo kommet til fornuft :-)
                            Ellers ikke længe siden du mente der var bevis for at Suppen klarede sig over sin økonomiske formåen.
                            ... men nu kan jeg så forstå, at i hvert fald FcM ikke er en del af det såkaldte "bevis" på overpræstation så ;-)
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                              Du ér jo kommet til fornuft :-)
                              Ellers ikke længe siden du mente der var bevis for at Suppen klarede sig over sin økonomiske formåen.
                              ... men nu kan jeg så forstå, at i hvert fald FcM ikke er en del af det såkaldte "bevis" på overpræstation så ;-)
                              Jeg har aldrig ment at FCM er en del af det, al den stund at de "altid" har været dårlige i Europa :).
                              I forhold til om Danmark klarer sig over sin økonomiske formåen, så vil jeg opfordre til at tjekke koefficienten.
                              Det eneste jeg nogensinde kommer til er at forholde mig til det faktuelle og så længe fakta siger at Superligaen klarer sig over sin økonomiske formåen, så er det jeg bringer videre, hvis/når det ikke længere er tilfældet ... vil jeg med sikkerhed også formidle det.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                                Jeg har aldrig ment at FCM er en del af det, al den stund at de "altid" har været dårlige i Europa :).
                                I forhold til om Danmark klarer sig over sin økonomiske formåen, så vil jeg opfordre til at tjekke koefficienten.
                                Det eneste jeg nogensinde kommer til er at forholde mig til det faktuelle og så længe fakta siger at Superligaen klarer sig over sin økonomiske formåen, så er det jeg bringer videre, hvis/når det ikke længere er tilfældet ... vil jeg med sikkerhed også formidle det.
                                Hvordan kan de ikke være en del af det?
                                De er et dansk hold, spiller i Superligaen, og har i efterhånden en del år skulle repræsentere Superligaen i Europa.

                                Jeg kan jo heller ikke bare hive FcK ud af regnskabet, fordi de oftest gør det godt....... altså, nu begynder det at blive for useriøst. FcM er en del af billedet, hvad end du kan lide det eller ej.

                                FcM er i øvrigt det andet højest rangerende danske hold i Europa. Og du siger selv at de "altid" er dårlige. Så hvis det andet højest rangerende hold, er så dårlige i Europa..... ja.... så siger det jo trods alt noget...

                                Ja, men det har vi jo været igennem, og koefficient listen er stadig ikke et bevis for om Superligaen klarer sig over formåen, eller om det er andre ligaer der klarer sig under. Den siger ikke om det er et enkelt hold der trækker læsset, eller om en favorit har skuffet. Den siger ikke noget om, at hold fra èn liga har haft nemmere modstandere end hold fra andre ligaer har haft.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X